biberó abans d'anar a dormir

Teòricament poden menjar de tot.

lileta
:: papallona
:: papallona
Entrades: 140
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 11:13 pm

biberó abans d'anar a dormir

EntradaAutor: lileta » dt. gen. 19, 2010 8:42 am

hola a totes!

M'agradaria saber després d'un sopar normal per a un nano de dotze mesos si els doneu biberó abans d'anar a dormir i de quina quantitat més o menys. El Biel es desperta tropecientas mil vegades i es pren biberó abans d'anar a dormir ( de 200 aprox) i DURANT la nit (un parell de bibes més). M'agradaria poder contrastar amb d'altres nens7es què és el que sopen i després quanta llet prenen. Podria ser que es quedés amb gana? o simplement s'ha acostumat a prendre biberó a la nit.... estic una mica perduda i desesperada....
<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb4f.lilypie.com/q48dp1.png" width="400" height="80" border="0" alt="Lilypie Fourth Birthday tickers" /></a>
Avatar de l’usuari
Nika28
:: gosset
:: gosset
Entrades: 490
Membre des de: dl. oct. 16, 2006 10:51 am
Ubicació: Ara a Madrid, pero sempre de Ripollet (BCN)
Contacta:

Re: biberó abans d'anar a dormir

EntradaAutor: Nika28 » dt. gen. 19, 2010 8:54 am

Hola lileta,

te cuento mi caso, Lucía tiene 2 años y medio y ella cena normal, por ejemplo anoche cenó lenguadito a la plancha, 2 quesitos y 1 kiwi, al ratito a dormir y cuando el Niko y yo nos vamos a la cama la princesa que toma 240 de bibi, leche, cereales y colacao (el bibi se lo toma durmiendo)... y duerme desde las 21.30 h. hasta las 7 que la despierto para ir a la guarde. Le comenté al pediatra como veia lo del bibi por la noche y me dijo que fenomenal que todo lo que quiera ella.

sobre tu bebé si se acaba el bibi de 200, yo le pondría un poquito más, si se sacía más seguro que duerme mejor y más horas.

Petonets

Nika
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
Avatar de l’usuari
devo
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1964
Membre des de: dj. oct. 01, 2009 1:27 pm

Re: biberó abans d'anar a dormir

EntradaAutor: devo » dt. gen. 19, 2010 12:19 pm

Hola

El meu nen té quasi dos anys i mig i continua prenent el bibi abans d'anar a dormir, de 250 ml i amb cereals (li compro la llet de creixement ja preparada amb cereals i tot). Ho fem així des de que sopa "normal", i pensem continuar fent-ho, més endavant en got, però sempre prenent llet abans d'anar a dormir.

Si ja té un any li podries augmentar una mica més.
Imatge Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
vrio
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3292
Membre des de: dl. abr. 24, 2006 12:56 pm

Re: biberó abans d'anar a dormir

EntradaAutor: vrio » dv. gen. 22, 2010 10:43 am

Mi hijo aún no tiene 14 meses y empezamos ya a pasar de la papilla de cereales y darle comida bien triturada bien en cachitos. Al irse a dormir le damos un bibe, de media se toma uno de unos 240ml y no se despierta en toda la noche zz:-) Alguna vez que ha comido menos se despierta, le hacemos un bibe, se lo toma él solo casi dormido y sigue zz:-)
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Iris
:: pantera
:: pantera
Entrades: 893
Membre des de: dl. jul. 14, 2008 6:13 pm

Re: biberó abans d'anar a dormir

EntradaAutor: Iris » ds. gen. 23, 2010 8:09 am

Bones!

La meva petita té 16 mesos i per la nit després de sopar i abans d'anar a dormir sol prendre un bibi de 210 amb cereals. A la nit dorm d'una tirada i no es desperta fins les 8 del dia següent.
ImatgeImatge

Visiteu el bloc de les meves petites: http://esthermestres.blogspot.com/

Imatge
lileta
:: papallona
:: papallona
Entrades: 140
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 11:13 pm

Re: biberó abans d'anar a dormir

EntradaAutor: lileta » dg. gen. 24, 2010 2:19 pm

Moltes gràcies noies, veig que més o menys fem el mateix però ell es continua despertant per la nit, com a nínim dues vegades (anant bé) i de normal quatre o més..... bé, paciència i ja ho anirem canviant. He provat de donar-n'hi més de 200 abans d'anar a dormir i no en pren més... què hi farem! Gràcies de totes maneres una altra vegada.
<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb4f.lilypie.com/q48dp1.png" width="400" height="80" border="0" alt="Lilypie Fourth Birthday tickers" /></a>
Avatar de l’usuari
CASA
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 317
Membre des de: dg. abr. 20, 2008 2:08 pm
Ubicació: Barcelona

Re: biberó abans d'anar a dormir

EntradaAutor: CASA » ds. gen. 30, 2010 10:46 pm

Hola!

Nosaltres també li donem un bibi, de 240 ml, de llet de continuació, despert o adormit. Es desperta un parell de vegades a la nit, minim, i alguna vegada, si te mes gana, demana "llé". Ah! el Pau té 14 mesos ;)
Imatge
Imatge

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::