Tot rutlla bé fins que.... No vol sopar papilla !

Teòricament poden menjar de tot.

Simone
:: formigueta
Entrades: 56
Membre des de: dt. març 06, 2012 10:18 am

Tot rutlla bé fins que.... No vol sopar papilla !

EntradaAutor: Simone » dt. gen. 22, 2013 7:32 pm

Hola! Fa unes setmanes que amb el meu petit tot anava com la seda: menjar molt, dormir 11-12h seguides, en fi...tot el que es pot demanar! Fins que compleix 1 any i a més no para de caminar (gairebé tot sol) i no para en tot el dia. Ara fa 3 dies que no vol la papilla per sopar, del que sigui, no la vol. Avui només ha acceptat un bibi que s'ha begut molt de gust, i tot seguit s'ha quedat fregit... Jo tinc varies hipòtesis del que pot ser, però no sé si a vosaltres us ha passat el mateix. En primer lloc, està molt més cansat de lo habitual, i no té ànsia ni de mastegar? En segon lloc... ens ha semblat veure un queixal que despunta (això seria un altre tema per obrir al fòrum: té els 8 incisius i encara no els uials i ja li surt un queixal?). En tercer lloc... Es tracta d'un canvi d'aquests que fan? També coincideix que té molt mal geni i s'enfada molt quan se li fan fer coses que no vol (posar-se al cotxet, canviar-li el bolquer...). Gràcies!
FloR
:: zebra
Entrades: 1736
Membre des de: dl. maig 14, 2007 7:19 pm

Re: Tot rutlla bé fins que.... No vol sopar papilla !

EntradaAutor: FloR » dt. gen. 22, 2013 7:41 pm

I si le ofereixes menjar normal? Sòlid vull dir.. Una mica de sopa, peix, pa amb pavo o pernil dolç.. Amb les dents no et puc ajudar, amb 13 mesos i te 4..
DAVID
Imatge

IRENE
Imatge
tacai
:: tigre
:: tigre
Entrades: 744
Membre des de: dg. jul. 31, 2011 11:50 pm

EntradaAutor: tacai » dt. gen. 22, 2013 7:53 pm

simone,

sembla que parlis de la meva filla. Acaba de fer l'any, i bé, està bastant primeta, percentil 3, i ara porta 3-4 dies que no vol sopar, està feta pols, i sembla que només vol dormir.
avui a les 6 ja he tingut que sortir d'on estavem jugant amb altres nens de lo cansada que estava, i semblava uqe volia dormir.

El que he fet avui ha estat canviar-li els cereals, els he posat d'arròs. I enlloc de fer un bibe de 180-210 que prenia abans, li he fet una papilla de 120 i després un iogurt, sembla que s'avorreixi i que té més son que gana.

Pel que fa trossets, ja ho vaig fent, però amb el tema de baix pes, si menja trossets no menja tant...i si està tant cansada encara menys!

També diuen que a partir de l'any ja no mengen tant...
Tutty29
Entrades: 1819
Membre des de: dg. gen. 16, 2011 6:12 pm

EntradaAutor: Tutty29 » dt. gen. 22, 2013 9:24 pm

El meu nen fara 1 any disabte i aquesta semana em començat a menjar algo solid per sopar (avui li he donat semola)i abans d'anar a dormir un bibi de 240. No li queda gaire per caminar, ja s'agafa per tot arreu. Ja us anire explicant.
abala
:: peixet
:: peixet
Entrades: 292
Membre des de: dv. jul. 08, 2011 12:27 pm

EntradaAutor: abala » dc. gen. 23, 2013 8:27 am

Hola,

La meva nena va fer un any el dia 8 ja camina sola desde nadal, sense agafar-se d'enlloc i menjar...., no ha volgut papilla a sopar mai, sempre bibi de 300 amb cereals, no me preocupa doncs el nen que té 3anys i mitg tampoc va voler cullera per sopar fins els 2 anys ben bons, i està perfecte, per tant.

Pel que fa a les dents té 6, 3 a dalt i 3 a baix, però està molt inquieta tot va a la boca però desde sempre pobre.

Bé m'alegra de tornar a saber de vosaltres. un petó.
Imatge
Imatge
jpc
:: granota
Entrades: 244
Membre des de: ds. gen. 12, 2013 11:08 am

EntradaAutor: jpc » dc. gen. 23, 2013 9:29 am

Quan el meu fill va fer un any també s'enfadaba per tot: anar al cotxet, a dormir, no poder agafar algo que vol, etc. Ara amb 15 mesos sembla que està més tranquil. JO crec que comnecen a descobrir món i ho volen fer tot i tocar tot i això els hi produeix angoixa.
Pel que fa al sopar, perquè no mires de donar-li del vostre sopar? El Pau sopa el mateix sopar que nosaltres desde fa mesos però si algun dia per alguna raó li poso alguna cosa diferent a la nostra em diu que no, que vol de lo nostre.

Paciència!!
Imatge
Nur79
Entrades: 1170
Membre des de: dl. juny 06, 2011 3:51 pm

EntradaAutor: Nur79 » dc. gen. 23, 2013 10:17 am

Hola

Pots estar tranquila. Això és ben normal. A partit de l'any començen a menjar menys. Jo vaig tenir una setmana i mitja que l'Ona no volia els cereals del matí. Així que vaig fer un parón. Li vaig donar bibes i galetes, pa... altres cosetes. Al cap d'una setmana vaig provar de nou i me'ls va torna a agafar. Ara bé, estem fatal amb les dents, i els dies que ho porta pitjor no vol menjar quasi res... i tampoc es mor de gana.

Ves canviant, pq ja son més grans i començen a dir-nos que els hi agrada i que no. Potser esta avorrida. Prova de donar-li altra cosa que no siguin cereals, potser et sorprens!

I ara no recordo qui comentava lo dels percentils... La meva nena es un pes ploma. Encara no arriba als 8 kilos. Sempre ha estat aixi, pero el dr, ja te assumit que ella es així, primeta. Potser ens sembla que menjant trossets menjan menys, peor jo no hi estic del tot d'acord. Creus que si la nena es menja 10 macarrons es menys que un plat de cereals?

Petons!!!
Imatge
Simone
Entrades: 56
Membre des de: dt. març 06, 2012 10:18 am

EntradaAutor: Simone » dc. gen. 23, 2013 9:06 pm

Gràcies noies !
El problema és que ell sopa a les 8 i nosaltres més tard... Però bé, avui li he fet pa amb tomàquet i pernil dolç, a trossos, i n'ha menjat una mica i jo també picava del mateix plat, fins que ho ha apartat per tirar-ho a terra... Després li he fet un bibi de cereals i res, li he fet un bibi de llet i se l'ha menjat amb moltes ganes.
Demà provaré amb un altre menú!
terix
Entrades: 225
Membre des de: dt. març 22, 2011 5:43 pm

EntradaAutor: terix » dc. gen. 30, 2013 11:14 pm

Hola noies,

una altra que està desesperada i que no sap que fer! La nostra puça no ha estat gaire menjadora pero vist des d'ara haviem anat fent. Als vestres ja feiem coses amb entrebancs, papilles de verdures pero amb pastanaga i pesols, o el que fos amb cigrons.

Ara farà 14 mesos i aquesta setmana esta sent un calvari, no vol res més enllà de 2 cullerades de algo triturat...i llavors vaig pensar ajà serà que ja vol molts més sòids, però no em sembla que sigui el cas, encara menja menys. O que mengi del nostre plat, doncs tampoc, perque a vegades es posa coses a la boca i li fa fàstics.I que dir del meravellos mon de la bola de carn.... :p-) :ufs: quin horror! i el meu home doncs com que no hi és a les hores de les menjades docns tot feliç! Us ho dic en serio que m'he plantejat que haig de trobar feina com sigui per posar-la a la llar d'infans i al menys estalviarme veure si menja o no ni que sigui l'hora de dinar!

He provat de tot, li dono una cullera perque vagi practicant si és que ella vol posar-s'ho a la boca pero li és més un entreteniment que no pas res i quan es cansa de la cullera ja està, s'ha acabat.

Ja no sé si es que no li agrada el que faig o que provar estic desesperada. Avui han estat dos cullerades de papilla de cerals al matí i mig bibi, mig matí mitja pera, migdia dos cullerades de pollastres amb pastanaga patata, carbassó i porro sense postre, i a la tarda i nit ja tremolo que avui estic sola.

Ja he acceptat que és una nena de menjar poc, pero tant poc!!! es que no entenc res! no sé que haig de fer. He llegit mil coses i ja entenc que a partir d'ara menjaran menys pero a mi això em sembla una exageració de poc...i amés no és que hagi perdut vitalitat o alegria pero si que fa una mica més de careta de cansada i amb ulleretes.....

Ja estic per pensar que és que no li agrada el que li dono....algun consell de coses que agraden segur????que els pot agradar més???

fins ara
edae
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3848
Membre des de: dt. març 07, 2006 7:24 pm
Ubicació: provincia girona

EntradaAutor: edae » dj. gen. 31, 2013 6:57 pm

Pots provar sopa per sopar. En Pau és el primer que es va menjar bé. Pasta maravilla, o fideuets, o sèmola, o una crema de verdures (ell primer no les volia, però va ser posar torradetes a la sopa de carbassó i ara és un dels seus plats preferits) i després el bibi de llet. Croquetes, que costen poquet de mastegar...
El meu mai ha menjat "cereals" de papilla. Sempre ha fet un bibi de llet per anar a dormir.
Imatge
Imatge

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::