llet de vaca??
- Martineta26
- :: zebra

- Entrades: 1067
- Membre des de: dc. març 03, 2010 10:55 am
llet de vaca??
Hola noies! el meu petit fa uns dies que ha fet l'any i avui hem anat a la revisió de l'any. La pediatra ens ha dit que ja li podem donar llet de vaca de la que prenguem nosaltres a casa, que millor no li donem aquestes de Nestlé crecimiento o puleva... que fan especial per ells, ja que aquestes porten "components"(m'ha dit que són més dolces) que creen adicció aquestes llets i llavors no en volen d'altres.
Vosaltres heu passat a donar directament ja la llet normal o heu provat amb aquestes especials?? Em fa por canviar-li la llet i que no li agradi i deixi de veure, ja que ara es veu dos biberons al dia ben plens!
Vosaltres heu passat a donar directament ja la llet normal o heu provat amb aquestes especials?? Em fa por canviar-li la llet i que no li agradi i deixi de veure, ja que ara es veu dos biberons al dia ben plens!
Re: llet de vaca??
Cada mare et dirà una cosa diferent perquè cada pediatra diu una cosa diferent. Nosaltres vam passar a la llet de vaca als 18 mesos. I perquè jo ho vaig allargar, perquè el pediatra m'anava insistint des de l'any.
- Martineta26

Neuetes i que li vas continuar donant llet de continuació 2?? o feieu pit?
De continuaciò. Nosaltres no vam fer pit (bueno, una mica, només un parell de mesos... però ara això no ve al cas).
Ah! i la meva nena no va notar gens la diferència. Barrejada amb cereals li encantaven. Qui va notar la diferència va ser la meva butxaca...
Ah! i la meva nena no va notar gens la diferència. Barrejada amb cereals li encantaven. Qui va notar la diferència va ser la meva butxaca...
- Martineta26

Gràcies! jo també li he donat bibe no vam fer pit. A veure que opinen les altres mares, però si que es curiòs que cada pediatra recomani una cosa quan en un tema així haurien d'anar tots a la una. Al final hauré de fer el que cregui jo com en molts temes les que acabem decidint som les mares... per això va bé sentir les diferents experiències
També et volia comentar que mai va tastar la de "creixement", de la de continuació vam passar directament a la de vaca i de la sencera.
Això que es dit que les mares al final sóm les que decidim, és una gran veritat. Els pediatres poden donar pautes, però nosaltres coneixem més bè els nostres fills que ells.
Em sembla que hi ha d'altres posts oberts sobre el tema, si tens temps fés una busqueda ràpida, potser trobes més experiències.
Això que es dit que les mares al final sóm les que decidim, és una gran veritat. Els pediatres poden donar pautes, però nosaltres coneixem més bè els nostres fills que ells.
Em sembla que hi ha d'altres posts oberts sobre el tema, si tens temps fés una busqueda ràpida, potser trobes més experiències.
Doncs la nostra pediatra ens va dir que de l'any fins als tres anys li donessim la llet de continuació. Nosaltres li donem la Blemil Plus 3.
Cada maestrillo tiene su librillo.
Cada maestrillo tiene su librillo.
- Martineta26

Si ara estic fent una ullada i també buscant coses de l'alimentació perquè portem uns dies que tela amb el menjar! I llegint en aquest fòrum la veritat és que treus moltes idees i a mi m'ajuda, al menys veus que no ets la única en aquests temes!
Gràcies wapa!
Gràcies wapa!
Hola, jo vaig fer cas de la pediatra i als 13 mesos vaig començar a donar llet de vaca. Va anar molt bé.
També els iogurts des del començament van ser dels normals, tampoc van ser adaptats. Nosaltres vam fer pit fins als 4 mesos i després biberons.
Per probar no passa res, jo faria cas a la pediatra.
També els iogurts des del començament van ser dels normals, tampoc van ser adaptats. Nosaltres vam fer pit fins als 4 mesos i després biberons.
Per probar no passa res, jo faria cas a la pediatra.

