beure amb palleta

Teòricament poden menjar de tot.

glauka
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 75
Membre des de: dj. ago. 12, 2010 12:00 pm

beure amb palleta

EntradaAutor: glauka » dl. gen. 14, 2013 3:41 pm

El Martí no hi ha manera que aprengui a veure en got(25 mesos) i la palleta ho he provat mil cops i la mossega i li fa de tot , però no sé com fer-ho pq xucli, jo li ensenyo, però apart de partir-se el cul no aconsegueixo que ho faci.

Algun truquet????
Nuvolmagic
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 589
Membre des de: dj. des. 17, 2009 9:58 am

Re: beure amb palleta

EntradaAutor: Nuvolmagic » dl. gen. 14, 2013 8:24 pm

Hola!

El meu va apendre vora l'anyet, el truqui va ser axeifar el brik petit de suc. D' aquesta manera el líquid ja habia pujat i al enganxar-se ell no més va a ver de fer una miqueta de força. No se si m'explicat molt bé :-D
pitufa03
:: rateta
:: rateta
Entrades: 164
Membre des de: dj. des. 27, 2012 1:39 pm

EntradaAutor: pitufa03 » dt. gen. 15, 2013 8:56 am

A nosaltres el que ens va funcionar va ser donar-li un petit suise dels beguts. Jo li vaig apretar una mica i ella va començar a xuclar.
Després li vaig donar suc amb una palleta i jo em vaig posar la palleta i xuclant per ensenyar-li i li vaig dir "xucla com el petit suise". Ens va anar de conya, ara té 15 mesos i li encanta veure en palleta. No se si et servirà però per probar.
Imatge
Nenufar
:: granota
:: granota
Entrades: 230
Membre des de: dt. jul. 19, 2011 8:46 am

EntradaAutor: Nenufar » dl. gen. 21, 2013 12:22 pm

El meu fill no en va aprendre fins els 25 mesos quan jo ja havia tirat la tovallola, en canvi el meu pare li va anar ensenyant a poc a poc i ho va aconseguir.
La nena que té 14 mesos, l'altre dia escurava un bric de suc que el seu germà no s'havia acabat i bevia amb palla perfectament que jo ni sabia que ho sapigués fer.
Imatge
Imatge
edae
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3848
Membre des de: dt. març 07, 2006 7:24 pm
Ubicació: provincia girona

EntradaAutor: edae » dl. gen. 21, 2013 4:13 pm

En Pau en va "aprendre" sol. Un dia, tenia vora 1 any, el meu germà bevia un suc i ell li va voler agafar i el va començar a beure.
Imatge
Imatge
heaven25baby
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2050
Membre des de: dc. abr. 30, 2008 10:48 am
Contacta:

EntradaAutor: heaven25baby » ds. feb. 16, 2013 1:35 pm

La meva nena va apendre observant al voltant dels 18 messos. Un dia vam anar amb la meva mare de compres i vam fer una paradeta per pendre un granissat ben fresquet, doncs ella va demanar i jo pensaba que no xuclaria i... SORPRESA!!! jajaja La tia va pendre més de mitg granissat!!! Com vam riure aquella tarda!!! :content:
Imatge
Imatge

ImatgeImatge

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::