pernil salat i enciam
pernil salat i enciam
Una pregunteta:
a quina edat els hi veu donar pernil salat i enciam?
a quina edat els hi veu donar pernil salat i enciam?
- amalia1976
- :: tigre

- Entrades: 710
- Membre des de: dt. feb. 19, 2008 4:17 pm
- Contacta:
Re: pernil salat i enciam
Pernil salat talladet molt petitet molt aviat....potser als 18 mesos...i enciam als 2 anys.... vigila si li dones el pernil a la nit perque es passarà la nit demanant aigual!!!jejeja 

[
Pernil salat jo crec que li podries donar sobre l'any, quan et diguin que li pots donar pa amb tomàquet per sopar, jo no li he donat fins una mica més tard però més que res per por que s'ennuegués, sobre l'enciam no sé què dir-te, als menús de l'escola hi ha enciam d'acompanyament de la carn i el peix, el que no sé és si se'l mengen!! Jo no li dono normalment, però aquest dia estava menjant-me un entrepà d'aquells amb pollastre, enciam i maionesa i la nena me'n va demanar i li vaig donar una mossegada, s'ho va menjar la mar de bé.
- petazetas
- :: girafa

- Entrades: 2418
- Membre des de: dj. oct. 30, 2008 8:51 am
- Ubicació: Badalona - Barcelona
la meva el pernil ja el va tastar des de l'any.
L'enciam ja l'ha tastat però no li agrada (encara). Té 15 mesos.
L'enciam ja l'ha tastat però no li agrada (encara). Té 15 mesos.
La Lia ja és tota una princesa!
Hola, la Mar amb 9 mesos ja va tastar una mica de pernil! és que l'Avi i la mama en venen, i ha de començar a saber el que és bó!, no? I ara de tan en tan li dono un tallet, el pediatre em va dr que podia doanr-li per fer la gràcia, però que a nivell nutritiu no era essencial.
I l'enciam encara no l'hem tastat, amb lo fastifosa que és amb algun menjar, si li dono a trossets segur que se li enganxa al coll i tindrà fàstics!
I l'enciam encara no l'hem tastat, amb lo fastifosa que és amb algun menjar, si li dono a trossets segur que se li enganxa al coll i tindrà fàstics!

- pigadeta
- :: dragona

- Entrades: 4871
- Membre des de: dc. jul. 25, 2007 3:10 pm
- Ubicació: Tarragona (xo ganxeta)
- Contacta:
Nosaltres l'enciam encara no l'hem probat (igual que milions d'altres coses, je,je,je) pero als 2 anys ja li podries donar de totes maners, cal tallar-li molt petitet perque es costos de mastegar i pair... per tant tampoc no hi ha pressa
- turmalina
- :: rateta

- Entrades: 156
- Membre des de: dj. ago. 07, 2008 12:35 pm
- Ubicació: Des del balcó del Vallès
Nosaltres el pernil el vam provar farà uns dies mentre esmorzavem tots tres i la veritat no li va agradar massa. Ho hem de tornar a provar.
El tema enciam, un dia li vaig donar a probar fulletes d'aquestes de primers brots mentre sopàvem i no sabia si donar-li en trocets grans perquè agafés i mossegués o bé petitet. Un rotllo perquè s'ennuagava. Vaig preguntar a l'escola bressol i resulta que allà ja fa dies que en menja, els hi fan talladet molt petit, amb tomàquet.
Ho vaig provar de fer-ho a casa però no li va agradar, allà menja de tot i força i a casa els vespres ja és una altra història.
El tema enciam, un dia li vaig donar a probar fulletes d'aquestes de primers brots mentre sopàvem i no sabia si donar-li en trocets grans perquè agafés i mossegués o bé petitet. Un rotllo perquè s'ennuagava. Vaig preguntar a l'escola bressol i resulta que allà ja fa dies que en menja, els hi fan talladet molt petit, amb tomàquet.
Ho vaig provar de fer-ho a casa però no li va agradar, allà menja de tot i força i a casa els vespres ja és una altra història.
Turmalina, ai aquests nens... El meu igual a l'escola no és que sigui el millor menjador del món, però menja millor que a casa. Suposo que perque les mestres són més estrictes que nosaltrse...
A nosaltres el pernil salat ens el demana quan ens el veu menjar. Li donem algun trocet i el va mossegant/xupant... No sabia si li podia donar, però és tant poca quantitat i puntualment, que tampoc crec que passi res.
L'enciam, alguna vegada he pensat a donar-li, però no l'he vist gaire motivat i tampoc sé com fer-ho. Algun dia provaré així a trocets petits com diueu.
A nosaltres el pernil salat ens el demana quan ens el veu menjar. Li donem algun trocet i el va mossegant/xupant... No sabia si li podia donar, però és tant poca quantitat i puntualment, que tampoc crec que passi res.
L'enciam, alguna vegada he pensat a donar-li, però no l'he vist gaire motivat i tampoc sé com fer-ho. Algun dia provaré així a trocets petits com diueu.
- turmalina
- :: rateta

- Entrades: 156
- Membre des de: dj. ago. 07, 2008 12:35 pm
- Ubicació: Des del balcó del Vallès
Hiolambda, jo per sort no he de patir gaire si no menja perquè amb els 15 kg. que fa ja, té un bon coixí.
A més a més es veu que berena molt a l'escola i clar cap a les 19:30-20:00 no deu tenir encara massa gana i molt cansament i clar no hi manera, que si purés, que si trocets....el què no rebutja mai però és el pa amb tomàquet i pernil o macarrons.
A més a més es veu que berena molt a l'escola i clar cap a les 19:30-20:00 no deu tenir encara massa gana i molt cansament i clar no hi manera, que si purés, que si trocets....el què no rebutja mai però és el pa amb tomàquet i pernil o macarrons.
jejejeje Turmalina, sí que no t'has de preocupar...
El meu nen tampoc és primet (10,5 kgs) però encara que no mengi molt, m'agradaria que no li fes fàstics a les coses noves... En fin, paciència.
També penso que quan arriba l'hora de sopar a casa no té tanta gana i li pot més el cansament, però els caps de setmana, a l'hora de dinar... quan no és una cosa és una altra.
Bé, encara estem començant amb aliments "nous" i textures noves i encara no em desespera.
El meu nen tampoc és primet (10,5 kgs) però encara que no mengi molt, m'agradaria que no li fes fàstics a les coses noves... En fin, paciència.
També penso que quan arriba l'hora de sopar a casa no té tanta gana i li pot més el cansament, però els caps de setmana, a l'hora de dinar... quan no és una cosa és una altra.
Bé, encara estem començant amb aliments "nous" i textures noves i encara no em desespera.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |