Postres
Postres
Hola noies,
doncs això, el meu petit té ara 19 mesos i per postres no sabem què donar-li; ja sé que la fruita seria la millor opció però no en vol, li tallem a trossets petits perquè ell s'ho pugui agafar i res de res...els iogurts són les seves postres preferides però pensem que hauríem de variar...
Alguna idea??
doncs això, el meu petit té ara 19 mesos i per postres no sabem què donar-li; ja sé que la fruita seria la millor opció però no en vol, li tallem a trossets petits perquè ell s'ho pugui agafar i res de res...els iogurts són les seves postres preferides però pensem que hauríem de variar...
Alguna idea??
- Montse P
- :: papallona

- Entrades: 118
- Membre des de: ds. maig 23, 2009 8:22 am
- Ubicació: La plana de Lleida
Re: Postres
Has provat de fer-li compota de fruita? hi ha nens que la fruita cuita els agrada més que la crua.
També podries variar els iogurs amb sabors o donar-li flams, natilles, ... Jo tinc el costum de tant en tant de fer natilles "casolanes" amb els sobres "pottax", un rovell d'ou, un litre de llet (et surt unes 6 natilles) i 4 o 5 cullerades de sucre (depèn de lo dolç que ho vulguis, però a mi m'agraden molt dolçes) i anant remenant sense parar a foc mig fins que començi a especir, després les reparteixo als bols petits i ho remato amb dues galetes maria i ho deixo refredar i directe a la nevera. L'únic inconvenient és que al tenir rovell d'ou les has de consumir al mateix dia. També les pots fer sense el rovell d'ou.
I la fruita... doncs aquell dia per berenar i ja està.

I la fruita... doncs aquell dia per berenar i ja està.
hola!
tambe li podries donar mel i mato, o mato barrejat amb compota de fruita o trocets de fruita.
El formatge ricotta es com el mato, tambe es bo...

tambe li podries donar mel i mato, o mato barrejat amb compota de fruita o trocets de fruita.
El formatge ricotta es com el mato, tambe es bo...
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |