lactancia i cerazet

Teòricament poden menjar de tot.

saludoalaluna
:: papallona
Entrades: 134
Membre des de: dl. ago. 16, 2010 10:42 am

lactancia i cerazet

EntradaAutor: saludoalaluna » dc. ago. 15, 2012 9:24 am

Hola,

Alguna de vosaltres ha fet lactancia prolongada prenent cerazet?
A mi me'l va recomanar la llevadora pero ara una amiga em comenta que el seu ginecoleg li desaconsella perquè pot ser perjudicial pel nado.
Jo porto 18 mesos alletant i prenent el cerazet i ara m'he agobiat.
Algu en sap res?
Tutty29
:: zebra
Entrades: 1819
Membre des de: dg. gen. 16, 2011 6:12 pm

Re: lactancia i cerazet

EntradaAutor: Tutty29 » dc. ago. 15, 2012 9:47 am

Jo vaig estar prenent CERAZET mentre feia LM i no ha passat res.
soleilua
:: girafa
Entrades: 2568
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 4:42 pm

EntradaAutor: soleilua » dc. ago. 15, 2012 9:50 am

Doncs jo porto des del mateix dia que va acabar la quarantea prenent les cerazet, recomanades pel meu ginecòleg. Ara, a la revisió del mig any, em va dir que si deixava el pit, que canviés de pastilles, perquè la seva eficàcia és menor que qualsevol altra marca, però que si continuava alletant, que continués amb aquestes.

He consultat a e-lactancia i posa que no té risc!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
saludoalaluna
Entrades: 134
Membre des de: dl. ago. 16, 2010 10:42 am

EntradaAutor: saludoalaluna » dc. ago. 15, 2012 9:58 am

Gracies, em deixeu mes tranquila!
Vivoneta
Entrades: 2130
Membre des de: dt. abr. 08, 2008 12:56 pm

EntradaAutor: Vivoneta » dc. ago. 15, 2012 4:57 pm

Jo també, sempre he fet lactància i cerazet i mai hi ha hagut cap problema, ni per mi ni per les nenes. No n'havia sentit mai res negatiu i me les va recomanar el ginecòleg després de les dues quarentenes...
hiolambda
:: pantera
:: pantera
Entrades: 850
Membre des de: dc. oct. 29, 2008 8:05 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: hiolambda » dj. ago. 16, 2012 8:45 am

Hola,

Jo en aquesta última lactància també vaig prendre cerazet per recomació de la llevadora i de la metgessa. O sigui que :ok:
Ara tinc un dubte.
CREC que aquestes pastilles feien que no et vingués la regla, però com durant la lactància moltes vegades tampoc et ve. Total, que vaig estar aquests 17 mesos sense regla. Quan vaig deslletar definitivament a l'Ada, vaig anar al metge i m'ha canviat les pastilles anticonceptives. Ja fa un mes i mig que les prenc i durant la setmana que vaig prendre les pastilles blanques (les que prens de manera que fas descans), em va venir una pseudo-pseudo-però pseudo regla. Gairebé no vaig tacar cap compresa, tot i que me les posava per evitar tacar la roba. Només vaig tacar una mica marró al netejar-me després d'anar al lavabo.
No sé... em vaig preocupar una mica i ara espero a veure com anirà aquest mes.
Em podríeu explicar les vostres experiències?
Hiolambda
http://aquihodeixodit.blogspot.com.es/

Imatge

Imatge

Gairebé 1000 dies alletant als meus petits!!!
Merche83
Entrades: 1197
Membre des de: dj. gen. 14, 2010 9:32 am

EntradaAutor: Merche83 » dl. ago. 27, 2012 3:48 pm

lactancia i cerazet cap problema, com t'han dit les noies son les anticonceptives q recomanen quan dones pit, a mi me les va recomanar ginecoleg, llevadora i dra d capçalera!
hiolambda, a mi tot i donar pit i prendre cerazet em va venir la regla quan el nen tenia quasi 7 mesos i dsd llavors m'han vingut tres a qual més ridicula (lo q tu deies d no arrivar ni a tacar un salvaslip... ara fa 12 setmanes q no em ve, pero clar en el meu cas encara les prenc i faig pit...
Imatge
2/01/11 TE+
.....
25/08/11 Te tenemos con nosotros!
ImatgeImatgeImatgeImatge
Mireia11
Entrades: 1226
Membre des de: dc. maig 12, 2010 9:02 pm
Ubicació: Vallès Oriental

EntradaAutor: Mireia11 » dl. set. 03, 2012 9:06 pm

He tornat a pendre cerazet (ho vaig probar tot just acabar la quarentena però les vaig deixar perque n'oblidava mes que en prenia) i els primers dies guay, pero portant ja 12 o 14 pastilles he començat a tacar una mica.
He llegit que pot ser normal.... es aixi cada mes? aixo para? us ha pasat?
pirene1979
:: rateta
:: rateta
Entrades: 155
Membre des de: dt. feb. 16, 2010 5:58 pm

EntradaAutor: pirene1979 » dt. set. 04, 2012 11:33 am

Segons la meva llevadora, amb el Cerazet tant pot ser que taquis com que no. És precisament l'anticonceptiu oral que ella recomana durant la lactància. La seva particularitat és que no es fa cap descans, no hi ha pastilles placebo.

La meva experiència va ser la següent: no vaig tacar mai (tret de les pèrdues del postpart) fins als tretze mesos de la nena, llavors vaig tenir una pseudo-regla, i novament res fins que vaig deixar les pastilles cap als 18 mesos. Llavors, abans que reapareixès la regla, vam prescindir totalment d'anticonceptius perquè la cosa s'anés reactivant de cara a buscar un segon embaràs... Pensàvem que la cosa aniria per llarg... però la qüestió és que em vaig quedar embarassada a la primera, sense haver arribat a tacar mai!

Això que diuen, que el Cerazet és en certa forma un anticonceptiu "suau", em quadra bastant, tot i que no en conec els detalls tècnics. Ho crec perquè a mí no em provocava cap efecte secundari (el Yasmin d'abans, i el Diane 35 de molt abans, em provocaven migranya i una certa retenció de líquids). A més, vaig recuperar la fertilitat ben ràpid un cop el vaig deixar... No va ser el cas quan vaig deixar el Yasmin per quedar-me embarassada per primer cop: al principi vaig passar una temporada de regles (i per tant ovulacions) molt irregulars. Però no sembla que això afecti la seva eficàcia... Al menys així hauria de ser!
boira75
Entrades: 1029
Membre des de: dl. des. 28, 2009 5:13 pm

EntradaAutor: boira75 » dv. nov. 23, 2012 9:52 pm

Jo me les he pres fins ara fa una setmana, la meva nena ja ha fet els 15 mesos i vaig deixar de donar el pit fa 4 mesos. M'ha anat molt bé però la regla segueix sense aparèixer, no se si és normal....voldria buscar un segon embaràs d'aquí uns mesos i no se pas què fer...
Boira

15/12/2010: TE positiu comença el viatge
19/08/11: neix la meva filla després d'un embaràs perfecte
13/02/14: TE positiu i avort espontani
juny 14: TE positiu i bioquímic
5/12/14: TE positiu

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::