SOPAR ABANS DEL BANY?
SOPAR ABANS DEL BANY?
Uola noies,
la Paola ha estat uns dies malalta, i desde que s'ha recuperat, que em trobo amb que s'estima més sopar abans del bany. Al vespre, a quarts de 19, mentre preparo el sopar, em demana menjar. Li dono algo per anar picant i després anem a banyar, es banyen ella i el papa junts. I quan tornem a pujar al menjador, ja demana "iirón" biberón i dormir. Ahir pensava que potser podria donar-li el sopar primer, després banyar-la, i després directament bibi i a dormir, però no sé si pot ser dolent per la digestió i tal. Què us sembla? Alguna ho fa així?
Gràcies guapis!
la Paola ha estat uns dies malalta, i desde que s'ha recuperat, que em trobo amb que s'estima més sopar abans del bany. Al vespre, a quarts de 19, mentre preparo el sopar, em demana menjar. Li dono algo per anar picant i després anem a banyar, es banyen ella i el papa junts. I quan tornem a pujar al menjador, ja demana "iirón" biberón i dormir. Ahir pensava que potser podria donar-li el sopar primer, després banyar-la, i després directament bibi i a dormir, però no sé si pot ser dolent per la digestió i tal. Què us sembla? Alguna ho fa així?
Gràcies guapis!

Re: SOPAR ABANS DEL BANY?
Nosaltres ho fem així i des que hem canviat a aquest sistema dorm del tiron (bueno, ara no perquè li està sortint un queixal, però en fi, els dies normals...). Nosaltres li donem el sopar a quarts de vuit, després es banya, sobre les vuit, i en acabat el bibi i a dormir. També em feia por per la digestió, però diria que si la banyes de seguida després de sopar no hi ha cap problema perquè encara no ha començat la digestió. A veure si us va bé!
ah, doncs nosaltres potser també ho provarem, pq després del bany la veig cansadeta...
Realment no hem de patir per la digestió?
Realment no hem de patir per la digestió?
- txellchen
- :: dofí

- Entrades: 3903
- Membre des de: dt. nov. 06, 2007 7:02 pm
- Ubicació: Sant Feliu de Llobregat
A veure, jo, quan en Marçal era més petit, també em vaig plantejar el canvi d'ordre del bany + sopar, tot i que al final no ho vem fer.
Pel que fa a la digestió crec que no suposa cap problema. Lo fomut de banyar-se després de menjar és el canvi de temperatura. O sigui, si a l'estiu et fots una paella per dinar i, tot seguit, et tires a l'aigua de la piscina, el canvi brusc de temperatura pot provocar que et maregis, perdis el coneixement i t'ofegis per culpa d'això. Però si tu et banyes amb aigua tebia i entres a l'aigua poc a poc no hi ha problema!
De totes maneres jo no sóc metge, i si teniu l'oportunitat de preguntar-ho, doncs millor que millor!
Pel que fa a la digestió crec que no suposa cap problema. Lo fomut de banyar-se després de menjar és el canvi de temperatura. O sigui, si a l'estiu et fots una paella per dinar i, tot seguit, et tires a l'aigua de la piscina, el canvi brusc de temperatura pot provocar que et maregis, perdis el coneixement i t'ofegis per culpa d'això. Però si tu et banyes amb aigua tebia i entres a l'aigua poc a poc no hi ha problema!
De totes maneres jo no sóc metge, i si teniu l'oportunitat de preguntar-ho, doncs millor que millor!
- txellchen

- Entrades: 3903
- Membre des de: dt. nov. 06, 2007 7:02 pm
- Ubicació: Sant Feliu de Llobregat
EEEEPPPPSSSS!!!! Que la Goga i jo ens hem creuat! De totes maneres en l'article que ella us posa queda més ben explicat...

Nosaltres en el seu moment ho vam comentar amb la pediatra, i aquesta ens va dir que mentre ho fessim tot seguit per temes de digestió no hi havia cap problema.
Jo quan la Noa està molt cansada també ho fem així perque si no despres dl bany encara està més cansada i llavors no sopa res! i va igual de bé, fins i tot millor perque així se'n va amb el pijama net perque sino normalment alguna taca li queda!
- llumer

- Entrades: 3140
- Membre des de: dv. feb. 09, 2007 6:20 pm
- Ubicació: el vallès occidental
Nosaltres SEMPRE ho hem fet aixi.
La pediatra desde el neixer ens ho va recomanar. Ademes ens va "aclarir" que si posavem l'aigua a la temperatura corporal +/- no hi havia problema de tall de digestio (Goga, no he llegit el teu article pero suposo que va per aqui no?)
Desde bebito li donavem el sopar (pa amb tomaquet i pernilet o el que toques) i despres el bany i despres el bibi ja a la seva habitacio i dormia perfecte.
Ara que ja menja com nosaltres ho continuem fent igual.
La pediatra desde el neixer ens ho va recomanar. Ademes ens va "aclarir" que si posavem l'aigua a la temperatura corporal +/- no hi havia problema de tall de digestio (Goga, no he llegit el teu article pero suposo que va per aqui no?)
Desde bebito li donavem el sopar (pa amb tomaquet i pernilet o el que toques) i despres el bany i despres el bibi ja a la seva habitacio i dormia perfecte.
Ara que ja menja com nosaltres ho continuem fent igual.
Avui ho hem fet per primer cop, i ha anat de fàbula. S'ha adormit bastant ràpid, a veure si sempre funciona igual de bé! 

Vaja! Goga moltes gràcies perque jo sempre havia pensat que no es podia.... mites i mites.
I si es veritat que després estan més cansats.
Jo també ho probaré.
I si es veritat que després estan més cansats.
Jo també ho probaré.
Nenes, la Joana a part d'adormir-se ràpid, ha dormit d'una tirada de les 21h a les 6h. 

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |