No vol dinar!!!!!

Teòricament poden menjar de tot.

Lula1
:: rateta
Entrades: 168
Membre des de: dc. maig 30, 2012 8:49 am

No vol dinar!!!!!

EntradaAutor: Lula1 » dc. gen. 30, 2013 4:43 pm

Hola Marones,

Estic una mica preocupada... el meu petit té 12 mesos i sempre ha sigut molt petitonet i de poc menjar, per què us feu una idea actualment pesa 8 kg, està fora de totes les gràfiques de pes... L'altre dia la pediatre em va dir que li hauria de donar pediasure a veure si recuperem una mica de pes, i que el pit ha de passar a un segon pla i que ha de menjar més AC. Jo no vull donar-li pediasure i penso que si menja poquet sòlid doncs millor pit que no res, no? Ara intento oferir-li primer l'AC i de postres el pit, però per dinar o no menja res o picoteja una miqueta d'alguna cosa, i després fa molta teti... Hem intentat que dini amb nosaltres (a la 13h), i no funciona, hem inentant adelentar-li l'horari i que dini entre les 12:00 i les 12:30h, i res de res... La majoria de dies no menja res sòlid per dinar.

A les 14h jo me'n vaig a treballar i ell fa la migdiada, quan es desperta berena bé (fruita i iogur o petit suisse), hi ha dies que menja més que d'altres per berenar però normalment aquest àpat el fa bé, també acaba rossegant una mica de pa o galeta. A l'hora de sopar normalment tampoc hi ha problema, menja sopeta amb fideus i el segon també en menja una mica (1/4 de truita, uns trossets de carn, una mica de peixet... bastant insignificant però alguna cosa menja) i després fa teti.

Durant la nit, fem collit, fa pit a demanda, i el matí no vol esmorzar, entenc que està tip de tota la nit...

De moment, el lulo i jo hem decidit que no li donarem el pediasure, a més ha coïncidit que no s'ha engreixat per què portem una bona ratxa de febres, mocs, etc... i per tan va estar uns dies que només volia pit.

Ah! A tot això cal afegir que la verdura no la vol de cap de les maneres, ni a trossets, ni xafada, ni triturada, ni del meu plat... res de res.

Ai noies... em podeu ajudar????? Alguna s'ha trobat amb el mateix problema??? Perdoneu el rollo que us acabo de fer...
tacai
:: tigre
Entrades: 744
Membre des de: dg. jul. 31, 2011 11:50 pm

Re: No vol dinar!!!!!

EntradaAutor: tacai » dc. gen. 30, 2013 7:09 pm

hola lula,

nosaltres estem igual, però amb el sopar. al dinar menja triturats, perquè si li dono trocets me'ls em diu que me'ls mengi jo. la meva pesa 7,5 i esta al percentil 3-5 o sigui que el teu ha de sortir :ok:

sempre hem estat al mateix percentil i la doctora em diu que ella és així, que és la seva constitució, jo em preocupo...però he d'assumir que és així, ...ja vaig fer cas quan tenia 9 mesos a una doctora que em va dir primer verdura i dp teta, i quan vem començar amb l'AC ara mirant les fotos veig que es veu més filiprima que quan feiem LME.

doncs, res, prova amb cosetes, jo ara li donc 'quesitos' i li agraden molt, també li pots donar iogurt, o ... no sé... ves provant,

la doc em va dir que hi havia nens que ho cremaven tot i altres que no, i que diuen que a partir de l'any mengen menys perquè ja no creixen tant.
ànims! jo em ratllo mol!!!!
tacai
Entrades: 744
Membre des de: dg. jul. 31, 2011 11:50 pm

EntradaAutor: tacai » dc. gen. 30, 2013 7:11 pm

viewtopic.php?f=18&t=33818

aquí comentàvem el mateix :ok:
Nur79
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1170
Membre des de: dl. juny 06, 2011 3:51 pm

EntradaAutor: Nur79 » dj. gen. 31, 2013 10:18 am

Hola guapes

La meva nena pesa 7760 grams i esta a punt de fer 13 mesos. A mi no m'han recomanat res de pediasure. Sempre ha estat al percentil 3, des de que va neixer, sembla que ara estem al 5... pero el meu doctor, veient la seva vitalitat i tot, ha acceptat que la nena es primeta i prou, pq menjar si que menja.

Lula, pel que dius tampoc vol bibe al mati oi? Jo penso que simplement la teva nena no te ggana. No hi ha cap nen que digui que no a la lleteta, sigui de la mami o artificial. Els dies que l'ona no ha volgut llet, ha coincidit amb un dia que la nena no jha menjat quasi res en tot el dia. POtser la teva nena esta patint amb les dentetes i esta més desganada. A mésem dius que el problema el tens amb el dinar i esmorçar... que la fruita i el sopar la fa bé. Jo penso que a la teva nena no li passa res, simplement que esta mes desganada. Potser si que es la teti.

petons!
Imatge
Lula1
Entrades: 168
Membre des de: dc. maig 30, 2012 8:49 am

EntradaAutor: Lula1 » dj. gen. 31, 2013 6:42 pm

Hola noies,

Gràcies pels vostres consells. El Max no vol res triturat, tot s'ho menja a trossets i de bibe no n'ha fet mai, només una nit que jo no hi era i no li podia oferir pit. Sempre ha begut amb got i el menjar amb cullera. El matí li ofereixo una mica de pa amb tomàquet i pernilet o formatget però no menja res, per això dic que ha d'estar tip del pit de tota la nit.

Jo estic bastant convençuda de que no té gana, si en tingués menjaria tot el que li oferim (que és molt variat i sembla que tot li agrada). Suposo que es de menjar poquet (jo de petita tampoc menjava).

A més a més, des d'aquest matí està amb gastro i tot el que menja ho vomita... pel que sembla aquesta tarda ha dormit quasi 4 horetes i al llevar-se el seu pare li ha donat poma i s'ha menjat un bon tros, esperem que no la tregui. Pobret, només li faltava això, espero que quan es posi bé comenci a menjar més i recuperi una mica de pes.

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::