com puc fer que begui aigua?

Teòricament poden menjar de tot.

Avatar de l’usuari
mamavi
:: poltre
:: poltre
Entrades: 633
Membre des de: dv. feb. 29, 2008 9:03 am

com puc fer que begui aigua?

EntradaAutor: mamavi » dg. des. 13, 2009 4:16 pm

Hola noies! La meva filla de 23 mesos es nega sistemàticament a beure líquids, aigua en beu poca, però sucs o llet res de res.
Tinc sort de que encara pren el pit 2 cops al dia i així sé que està hidratada, però la resta del dia beu molt poca quantitat d'aigua. Amb la calor encara bevia, però ara amb el fred li costa molt.
El problema està en que, com la majoria de nens, està amb mocs i tos, i és molt important beure líquids perquè els moquets "baixin" i se'n vagin.
Algun consell?
A veure si canvia una mica amb aquest tema, que em porta molt mals de cap.
Avatar de l’usuari
angelina
:: dinosaure
Entrades: 5461
Membre des de: dc. març 25, 2009 12:37 pm
Ubicació: Poitiers, FRANÇA

Re: com puc fer que begui aigua?

EntradaAutor: angelina » dg. des. 13, 2009 4:36 pm

has provat les infusions amb una goteta de mel o sense fins i tot?
el Walid no veu aigua ni a tiros i tinc la llet molt forta i la pediatre em va dir aigua al canto.. pero no hiu ha manera.. aixi q he provat amb les infusions i genial li encanten sense mel ni res i molt fluixetes: maria lluisa, fonoll... es anar provant vaja
PER VEURE ELS NOSTES POSTS CLICKEU AL TICKER:

Imatge
Imatge

Walid Hem fet teta durant 1.043 dies (del 12/08/2009 al 19/06/2012)
Inès Hem fet teta durant 497 dies (des del 14/02/2011 al 25/06/22012)
Imatge


El blog de la mama: http://man-smanetes.blogspot.com

WALID & INÈS
Avatar de l’usuari
marranxeta
:: granota
:: granota
Entrades: 213
Membre des de: dv. març 21, 2008 2:10 pm

Re: com puc fer que begui aigua?

EntradaAutor: marranxeta » dg. des. 13, 2009 5:33 pm

La meva nena tampoc bevia gaire i encara a hores d'ara tampoc no ho fa... de manera que les vegades que el metge li ha receptat beure molt pel moquitos o així, per assegurar-me'n ho faig amb la xeringa.... li enxufo a la boca i amb la gràcia que fa la cosa i la pressió que faig jo pq entri aigua... doncs m'asseguro que s'hidrati. Amb el got, el bibi ...no puc forçar l'entrada d'aigua... amb la xeringa si, sense que s'ennuegui, clar.
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
mamavi
:: poltre
:: poltre
Entrades: 633
Membre des de: dv. feb. 29, 2008 9:03 am

Re: com puc fer que begui aigua?

EntradaAutor: mamavi » dg. des. 13, 2009 5:56 pm

gràcies per les respostes, ho provaré! :ok:
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: com puc fer que begui aigua?

EntradaAutor: neuetes » dg. des. 13, 2009 6:50 pm

marranxeta ha escrit:La meva nena tampoc bevia gaire i encara a hores d'ara tampoc no ho fa... de manera que les vegades que el metge li ha receptat beure molt pel moquitos o així, per assegurar-me'n ho faig amb la xeringa.... li enxufo a la boca i amb la gràcia que fa la cosa i la pressió que faig jo pq entri aigua... doncs m'asseguro que s'hidrati. Amb el got, el bibi ...no puc forçar l'entrada d'aigua... amb la xeringa si, sense que s'ennuegui, clar.


Jo feia el mateix amb el suero fisiologic quan la Neus va agafar una gastroenteritis. No en volia de cap manera i al final xiringasso al canto!! :ok: :ok:
Avatar de l’usuari
jorlu
:: peixet
:: peixet
Entrades: 280
Membre des de: ds. maig 23, 2009 8:45 pm

Re: com puc fer que begui aigua?

EntradaAutor: jorlu » dl. des. 14, 2009 9:40 am

Jo també ho provaria amb una xeringa. A vegades com que els fa gràcia s'ho prenen millor.

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::