LLET de VACA

Teòricament poden menjar de tot.

Lluna
:: gosset
Entrades: 485
Membre des de: dl. març 05, 2007 7:58 pm

LLET de VACA

EntradaAutor: Lluna » dl. oct. 26, 2009 3:31 pm

Quina llet de vaca compreu?
Sencera però d´aquestes que diuen 100% calci natural o bé llet sencera normal(que no digui res de calci ...)
Vull provar a donar-li llet de vaca a la Laia, pq no sé si és la llet de Creixement que li fa una mica de diarrea.
I he llegit que la de creixement no és necessaria, i que inclus és millor la de vaca normal...
Però no sé si comprar d' aquestes que diuen amb Calç ... o millor que no, pq si es afegit no se si és bó.
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatge
marta9
:: poltre
Entrades: 657
Membre des de: dj. oct. 23, 2008 3:01 pm
Ubicació: Rubí (Vallès Occidental)

Re: LLET de VACA

EntradaAutor: marta9 » dl. oct. 26, 2009 5:43 pm

Doncs a mi els aliments "funcionals" no em fan gaire gràcia... ni actimels, ni llets amb calci... :-:) Trobo que una alimentació variada ja aporta tot el que cal. La llet sencera té tot el que necessita, ja en porta de calci... només té sentit prendre-la enriquida, trobo, en casos en què cal un aport especial per raons mèdiques, osteoporòsi a la menopausa, o coses així. Al meu home li va donar una temporada per la llet amb calci i es va estrenyir... I ja ho ha deixat estar... :r) Potser li podries preguntar al metge, a veure què en pensa.
Imatge
Imatge
Imatge
CUSCUS
Entrades: 693
Membre des de: dv. abr. 04, 2008 3:42 pm
Contacta:

EntradaAutor: CUSCUS » dl. oct. 26, 2009 6:50 pm

Jo li dono llet normal de vaca de vaca normal ;-) i perfecte, tu. Vaig estar dubtant entre fer continuació o no, però deprés de parlar amb el meu pediatre vaig decidir que no. Llet de vaca de la de tota la vida.
Imatge
Lluna

EntradaAutor: Lluna » dl. oct. 26, 2009 7:14 pm

Si, crec que provaré a donar-li sencera normal, sense coses afegides.
A veure si la tolera bé pq la de continuacio de creixement crec que no li va massa be,
diu amb efecte bifidus, no se si es aixo el que fa que vagi una mica amb diarrea.
Dijous haig d' anar al pediatra tb li comentaré.
Merci pels vostres consells :()()::::
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatge
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

EntradaAutor: neuetes » dl. oct. 26, 2009 7:25 pm

Nosaltres també fem servir la llet sencera normal, la que bevem nosaltres. I quin descans! S'ha acabat d'anar a la farmàcia a comprar llet (i la butxaca també ho agraeix).
A mi tampoc m'agrada gaire comprar productes amb coses afegides (calci, omega3, ...). I tampoc m'agrada canviar els nostres hàbits d'alimentació (si mai he comprat actimels, no tinc perque comprar-los ara que tinc una filla, encara que l'anunci de la tele vagi dirigit precisament als nens).
vicky
:: rateta
Entrades: 186
Membre des de: dg. feb. 24, 2008 8:23 pm

EntradaAutor: vicky » dl. oct. 26, 2009 10:58 pm

Hola, la Carla també pren llet de vaca sencera de la normal. I tampoc cal que sempre sigui la mateixa marca, ella n'ha provat més d'una i de dues i li agraden totes. Estalvi per la butxaca no se si ho és gaire, perquè des que pren llet de vaca sembla que li agrada més que la de continuació i demana un bibero extra tots els dies.
Imatge
Lluna

EntradaAutor: Lluna » dt. oct. 27, 2009 7:14 am

Moltes gràcies a totes
Sino hagues entrat després de tan de temps aqui en aquest foro(desde que estava embarassada),
encara li estaria donant llet en pols de la farmacia i iogurts Mi primer Danone ...
va molt be poder demanar consell, és genial aquest foro
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatge
petazetas
:: girafa
Entrades: 2418
Membre des de: dj. oct. 30, 2008 8:51 am
Ubicació: Badalona - Barcelona

EntradaAutor: petazetas » dt. oct. 27, 2009 8:25 am

des de quina edat li heu començat a donar llet de vaca normal?
es que la meva aviat farà 1 anyet..
La Lia ja és tota una princesa!
Lluna

EntradaAutor: Lluna » dt. oct. 27, 2009 8:38 am

jo començaré ara, acaba de fer 2 anys, però moltes m' ha dit que han començat a l' any o inclús abans
Jo si ho arribo a saber començo abans, pq he llegit que és millor que aquestes de "creixement" que porten moltes més coses afegides.
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatge
Azzure
Entrades: 5227
Membre des de: dv. gen. 18, 2008 2:42 pm
Ubicació: Mallorca
Contacta:

EntradaAutor: Azzure » dt. oct. 27, 2009 8:42 am

petazetas ha escrit:des de quina edat li heu començat a donar llet de vaca normal?
es que la meva aviat farà 1 anyet..

Guapa, a mi el pediatra em va dir a la revisió de l'any que ja podia anar menjant de tot i que ja podia prendre llet de vaca, sencera o semi. No em va dir cap marca ni res, em va dir que la que prenguem a casa estarà bé. Jo la veritat és que encara li estic donant la Hero 2 perquè tenia de reserva i la vull acabar, i també li he donat la Nestlé crecimiento, que li ha agradat molt. No sé què fer, per una banda penso que potser la llet de vaca encara és massa forta pel seu estòmac, i per una altra penso que la llet de creixement tampoc li aportarà res de l'altre món ?-) En fi, quan acabem l'Hero que ens queda poqueta, ja veurem...
Imatge
Imatge

Imatge
petazetas
Entrades: 2418
Membre des de: dj. oct. 30, 2008 8:51 am
Ubicació: Badalona - Barcelona

EntradaAutor: petazetas » dt. oct. 27, 2009 8:55 am

Home jo ho pregunto per que a nosaltres de petits a l'any ja ens en donaven no?
No hi havia de totes aquestes llets de creixement etc
La Lia ja és tota una princesa!
neuetes

EntradaAutor: neuetes » dt. oct. 27, 2009 2:36 pm

Nosaltres hem començat ara, als 18 mesos.

A la revisió de l'any li vaig preguntar si li podia donar llet de vaca i em va dir que no. Però cada pediatra és un món.
cuqueta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4991
Membre des de: dg. ago. 05, 2007 12:04 pm
Ubicació: Ja som 4!!! Quina felicitat!!!!
Contacta:

EntradaAutor: cuqueta » dt. nov. 03, 2009 9:31 am

A nosaltres a la revisió dels 12 mesos el pediatre ens va dir que continuem amb la llet número 2 fins als 18 mesos i que des dels 18 als 2 o 3 anys amb la número 3 o de creixement, que si un dia anem a casa d'avis, amics,...i en pren de "normal" de vaca cap problema, que l'ha de tolerar bé, pero que recomana més les altres perquè estan fetes perquè els nens petits les absorveixin millor :-:) :-:) :-:) a vosaltres us han donat alguna raó?
Home, jo donar-li fins als 18 mesos la número 2 i després estar un temps amb la 3 o de creixement no ho trobo malament, ara fins als 3 anys no crec que estigui així :-:)
Imatge
Ieiiiiiiiiiiiiiii que m'estic fent molt gran viewtopic.php?f=35&t=8514
Cuquet, hem fet tetilla juntets durant 15 mesos!!!
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
isa
:: dofí
Entrades: 3178
Membre des de: dj. oct. 11, 2007 1:56 pm
Ubicació: Al poble del meu cor!

EntradaAutor: isa » dt. nov. 03, 2009 10:43 am

Cuqueta jo faig això mateix, fins als 18 la número 2, i ara la de creixement. Quan anem a casa la iaia el cap de setmana pren la mateixa que nosaltres, sencera o semi, però a casa va prenent de creixement. Crec que aquí cada pedi i cada mare trien, a mi em sembla bé la de creix perque està enriquida amb més vitamines i minerals, mal no li pot fer, al contrari, penso que quan més temps millor. Jo quan la nena va fer els 18 mesos li vaig dir al meu pare que passaríem a la llet de vaca, que és la que preniem nosaltres quan feiem un any, i ell que és farmacèutic em va dir que nanai, que millor de creixement tant de temps com pugui.
Passeu pel post de la Pao viewtopic.php?f=35&t=6220
Imatge
Imatge
akane2008
:: tortuga
Entrades: 315
Membre des de: dj. feb. 21, 2008 9:36 am

EntradaAutor: akane2008 » dt. nov. 03, 2009 11:36 am

jo encara li dono la de continuació però espero que al a revisió dels 15 mesos em digui que ja puc canviar... és un rollo això d'estar posant els cacitos de llet en pols i més als matins quan vas amb presses!
i xocolata quan poden prendre? es que la meva ha tastat la llet amb nesquick i li agrada molt, jaja tant que me la vol treure de les mans i tot!
El meu blog de cuina i trucs

cocinayrecetas.hola.com/detectivedecuchara
neuetes

EntradaAutor: neuetes » dt. nov. 03, 2009 2:44 pm

Molt bona pregunta lo de la xocolata, jo també ho estava pensant. A veure si algú ho sap.

Ho dic perque ja estic acabant el pot de cereals i em preguntava si li podia donar de tant en tant colacao o Nesquik, per variar una mica...
isa
Entrades: 3178
Membre des de: dj. oct. 11, 2007 1:56 pm
Ubicació: Al poble del meu cor!

EntradaAutor: isa » dt. nov. 03, 2009 3:02 pm

Jo ja li dono xocolata fa temps, des de l'any i pico ben bé. Jo quan la pedi va dir "ja té un any, ja pot menjar de tot" vaig creure que volía dir això: DE TOT. Bueno ella em va especificar que marisc i llegums no, I de la resta li vaig donant casi tot però amb mesura, xoco fa temps que en menja, poqueta però sovint, li encanta, és com el seu pare, li xifla la xocolata.
Nesquik l'ha provat a la llet de vaca, la normal diguem, però no li apassiona. Jo penso que a diari igual és massa un got de nesquick, més que res perque la xoco és excitant, però de tant en tant en plan una alegria pal cuerpo li podeu provar de donar no? ?-)
Passeu pel post de la Pao viewtopic.php?f=35&t=6220
Imatge
Imatge
neuetes

EntradaAutor: neuetes » dt. nov. 03, 2009 7:02 pm

doncs mira, isa, ho provaré algun dia per esmorzar i així anar amb energia a la llar d'infants.
:ok: :ok: :ok:
akane2008
Entrades: 315
Membre des de: dj. feb. 21, 2008 9:36 am

EntradaAutor: akane2008 » dc. nov. 04, 2009 9:01 am

jajajajaja isa doncs a la meva segur que li donaria "una alegria pal cuerpo" si li donés tot un got de llet amb nesquick! jajajaja ara només li dono cullarades sueltes perque em va dir la pediatra que xoco encara no... ostres es que ja no se que fer-li per berenar! la fruita no la vol, el yogur tampoc només de tant en tant el petit suisse així així... li agrada molt un de la lechera que es de galeta maria i natilles i flams però diuen que no s'ha d'abusar que és molt dolç.
a veure si quan introduim llet de vaca em deixen ficar-li una cullerada de nesquick :ok:

pq els cereals amb colacao posa que a partir dels 12 mesos ?-)
El meu blog de cuina i trucs

cocinayrecetas.hola.com/detectivedecuchara
carlaa
Entrades: 165
Membre des de: ds. feb. 10, 2007 3:55 am
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: carlaa » dt. des. 08, 2009 6:07 pm

Doncs jo li dono llet de soja, atmetlles o alguna d aquestes, i de tant en tant, de creixement de vaca. Desde que vaig llegir a rosa jove que justificava que era dolenta la llet de vaca i produia molts mocs, vaig fer la prova de canviar-la per qualsevol altra llet, i va funcionar! ja no fa mocs! per aixi, convino llets, i sobre tot, quan esta refredat, res de vaca! aixo si, els igurts i demes son de vaca, pero quan esta xunguillo, li compro de soja! :miko:

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::