Quins potets de verdures utilitzeu?
- Montse P
- :: papallona

- Entrades: 118
- Membre des de: ds. maig 23, 2009 8:22 am
- Ubicació: La plana de Lleida
Quins potets de verdures utilitzeu?
Hola
Els meus bessons tenen gairebé 8 mesos; ja fa més d'un mes que mengen verdura i tot i que al principi va costar, ara se la mengen força bé. He provat per si algun dia convé, donar-los-hi potets de compra, però no els agraden gens. Quins m'aconselleu?
També vaig pensar en la possibilitat de fer-los jo mateixa: fer-ne més quantitat, i després omplir pots de vidre i bullir-los, com si féssim conserva. Algú ho ha provat? què en penseu de la idea? Si algú ho fa, quin procediment seguiu?
Moltes gràcies
Els meus bessons tenen gairebé 8 mesos; ja fa més d'un mes que mengen verdura i tot i que al principi va costar, ara se la mengen força bé. He provat per si algun dia convé, donar-los-hi potets de compra, però no els agraden gens. Quins m'aconselleu?
També vaig pensar en la possibilitat de fer-los jo mateixa: fer-ne més quantitat, i després omplir pots de vidre i bullir-los, com si féssim conserva. Algú ho ha provat? què en penseu de la idea? Si algú ho fa, quin procediment seguiu?
Moltes gràcies
Re: Quins potets de verdures utilitzeu?
Hola Montse,
Normalment sempre li feia el dinar i el berenar de la Neus al mateix dia, però els dies que per alguna raó marxavam, li donava els NUTRIBEN, tant de verdura i carn com els de fruita. Eren els únics que li agradaven.
En quan a fer-los tu mateixa... jo el que havia fet alguna vegada és fer-ne molta quantitat, congelar-ho amb tupers i anava treient a mesura que anava necessitant. No hi havia pensat mai a fer-los com tu dius... és una bona idea!
A veure que et diuen les altres mames.
Normalment sempre li feia el dinar i el berenar de la Neus al mateix dia, però els dies que per alguna raó marxavam, li donava els NUTRIBEN, tant de verdura i carn com els de fruita. Eren els únics que li agradaven.
En quan a fer-los tu mateixa... jo el que havia fet alguna vegada és fer-ne molta quantitat, congelar-ho amb tupers i anava treient a mesura que anava necessitant. No hi havia pensat mai a fer-los com tu dius... és una bona idea!
A veure que et diuen les altres mames.
Jo de vegades compro els hero baby i se'ls menja molt bé. Els naturnes tenen molt bons pinta i algun dia els he comprat però son suuuper sosos. Ja se que els nens no han de menjar sal però entre poc i massa aquests a la meva els costen mes de menjar.
Lo de fer-los tu és molt bona idea però jo he fet com diu la nuetes, els he congelat i andando.
Lo de fer-los tu és molt bona idea però jo he fet com diu la nuetes, els he congelat i andando.
Jo alguna vegada li havia donat els NaturNes, i li agradaven molt. Jo n'he tastat uns quants, i aquests són els que vaig trobar més "bons", tot i que de molt bo no n'hi ha cap. Tots tenen un gust força "artificial".
Altres vegades feia tàpers i els congelava, però la patata queda amb una textura diferent (o potser m'ho semblava a mi). Però de totes maneres a en Roger li agradava igual, li donés el que li donés, perquè és un nen que mai ens ha donat problemes per menjar!
Altres vegades feia tàpers i els congelava, però la patata queda amb una textura diferent (o potser m'ho semblava a mi). Però de totes maneres a en Roger li agradava igual, li donés el que li donés, perquè és un nen que mai ens ha donat problemes per menjar!
- Ítaca
- :: dinosaure
- Entrades: 7513
- Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Jo el q feia fins ara, quan sortíem algun dissabte, era preparar la verdura i la fruita a casa i li donava quan tocava. Amb la verdura ho segueixo fent, tampoc sortim mai gaire d'hora o sigui q quan li toca prendre la verdureta tampoc fa gaires hores q li he preparat... amb la fruita també feia el mateix, però la veritat és q no m'agrada gens la textura q queda passades unes hores, ara quan no som a casa tiro de potitos de fruita per berenar i de conya. Jo sols he provat els de la casa Hero, i se'ls pren molt bé.
Algun dia li he donat algun potito de verdures (també de la Hero), però més q res pq es vagi acostumant, pq el mes q ve marxem un cap de setmana fora i haurem de tirar de potitos tots els dies...
Algun dia li he donat algun potito de verdures (també de la Hero), però més q res pq es vagi acostumant, pq el mes q ve marxem un cap de setmana fora i haurem de tirar de potitos tots els dies...
Hola!
Nosaltres havíem provat alguna vegada els potets de verdures i va ser un desastre, no li agradaven. De fet jo els vaig tastar i tampoc me'ls hagués menjat
. Vam tastar els de nutriben i els naturness.
Quan havíem de sortir li preparava abans i m'ho enduia fet, i cap problema. El màxim que vam sortir van ser 3 dies, crec, i me'n vaig portar pels 2 primers dies (guardat en nevera), i el tercer no va menjar verdura, però per un dia tampoc va passar res.
Això sí, els de fruites li agradaven tots, o sigui que per sortir a la tarda tiràvem de potitos i perfercte
Nosaltres havíem provat alguna vegada els potets de verdures i va ser un desastre, no li agradaven. De fet jo els vaig tastar i tampoc me'ls hagués menjat
. Vam tastar els de nutriben i els naturness.Quan havíem de sortir li preparava abans i m'ho enduia fet, i cap problema. El màxim que vam sortir van ser 3 dies, crec, i me'n vaig portar pels 2 primers dies (guardat en nevera), i el tercer no va menjar verdura, però per un dia tampoc va passar res.
Això sí, els de fruites li agradaven tots, o sigui que per sortir a la tarda tiràvem de potitos i perfercte
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 11 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |