beure amb palleta
beure amb palleta
El Martí no hi ha manera que aprengui a veure en got(25 mesos) i la palleta ho he provat mil cops i la mossega i li fa de tot , però no sé com fer-ho pq xucli, jo li ensenyo, però apart de partir-se el cul no aconsegueixo que ho faci.
Algun truquet????
Algun truquet????
- Nuvolmagic
- :: cèrvol

- Entrades: 589
- Membre des de: dj. des. 17, 2009 9:58 am
Re: beure amb palleta
Hola!
El meu va apendre vora l'anyet, el truqui va ser axeifar el brik petit de suc. D' aquesta manera el líquid ja habia pujat i al enganxar-se ell no més va a ver de fer una miqueta de força. No se si m'explicat molt bé
El meu va apendre vora l'anyet, el truqui va ser axeifar el brik petit de suc. D' aquesta manera el líquid ja habia pujat i al enganxar-se ell no més va a ver de fer una miqueta de força. No se si m'explicat molt bé

A nosaltres el que ens va funcionar va ser donar-li un petit suise dels beguts. Jo li vaig apretar una mica i ella va començar a xuclar.
Després li vaig donar suc amb una palleta i jo em vaig posar la palleta i xuclant per ensenyar-li i li vaig dir "xucla com el petit suise". Ens va anar de conya, ara té 15 mesos i li encanta veure en palleta. No se si et servirà però per probar.
Després li vaig donar suc amb una palleta i jo em vaig posar la palleta i xuclant per ensenyar-li i li vaig dir "xucla com el petit suise". Ens va anar de conya, ara té 15 mesos i li encanta veure en palleta. No se si et servirà però per probar.
El meu fill no en va aprendre fins els 25 mesos quan jo ja havia tirat la tovallola, en canvi el meu pare li va anar ensenyant a poc a poc i ho va aconseguir.
La nena que té 14 mesos, l'altre dia escurava un bric de suc que el seu germà no s'havia acabat i bevia amb palla perfectament que jo ni sabia que ho sapigués fer.
La nena que té 14 mesos, l'altre dia escurava un bric de suc que el seu germà no s'havia acabat i bevia amb palla perfectament que jo ni sabia que ho sapigués fer.
En Pau en va "aprendre" sol. Un dia, tenia vora 1 any, el meu germà bevia un suc i ell li va voler agafar i el va començar a beure.
- heaven25baby
- :: girafa

- Entrades: 2050
- Membre des de: dc. abr. 30, 2008 10:48 am
- Contacta:
La meva nena va apendre observant al voltant dels 18 messos. Un dia vam anar amb la meva mare de compres i vam fer una paradeta per pendre un granissat ben fresquet, doncs ella va demanar i jo pensaba que no xuclaria i... SORPRESA!!! jajaja La tia va pendre més de mitg granissat!!! Com vam riure aquella tarda!!! 

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |