com puc fer que begui aigua?
com puc fer que begui aigua?
Hola noies! La meva filla de 23 mesos es nega sistemàticament a beure líquids, aigua en beu poca, però sucs o llet res de res.
Tinc sort de que encara pren el pit 2 cops al dia i així sé que està hidratada, però la resta del dia beu molt poca quantitat d'aigua. Amb la calor encara bevia, però ara amb el fred li costa molt.
El problema està en que, com la majoria de nens, està amb mocs i tos, i és molt important beure líquids perquè els moquets "baixin" i se'n vagin.
Algun consell?
A veure si canvia una mica amb aquest tema, que em porta molt mals de cap.
Tinc sort de que encara pren el pit 2 cops al dia i així sé que està hidratada, però la resta del dia beu molt poca quantitat d'aigua. Amb la calor encara bevia, però ara amb el fred li costa molt.
El problema està en que, com la majoria de nens, està amb mocs i tos, i és molt important beure líquids perquè els moquets "baixin" i se'n vagin.
Algun consell?
A veure si canvia una mica amb aquest tema, que em porta molt mals de cap.
- angelina
- :: dinosaure
- Entrades: 5461
- Membre des de: dc. març 25, 2009 12:37 pm
- Ubicació: Poitiers, FRANÇA
Re: com puc fer que begui aigua?
has provat les infusions amb una goteta de mel o sense fins i tot?
el Walid no veu aigua ni a tiros i tinc la llet molt forta i la pediatre em va dir aigua al canto.. pero no hiu ha manera.. aixi q he provat amb les infusions i genial li encanten sense mel ni res i molt fluixetes: maria lluisa, fonoll... es anar provant vaja
el Walid no veu aigua ni a tiros i tinc la llet molt forta i la pediatre em va dir aigua al canto.. pero no hiu ha manera.. aixi q he provat amb les infusions i genial li encanten sense mel ni res i molt fluixetes: maria lluisa, fonoll... es anar provant vaja
PER VEURE ELS NOSTES POSTS CLICKEU AL TICKER:

Walid Hem fet teta durant 1.043 dies (del 12/08/2009 al 19/06/2012)
Inès Hem fet teta durant 497 dies (des del 14/02/2011 al 25/06/22012)

El blog de la mama: http://man-smanetes.blogspot.com
WALID & INÈS

Walid Hem fet teta durant 1.043 dies (del 12/08/2009 al 19/06/2012)
Inès Hem fet teta durant 497 dies (des del 14/02/2011 al 25/06/22012)
El blog de la mama: http://man-smanetes.blogspot.com
WALID & INÈS
- marranxeta
- :: granota

- Entrades: 213
- Membre des de: dv. març 21, 2008 2:10 pm
La meva nena tampoc bevia gaire i encara a hores d'ara tampoc no ho fa... de manera que les vegades que el metge li ha receptat beure molt pel moquitos o així, per assegurar-me'n ho faig amb la xeringa.... li enxufo a la boca i amb la gràcia que fa la cosa i la pressió que faig jo pq entri aigua... doncs m'asseguro que s'hidrati. Amb el got, el bibi ...no puc forçar l'entrada d'aigua... amb la xeringa si, sense que s'ennuegui, clar.

gràcies per les respostes, ho provaré! 
marranxeta ha escrit:La meva nena tampoc bevia gaire i encara a hores d'ara tampoc no ho fa... de manera que les vegades que el metge li ha receptat beure molt pel moquitos o així, per assegurar-me'n ho faig amb la xeringa.... li enxufo a la boca i amb la gràcia que fa la cosa i la pressió que faig jo pq entri aigua... doncs m'asseguro que s'hidrati. Amb el got, el bibi ...no puc forçar l'entrada d'aigua... amb la xeringa si, sense que s'ennuegui, clar.
Jo feia el mateix amb el suero fisiologic quan la Neus va agafar una gastroenteritis. No en volia de cap manera i al final xiringasso al canto!!
Jo també ho provaria amb una xeringa. A vegades com que els fa gràcia s'ho prenen millor.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |