Si marxem fora com resolem tema menjades??

Teòricament poden menjar de tot.

Irinna
:: girafa
Entrades: 2053
Membre des de: dt. gen. 01, 2008 7:36 pm
Ubicació: Barcelona

Si marxem fora com resolem tema menjades??

EntradaAutor: Irinna » dj. maig 13, 2010 9:40 am

Hola noies! la meva petita encara té 10 mesos però dins de no res ja tindrà l'anyet! i m'estava preguntant el següent:

ara la nena ho menja tot o pràcticament tot triturat i per tant, algun dia que se'ns ha embolicat la cosa fora de casa o que hem hagut d'anar a hotel li he comprat algun potito i perfecte.

Però clar,.. a partir de l'any comencen a no menjar triturat i aleshores com us ho feu si heu d'anar a un hotel i no podeu preparar-li el menjar?? li compreu potito? no oi? aneu al restaurant i demaneu alguna coseta suau que pugui menjar?

ostres! vaig ben perduda oi? jejeje

A veure si em podeu donar alguna idea!!!

Gràcies noies!
petazetas
Entrades: 2418
Membre des de: dj. oct. 30, 2008 8:51 am
Ubicació: Badalona - Barcelona

Re: Si marxem fora com resolem tema menjades??

EntradaAutor: petazetas » dj. maig 13, 2010 9:47 am

a vegades va bé portar-te el primer de casa (a vegades no li agrada la verdura feta fora de casa) en un termo i si vas al restaurant li fas la carn a trossets... però vaja depén de cada criatura.
La meva a l'any encara menjava la verdura triturada i només el segon a trossos... i si és així et pots dur potito igual o termo de casa amb la crema de verdures o la verdueta saltejada i aixafada amb forquilla.
La Lia ja és tota una princesa!
devo
:: zebra
Entrades: 1964
Membre des de: dj. oct. 01, 2009 1:27 pm

EntradaAutor: devo » dj. maig 13, 2010 10:25 am

Quan el meu peque ja menjava a trossets el que fèiem és que o el seu pare o jo ens demanàvem per nosaltres alguna cosa que ell pogués menjar, i menjava de lo nostre, perquè demanant alguna cosa per ell, encara que fos poc, n'hauria deixat molt...

I si li continuen agradant els triturats també pots tirar alguns àpats de termo o potitos.
Imatge Imatge Imatge
lauri17
:: papallona
:: papallona
Entrades: 109
Membre des de: dg. març 09, 2008 1:03 pm

EntradaAutor: lauri17 » dj. maig 13, 2010 10:34 am

Hola,
Tens varies opcions, com t'ha dit la petazetas o bé portes aquell dia potito o termo de casa, o bé, com feiem nosaltres era demanar cosetes per ella, o demanar nosaltres, doncs, macarrons i pollastre (per exemple) i posar-li del nostre perque no menjava tanta quantitat com per demanar-li un plat sencer.
ImatgeImatge
marta_mum
Entrades: 2129
Membre des de: dt. feb. 24, 2009 8:32 pm
Ubicació: Sant Boi

EntradaAutor: marta_mum » dj. maig 13, 2010 10:57 am

quan la martona tenia un anyet i pico, el que vam fer va ser comprar de segona ma una babycook i va ser genial, perque ara si que la marta li demanes uns macarronets o una sopeta o una lassanya i vas que t'estrelles, però en aquell moment, no hagués funcionat.
GLG
:: pantera
:: pantera
Entrades: 823
Membre des de: dl. març 09, 2009 6:38 pm

EntradaAutor: GLG » dj. maig 13, 2010 12:11 pm

Sobre aquest tema, a veure si m'ajudeu.

La meva filla, els caps de setmana dina cap a les 13 hores o dos quarts de dos com a molt tart. Això fa que poques vegades compartim taula. Alguna vegada si hem dinat amb ella, però esclar, per nosaltres és molt d'hora. Normalment dina i es posa a dormir, i a les hores dinem nosaltres. I si som fora de casa, ens portem el dinar d'ella preparat, generalment alguna cosa sezilla d'escalfar (puré i salsitxes o alguna cosa semblant)

Com que té només 22 mesos, em sap greu endarrerir-li l'hora de dinar i trastocar-li les migdiades. El problema be si volem quedar amb gent per dinar, és un merder.

En canvi, moltes vegades hem sopat amb ella a les 8....

Com ho feu vosaltres? Am aquesta edat, quins horaris feu?
perla
Entrades: 1099
Membre des de: dv. des. 14, 2007 11:46 am

EntradaAutor: perla » dj. maig 13, 2010 12:45 pm

Doncs nosaltres els caps de setmana fem els horaris de la nena, més o menys, dinem aviat i així quan ella fa la migdiada nosaltres també aprofitem per fer la migdiada o el que faci falta :-D :-D

vull dir que abans dinava ella sola i nosaltres dinàvem més tard i era un pal, perque quan nosaltres acabavem de dinar, que vols reposar una mica, ella ja s'havia despertat i era tot el cap de setmana non-stop!

Si quedem amb gent per dinar, normalment quedem per dinar tard, sobre les tres i així ella ja té temps de dinar a quarts d'una i domir abans de sortir de casa, i si no es pot quedar tard, doncs intentar no allargar gaire la sobretaula i que pugui dormir el més aviat possible, ni que sigui al cotxet fent una volteta... Si quedes amb molta gent,o si hi ha altres nens, normalment no hi ha problema, perquè amb el jaleo es desperta i s'activa a tope i només cau morta de son quan entrem al cotxe!
Imatge
Imatge
perla
Entrades: 1099
Membre des de: dv. des. 14, 2007 11:46 am

EntradaAutor: perla » dj. maig 13, 2010 12:47 pm

I referent a l'altre tema, de què menjar fora de casa quan tenen sobre l'anyet, nosaltres mentre no va menjar triturat li donavem potitos i partir de que ja menja triturat ens demanem alguna cosa que pugui menjar ella i mengem les dues el mateix.
Imatge
Imatge
tolinso
:: dinosaure
Entrades: 5961
Membre des de: dv. maig 09, 2008 9:41 pm
Ubicació: Philadelphia, EEUU

EntradaAutor: tolinso » dj. maig 13, 2010 3:01 pm

jo faig una mica el que diu la petazetas. En general menja del que sigui al restaurant: verduretes, croquetes, mandonguilles... pero sempre porto algo amb mi, com verdures de casa o una mica de pernil dolc per si de cas :-)
Irinna
Entrades: 2053
Membre des de: dt. gen. 01, 2008 7:36 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Irinna » dj. maig 13, 2010 8:07 pm

gràcies noies!!! tot sembla més complicat fins que t'hi trobes oi! jeje
heaven25baby
Entrades: 2050
Membre des de: dc. abr. 30, 2008 10:48 am
Contacta:

EntradaAutor: heaven25baby » dj. maig 13, 2010 8:35 pm

JO EL QUE FEIA QUAN LA NENA MENJAVA ENCARA TRITURAT ERA PORTAR EL PURÉ FET DE CASA EN TERMO O BÉ LI DONAVA UN NATURNES I UN PETIT-SUISSE DE POSTRES I ARA QUE JA MENJA GAIREBÉ DE TOT DONCS DEMANEM ALGUNA COSETA QUE LI AGRADI I SI SOBRA ENS HO MENGEM NOSALTRES... JEJEJE :oset:
Imatge
Imatge

ImatgeImatge

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::