hola,
el pediatra em va dir que fins als 3 anys millor la llet de continuació, però la consultora de lactància em va dir que si feia pit, ja anava bé la llet de vaca, i sinó, la diferència em sembla que em va dir que era en l'aport de minerals com el ferro que tenien les llets artificials. Així que si procurava que tingués un aportació de ferro amb la carn, per exemple, no hi hauria cap problema.
diria que hi ha un llibre del Carlos Gonzalez, que parla de les llets, em sembla que és del "Mi niño no me come".
petons
el pediatra em va dir que fins als 3 anys millor la llet de continuació, però la consultora de lactància em va dir que si feia pit, ja anava bé la llet de vaca, i sinó, la diferència em sembla que em va dir que era en l'aport de minerals com el ferro que tenien les llets artificials. Així que si procurava que tingués un aportació de ferro amb la carn, per exemple, no hi hauria cap problema.
diria que hi ha un llibre del Carlos Gonzalez, que parla de les llets, em sembla que és del "Mi niño no me come".
petons
Nosaltres, vàrem probar la llet de continuació, però molt poquet, perquè vaig probar la de vaca, li va agradar igual, i pel tema butxaca s'hi nota bastant.
jo només et puc dir que això de l'addicció deu ser veritat. La meva neboda té 5 anys i només vol llet de creixement d'aquesta. No vol veure la llet de brick normal i corrent ni en pintura!
pèsol no crec que sigui adicció sinó qüestió de gustos. S'acostumen a una llet més dolceta i després no volen la normal.
Cal matitzar que la llet de continuació no és la mateixa que la de creixement.
Petons a totes.
Cal matitzar que la llet de continuació no és la mateixa que la de creixement.
Petons a totes.
Jo amb els meus dos fills vaig fer cas de la pediatra i quan m'ho van dir, vaig cambiar a la llet normal sencera. Amb el gran va ser als 18 mesos i amb el segon van canviar les normatives i em van dir que comencés a partir de l'any. I tots dos molt bé. Primer comprava llets de marca com Asturiana o Llet Nostra però des que vaig llegir un article sobre les millors llets del mercat els compro l'Hacendado sencera que està entre una de les més bones. Ah! i els meus nens els passa al revés, qual algun cop a casa d'algú els han posat llet d'aquesta de creixement no la volen ni en pintura! La troben molt dolça i artificial.
Us deixo el link de l'article per si li voleu fer una ullada: http://www.lasprovincias.es/20110621/ec ... 11750.html
Us deixo el link de l'article per si li voleu fer una ullada: http://www.lasprovincias.es/20110621/ec ... 11750.html
- montpra
- :: girafa

- Entrades: 2118
- Membre des de: dc. març 07, 2007 7:35 pm
- Ubicació: Figueres
- Contacta:
Jo li dono la llet de creixement de l'hacendado. Crec que porta més minerals i vitamines que la normal de vaca.
- Martineta26

Gràcies guapes per les vostres respostes!! la veritat és que cada pediatra és un món i recomana una cosa diferent, no ho entenc! Bé finalment hem decidit de seguir els consells del pediatra i començar a donar-li llet de vaca, avui ha set el primer dia i la veritat és que li ha agradat i ha begut els biberons igual de plens. 
Per a les que li vau donar llet de vaca? Feieu servir la sencera o la semi?
Sencera, que és la que bec jo també.
Nosaltres vam passar a la llet de vaca sencera als 18 mesos. Va prendre uns dies la de creixement, però vam veure que són una enganyifa total i la vam deixar.
- Martineta26

Nosaltres a casa prenen desnatada però amb el nen li donem sencera que és lo que ens va dir la pediatra perquè porta més greixos que ell necessita. De moment cap problema i li hem donat a la que ha fet l'any.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |