Quina llet els doneu a partir de l'any?
Quina llet els doneu a partir de l'any?
Hola, noies!!
En Nil ja ha fet un any, i ara hem de canviar de llet. El pediatre em va dir que li puc donar les de creixement en pols, o les líquides tipus puleva.
De moment li he comprat la Nutribén (en pols) que fem servir sempre però de creixement.
Com ho feu vosaltres? Quina llet li doneu?
GRàcies
En Nil ja ha fet un any, i ara hem de canviar de llet. El pediatre em va dir que li puc donar les de creixement en pols, o les líquides tipus puleva.
De moment li he comprat la Nutribén (en pols) que fem servir sempre però de creixement.
Com ho feu vosaltres? Quina llet li doneu?
GRàcies
Re: Quina llet els doneu a partir de l'any?
Jo des de l'any que li dono de les liquides tipua Puleva. La Puleva de fet és la que trobo més bona.
Hola,
Jo li vaig donar la mateixa que fins l'any, o sigui tipus 2. I cap els 15 mesos li vaig donar llet sencera de vaca, tal i com em van indicar els diferents pediatres (privat i public).
Salut!
Jo li vaig donar la mateixa que fins l'any, o sigui tipus 2. I cap els 15 mesos li vaig donar llet sencera de vaca, tal i com em van indicar els diferents pediatres (privat i public).
Salut!
Hola !
Nosaltres també li vam donar la 2 fins els 15 mesos i desprès també la nostra, recomenat pel pediatre, tot i que ens van dir que al principi millor començar amb la semi que no és tant forta.
Cada pediatre recomana coses diferents.
Nosaltres també li vam donar la 2 fins els 15 mesos i desprès també la nostra, recomenat pel pediatre, tot i que ens van dir que al principi millor començar amb la semi que no és tant forta.
Cada pediatre recomana coses diferents.
- noviachuky
- :: dinosaure
- Entrades: 7535
- Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm
Gràcies noies, hem fet un pot de la Nutribén crecimiento, que era la marca que hem fet servir sempre i ara hem provat la puleva i la veritat és que li agrada i és molt més còmode que la llet en pols!!!
Moltes gràcies!!!!!
Moltes gràcies!!!!!
- heaven25baby
- :: girafa

- Entrades: 2050
- Membre des de: dc. abr. 30, 2008 10:48 am
- Contacta:
NOSALTRES FEM SERVIR PULEVA PEQUES 3 EN BRICK I DE CONYA!!! 
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |