mossega
mossega
El Manu ha estat malalt peró molt aquesta setmana pasada, i ara esta molt rebel, mossega, li dona cops a la petita, que faig?
Re: mossega
un amic psicòleg infantil em va explicar un truc, que és molt de llògica, pero que a mi em funciona molt bé.
Atendre primer sempre a la victima.
El nen, pegant, busca la teva atenció, i si el que obté és justament el contrari, que atenguis al petit, doncs al final ho deixarà de fer.
Jo el que faig és que primer atenc a l'agredit i depres, foto la bronca al'agresor.
Atendre primer sempre a la victima.
El nen, pegant, busca la teva atenció, i si el que obté és justament el contrari, que atenguis al petit, doncs al final ho deixarà de fer.
Jo el que faig és que primer atenc a l'agredit i depres, foto la bronca al'agresor.
Merci, per les respostes.A veure si funciona aixó.Perqué esta imposible, no vol que li tregui el pañal, es porta malament, pero ha cambiat en dies.
Intenta ignorar les conductes negatives i reforça les positives. Si se n'adona que la teva atenció la reb quan fa coses ben fetes abandonará les altres que no li reporten res.
Jo també crec en el reforç positiu, però també li ha de quedar clar que no t'agrada quan fa alguna cosa malament, sense allargar-ho massa, però dient-li, perquè en sigui conscient...
Redescobrint-me a mi mateixa gràcies a les meves TRES filles!
Si, si, és clar, se li ha de fer saber que está malament i que no t'agrada que ho faci, jo em refereixo a no dedicar-li un temps excessiu al fet o per exemple, si un dels dos nens está tenint el comportament adequat i l'altre no, i tu ja li has fet saber que això no es fa, no dedicar l'atenció al que ho fa malament si no al que ho está fent de manera correcte.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |

[/url]