Com li doneu la verdura???

Teòricament poden menjar de tot.

cuketa17
:: puça
Entrades: 47
Membre des de: dj. set. 15, 2011 11:26 pm

Com li doneu la verdura???

EntradaAutor: cuketa17 » dv. nov. 30, 2012 7:25 am

Hola noies!!!!

Començo a estar una mica desesperada. La meva petita, des de que menja a torcets no vol verdura de cap manera. Abans es menjava un bol de puré enorme, però no sé si és que els ha aburrit, però ara no el vol ni veure. He intentat donar-li aixafada i en trocets, però no hi ha manera. Se m'han acabat les idees!!!! a veure si algú em pot donar algun consell perque ja no sé que fer!!!! neukiss-) neukiss-) neukiss-)
saludoalaluna
:: papallona
:: papallona
Entrades: 134
Membre des de: dl. ago. 16, 2010 10:42 am

Re: Com li doneu la verdura???

EntradaAutor: saludoalaluna » dv. nov. 30, 2012 7:51 am

Hola,

Jo no he tingut aquest problema pero d entrada se m acut la truita de carbasso, o arros amb verdures, inclos fer sopa posant verdures basicament. No se si has provat de canviar els pures de verdura? Per exemple pure de carbasso o de carbassa o el de patata i pastanaga (en comptes de fer mongeta, pastanaga, patata, porro...)
Es dificil potser algu et sap donar mes idees pero si s encaparra, deixaho estar uns dies i despres torna a probar segur que es una fasw.
s
vicky1983
:: cèrvol
Entrades: 589
Membre des de: dl. set. 12, 2011 10:25 am

EntradaAutor: vicky1983 » dv. nov. 30, 2012 10:14 am

Hola!

a la meva li agrada molt la verdura però li vaig canviant per a que no s'aburreixi!! fem cremes, pures, brochetes, lasanyes, canelons, i fins i tot lo tipic de patates a troços amb mogeta verda o espinacs, bledes, etc, li encanta!! i sino peix amb un llit de ceba rallada i pastanaga i al forn, després desmigues el peix i tot cap a dins!!! nyam nyam

ah! i tomaquet amb oli i vinagre de modena!!!!! :ok:
Visita el meu Blog personal: http://lacasadelaia.blogspot.com.es/
cross_13
Entrades: 574
Membre des de: dc. maig 23, 2012 8:09 am

EntradaAutor: cross_13 » dv. nov. 30, 2012 10:23 am

El meu igual, així que fa 1 mes estava igual que tu... però la verdura és igual de saludable a trossos que en pure... o no? Per que torturar-nos? així que la verdura li faig en crema i amb una cullerada de philadelfia o una mica de llet i se la menja encantat, quan li faig sopa, li faig espessa (amb un tros triturat dintre de pastanaga, carbassó,o espinacs...) quan li bullo l’arròs també tiro verdura en tall grossos a l’aigua. També li faig triturada amb la pasta...
Li disfresso? Si! Però s’acostuma al gust mica en mica i va menjant saludable, jo m’estimo més així que no pas barallar-me amb ell i que li agafi odi/mania a la verdura o que faci l’hora de menjar una tortura. Pensa que el meu no menjava les patates ni fregides, les treia fins i tot de les truites, ara mica en mica s’ha anat acostumant i cada cop li “colo” a més llocs.
Intento recuperar el post que vaig posar fa un dies que em van passar un blog de receptes de croquetes i hamburgueses de verdures...
Imatge
Imatge
cross_13
Entrades: 574
Membre des de: dc. maig 23, 2012 8:09 am

EntradaAutor: cross_13 » dv. nov. 30, 2012 10:26 am

Imatge
Imatge
cuketa17
Entrades: 47
Membre des de: dj. set. 15, 2011 11:26 pm

EntradaAutor: cuketa17 » ds. des. 01, 2012 7:35 am

Gràcies noies, aniré provant, a veure si tinc sort :--/)

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::