Menjar triturat

Teòricament poden menjar de tot.

enadeu
:: papallona
:: papallona
Entrades: 122
Membre des de: dc. gen. 14, 2009 3:30 pm

Menjar triturat

EntradaAutor: enadeu » dc. març 31, 2010 11:05 am

Bon dia mares i pares!!
LA nostra petita ja ha fet l'anyet i a partir d'ara podem introduir molts nous aliments com ja sabeu. Fins ara encara no haviem donat ni pasta, ni arros. Ella te poques dents te dues a baix i ara li estan sortint les 4 de dalt pero la veritat li triguen molt a sortir.
La meva pregunta és: si li faig arros o pasta amb la carn per dinar es pot triturar tot junt, no quedarà super compacte? No se si m'explico la verdura és més aigualida i per tant el triturat és més agradable, no? Es que voldria dixar les verdures i el peix pel vespre ja que ultimament les farinetes de cereals sembla que les te una mica aborides i fins que no li acaben de sortir una mica més les dents no li vull donar gaires trosos.
De moment li he donat sopar tipus semola pero la veritat no hem triunfat gaire, ho hem probat 3 cops i no la volgut menjar no se si no li agrada o hi ha algun altre problema.
Bueno espero les vostres experiencies i consells.
Gràcies. :ok:
Imatge
Imatge
mamlaboni
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2394
Membre des de: ds. ago. 02, 2008 7:43 am
Ubicació: manresa

Re: Menjar triturat

EntradaAutor: mamlaboni » dc. març 31, 2010 12:40 pm

FELICITATS PER L?ANYET GUAPA!

Mira, jo si que ho trituro tot junt.Però jo el que faig és que a l'hora de bulllir la pasta o l'arròs o les verdures, sempre les bullo amb caldo de pollastre. La carn o el peix de vegades els fico també junt o de vegades al planxa.
llavors sempre ho trituro tot junt. Perquè no quedi una pasta com ciment li afegeixo una mica del caldo. Si queda encara massa espès li afegeixo una mica mes i ja està.
Ja ens dirás com ha anat.
italiana
:: conillet
:: conillet
Entrades: 371
Membre des de: dv. juny 06, 2008 3:02 pm

Re: Menjar triturat

EntradaAutor: italiana » dc. març 31, 2010 5:25 pm

hola,

jo crec que l'arròs li podries donar separat de la carn, així s'acostuma a menjar el primer separat del segon. l'arròs el pots bullir en una mica de brou de verdura així no serà tan insipid, afegir-hi un rajolí d'oli i si veus que no el vol, pots començar xafant-lo amb la forquilla, i de mica en mica ja veuràs com s'adaptarà als trossets.
sinó també pots intoduir la pasta petita de sopa (amb forma de lletres, fideus petits...)

el pau ara només té 4 dents, però va començar a menjar trossets quan no en tenia cap. ells masteguen amb les genives.
Imatge Imatge Imatge

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 12 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::