Problemes amb la fruita
- Apa Maria!
- :: puça

- Entrades: 44
- Membre des de: dc. març 30, 2011 8:29 pm
Problemes amb la fruita
Hola a tothom!
Ens trobem que el nostre petit de 16 mesos ara de cop no soporta la fruita. Us explico:
Mai ha estat massa fan d'ella de fet fins ara L'unica forma que havíem trobat per que se la menges era amb biberó, amb cullera no hi havia forma, així que així anavem fent, vam pensar que quan ell volgués ja demanaria cullera.
Doncs ara fa un parell de setmanes, li donàvem amb biberó i no en menjava, vam creure que ja era el moment de la cullera, al principi li costava molt. Però fent una estona el mico mirant contes, etc... Aconseguirem que anés menjant, però durant aquesta ultima setmana està sent una tortura, per ell i per nosaltres , no la vol de cap forma, de fet si aconsegueixes que en menji una cullerada se la treu amb la mà directe, posa el braços pel mig, dona cops de mà a la cullera, he provat de tot, canviar-li la fruita, el vol en que ho menja, llegir contes, cantar, donar-li un troç de fruita, que l'unic que hi fa es jugar-hi, donar-li una cullera amb ell... Però res, cada cop la seva reacció es pitjor, de fet només veure-la sense provar-ho ja es posa a plorar, he provat de tornar al biberó però tampoc hi ha forma.
No se si hi ha algú que s'haigui trobat amb quelcom semblant i em pugui donar alguna idea. La veritat es que estic derrotada, per que per sumar-hi pressió te el percentil de pes 3.
Moltes gràcies!
Ens trobem que el nostre petit de 16 mesos ara de cop no soporta la fruita. Us explico:
Mai ha estat massa fan d'ella de fet fins ara L'unica forma que havíem trobat per que se la menges era amb biberó, amb cullera no hi havia forma, així que així anavem fent, vam pensar que quan ell volgués ja demanaria cullera.
Doncs ara fa un parell de setmanes, li donàvem amb biberó i no en menjava, vam creure que ja era el moment de la cullera, al principi li costava molt. Però fent una estona el mico mirant contes, etc... Aconseguirem que anés menjant, però durant aquesta ultima setmana està sent una tortura, per ell i per nosaltres , no la vol de cap forma, de fet si aconsegueixes que en menji una cullerada se la treu amb la mà directe, posa el braços pel mig, dona cops de mà a la cullera, he provat de tot, canviar-li la fruita, el vol en que ho menja, llegir contes, cantar, donar-li un troç de fruita, que l'unic que hi fa es jugar-hi, donar-li una cullera amb ell... Però res, cada cop la seva reacció es pitjor, de fet només veure-la sense provar-ho ja es posa a plorar, he provat de tornar al biberó però tampoc hi ha forma.
No se si hi ha algú que s'haigui trobat amb quelcom semblant i em pugui donar alguna idea. La veritat es que estic derrotada, per que per sumar-hi pressió te el percentil de pes 3.
Moltes gràcies!
Re: Problemes amb la fruita
Amb 16 mesos, jo el que faria és anar-li oferint a trossets; si mai no ha estat fan, segurament costarà una miqueta, però si veu que vosaltres també en mengeu i ara que anem de cara a una bona temporada de fruites, segur que trobarà alguna fruita que li agradarà. Al meu fill li agraden totes, però el meló i la síndria li encanten.
Ànims i mooooolta paciència!
Ànims i mooooolta paciència!
Jo també li donaria a trossets i el deixaria que jugués i experimentés, segurament poc a poc les anirà provant. Potser és només una època. Estigues uns dies sense oferir-li, i després ho tornes a provar. Si et srrveix de consol el.meu té 15 mesos i no hi ha manera q mengi verdura, i el seu percentil també és 3.
Ànims i paciència!
Ànims i paciència!
Siii els trossets els hi solen agradar!!! De totes maneres no t'hi facis mala sang!! El meu un dia menja truita amb un gust increïble i l'endemà no la vol ni tastar!!!!!!!
Jo també ho deixaria estar uns dies perquè s'en "oblidi" de la fruita i desprès li oferiria a trossos com si fos algo nou i a veure que tal. És cert que ara vénen fruites molt bones a l'estiu i segur que alguna li agrada. El meu fill flipa amb el meló, no sé quants s'en va menjar l'estiu passat!!
Apa Maria!, estic amb les companyes, jo també crec que el teu fill passa de papilles, hehe...
Amb 16 mesos ja pot menjar trossos i de sobres. Prova-ho que segur que se li obre un món nou.
I si no, no t'hi capfiquis massa i ves-ho provant de mica en mica. Ara que s'acosta el bon temps la fruita és ben variada i boníssima.
(Es nota que tinc ganes que arribin els préssecs i els melons???
)
Amb 16 mesos ja pot menjar trossos i de sobres. Prova-ho que segur que se li obre un món nou.
I si no, no t'hi capfiquis massa i ves-ho provant de mica en mica. Ara que s'acosta el bon temps la fruita és ben variada i boníssima.
(Es nota que tinc ganes que arribin els préssecs i els melons???
)- LA PUBILLA
- :: rateta

- Entrades: 150
- Membre des de: dg. ago. 01, 2010 11:32 am
A la meva filla tb li va costar molt i li havia de disfressar amb una cullerada de cereals, afegir-hi iogurt, galetes, fent compota amb la baby cook ... I ara es menja el platan a mossegades. Paciencia...
- Apa Maria!
- :: puça

- Entrades: 44
- Membre des de: dc. març 30, 2011 8:29 pm
Moltes gràcies a totes!
Tornaré a provar a fer-li troçets però fins no ha funcionat massa.
Tornaré a provar a fer-li troçets però fins no ha funcionat massa.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |

,Magar