Amanides?

Teòricament poden menjar de tot.

crissie
:: dragona
Entrades: 4055
Membre des de: dl. set. 07, 2009 11:11 am

Amanides?

EntradaAutor: crissie » dj. gen. 05, 2012 3:47 pm

Potser és una xorrada eh...però em pot la curiositat!
He vist a varios menús infantils que d'acompanyament de les carns o el peix, hi posa enciam, o tomàquet...

Els vosters nens s'ho mengen???

Jo he probat de donar-li tomàquet però no li agarada gens...ho deu trobar àcid...fred...jo què sé! i l'enciam ni ho he oprobat, pe`ro m'imagino que tampoc ho voldrà...

El xavi té 20 mesos...no és massa d'hora? ja sé eh que poder, poden menjar de tot, però que estigui "preparats" per aquests gustos i textures, quan fins ara tot han estat coses suaus i finetes...
Imatge

Imatge

Imatge
VISITA EL MEU BLOG: http://maretameva.wordpress.com/

[b][color=#0080FF]EL PART DE LA MARIA
: viewtopic.php?f=115&t=27419&p=1388186#p1388186
macri.lg
:: gosset
:: gosset
Entrades: 447
Membre des de: dg. feb. 13, 2011 12:27 pm

Re: Amanides?

EntradaAutor: macri.lg » dj. gen. 05, 2012 4:24 pm

Jo no ho he probat. Ja t'ho dic ara. També et dic que un dia es va entossudir a menjar-se el tros de llimona del got de cocacola que vaig tirar-hi.. El va probar i suposo que t'imagines la resposta.. Doncs no, no el va llençar. Pels seus c*** es va tornar a posar el tall de llimona dins la boca, perquè si la mama "s'ho menja" és que s'ha de menjar.

Només t'ho explico perquè volia dir que potser si ell veu que menges això, s'ho menja sense més. A part, al restaurant és divertit menjar coses que a casa no et menjaries mai.. Jo de petita menjava de tot fora de casa i a casa practicament res. La meva mare estava convençuda que anava amb bateria.
el que es veu és només l'escorça, allò que té d'important és invisible
Julyet
:: girafa
Entrades: 2955
Membre des de: ds. oct. 03, 2009 3:28 pm

EntradaAutor: Julyet » dj. gen. 05, 2012 5:25 pm

L'emma segons li dóna... Un dia igual agafa un tomàquet tal qual i se'l fot, com a "picoteo", o al súper si agafo cherries... Doncs com si mengés crispetes. Per menjar enciam jo tinc la sensació que fan falta bons queixals, pero va fent (especialment si hi ha vinagre). I li encanta el blat de moro! Ah, i la pastanaga crua (en menja poca, però li va bastant).
Per cert, si li poso un plat per ella passa de tot, però el que mengen el papa i la mama es revaloritza per mil (o si ho aconsegueix agafar ella enfilant-se pels puestos...).
mandarina
Entrades: 2940
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:30 pm

EntradaAutor: mandarina » dj. gen. 05, 2012 8:58 pm

Jo em vaig fer la mateixa pregunta l'any passat a l'Escola Bressol, i la mestra em va dir que no pretenien que s'ho mengessin si no volien, però així com a mínim l'anaven veient i algun dia els picaria la curiositat. La meva ara té 3 anys i mig i l'enciam li fa molta angúnia. Tomàquet en menja des dels 2 anys o així, però poc, i la pastanaga se la menja prou bé.
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

EntradaAutor: Takita » dj. gen. 05, 2012 11:36 pm

L'Arnau va començar a menjar-ne al començar el curs a la Llar i la veritat és que una mica d'enciam i un tomàquet una mica amanit, com a acompanyament, s'ho menja molt bé.
ISASF
:: peixet
:: peixet
Entrades: 289
Membre des de: dt. des. 07, 2010 7:52 am

EntradaAutor: ISASF » dv. gen. 06, 2012 12:16 am

Hola!

el meu peque te gairebé tres anys... deu fer com uns 4-5 mesos que ell mateix em demana si la tenim a sobre la taula. el tomàquet cru a trocets l'ha menjat sempre... pero l'enciam , bé la amanida, en general.. doncs també!

I li agrada força!

Ves provant!

Isa s.f.
Ponioleta
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

EntradaAutor: Ponioleta » ds. gen. 07, 2012 12:22 am

Al Bernat li encante el tomàquet i li compro cherrys i moltes vegades en demana. També li agrada la pastanaga i el cogombre...
L'enciam a mi tb em sembla que costa més de mastegar, però com et diuen si vosaltres mengeu amanida, ell ho veu i li ofereixes l a possibilitat de provar-ho... Mica en mica! :ok:
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
lluna 21
:: papallona
Entrades: 147
Membre des de: dl. feb. 01, 2010 8:45 pm

EntradaAutor: lluna 21 » ds. gen. 07, 2012 1:54 pm

el meu té tres anys, a casa sempre fem amanides amb enciam i tomàquet i mai, mai, mai n'ha menjat.
Aquest any que ha començat l'escola i es queda a dinar cada dia s'ho menja però a casa no!! mira penso millor
això que res :-o00m
Danu
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1893
Membre des de: dv. set. 10, 2010 4:49 pm

EntradaAutor: Danu » ds. gen. 07, 2012 7:21 pm

La veritat és que no entenc molt de nutrició infantil, i no sé si ficaré la pota, però... a mi mai m'ha agradat gaire l'enciam, sobre tot la part blanca... ¿heu provat a ficar a la amanida espinacs frescos crus, en lloc de l'enciam? D'aquells brots tendres que vénen en bosses... A mi m'encanten, i trobo que "entren" molt millor, encara que he sentit que són forts pels nadons, però potser als tres anys ja no...? Una altra cosa que faig és picar molt el tomàquet, i tallar en "rodanxetes" les olives. L'all i la ceba els fico crus molt molt picadets, però això ja suposo que no és molt recomenable pels nens.
heaven25baby
Entrades: 2050
Membre des de: dc. abr. 30, 2008 10:48 am
Contacta:

EntradaAutor: heaven25baby » dt. gen. 10, 2012 2:01 am

Jo als meus (3 anys i 16 messos) a vegades els posso una amanideta de tomaquets amb trossets de formatge i tastar-lo ho tasten... i quan possem amanida a taula demanen i els hi donem una miqueta. Suposo que està bé almenys que ho vegin i si volen tastar-ho apa. :ok:
Imatge
Imatge

ImatgeImatge
guilla
Entrades: 120
Membre des de: dt. oct. 18, 2011 12:23 pm

EntradaAutor: guilla » dt. gen. 10, 2012 10:27 am

doncs la meva filla, dos anys i tres mesos, sempre es menja primer l'amanit i quan s'ho ha acabat es menja la carn o el peix o el què sigui. la mestra sempre m'ho comenta que li fa molta gràcia perquè fa al revés que la resta de nens... l'enciam és el què menys però el tomaquet, la pastanaga, el blat de moro, el cogombre,etc... li encanta! i a casa doncs també igual, però crec que va a èpoques perquè fa uns mesos sembre volia tot el què fós carn i en canvi ara sembla que sigui vegetariana...

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::