Intolerància al tomàquet?

Teòricament poden menjar de tot.

dRIM
:: granota
Entrades: 206
Membre des de: dv. abr. 24, 2009 12:08 pm

Intolerància al tomàquet?

EntradaAutor: dRIM » dt. nov. 10, 2009 3:40 pm

La meva nena, de 2 anys i mig, a vegades li queden les galtes plenes de taquetes vermelles. Ens hi hem estat fixant i creiem que podri ser el tomàquet. A algú més li ha passat? Podria ser que no li hagués passat abans?
Imatge
cristina1671
:: cèrvol
Entrades: 562
Membre des de: dv. nov. 16, 2007 4:08 pm
Ubicació: L'Hospitalet Llobregat (Barcelona)

Re: Intolerància al tomàquet?

EntradaAutor: cristina1671 » dt. nov. 10, 2009 7:10 pm

Hola dRIM,

el meu fill té 19 mesos i des de fa temps que li passa. Li surten granets al voltant de la boca i de vegades taques més grosses. Hem comprovat que és del tomàquet i comentant-ho amb amigues m'han dit que sembla ser que hi ha nens que els hi passa. El curiós és que al principi no li passava, va ser a partir d'un cert moment quan ja feia bastant que en menjava que li va començar a ocorrer ja sigui amb tomàquet en amanida com quan menja salsa de tomàquet (amb macarrons o el que sigui). Nosaltres em optat per no donar-n'hi durant un temps. Li varem comentar a la infermera que ens porta i ens va dir que era una cosa que podia passar (no li va donar gaire importància) i ens va dir que no li donessim durant un temps. De totes maneres, si et quedes més tranquil·la, comenta-li al pediatra.
Imatge

Imatge
dRIM
Entrades: 206
Membre des de: dv. abr. 24, 2009 12:08 pm

EntradaAutor: dRIM » dc. nov. 11, 2009 3:26 pm

Hola Cristina!
El que descrius és exactament el que li passa a la meva nena!
Provaré de no donar-li durant un temps, a veure què. A casa ho tinc fàcil (no li dono i llestos) però, i a l'escola?! No n'abusen gaire però sempre et trobes; amanida, o bé pasta amb tomàquet, o bé pà amb tomàquet.....
Imatge
cristina1671
Entrades: 562
Membre des de: dv. nov. 16, 2007 4:08 pm
Ubicació: L'Hospitalet Llobregat (Barcelona)

EntradaAutor: cristina1671 » dc. nov. 11, 2009 4:45 pm

si, el tema de l'escola és complicat. En Marc encara no hi va i en aquest sentit ho podem controlar millor. Si pots comenta-ho a les mestres. Tot i que imagino que a la cuina serà complicat que facin macarrons amb i sense tomàquet però potser a les amanides li poden treure (total només es tracta d'apartar-ho i ja està).
Nosaltres no ens hem preocupat en excès perquè em vist que només és una reacció cutània (vull dir que no té cap efecte com mal de panxa o altres coses) tot i amb això no fa gens de gràcia veure-li la boqueta i tota la zona del voltant vermella. Jo li consultaria al pediatra també tot i que el remei, com et comentava, em sembla que és simplement que no en menji durant un temps...

:-()-)
Imatge

Imatge

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::