Encostipat i ha deixat de menjar
Encostipat i ha deixat de menjar
Hola Noies,
Necessito la vostre ajuda, estic desesperada... El diumenge el Max va començar amb un encostipat de nas, amb molts mocs i una miqueta de febre. El Max mai ha sigut un gran menjador, més aviat sempre ha menjat molt poquet, i clar, quan es posa malalt doncs anem a pitjor. Dilluns i dimarts va anar menjant, poquet però anava fent. Però a partir de dimecres cada cop que li poses el plat al davant, diu un no rotund, tira el menjar per terra, i no hi ha manera de que mengi res. Hem provat de fer-li una segona opció i tampoc.
Ell encara fa teta, però clar crec que amb el pit no et té prou, és que no vol menjar res... Haig de dir que ja té 20 mesos, i va just de pes i de talla, pesa 9,400 (ara es deu haver aprimat) i medeix 81cm. Des de fa molt temps la pediatre em diu que li hauria de donar pediasure, nosaltres ens hi hem negat, però realment ara m'ho estic plantejant. Si hem de passar un hivern sense menjar, almenys que tingui un complement (tot i que soc molt reàcia...).
Estic feta una lio, no sabem si no té gana per què encara no està bé del tot, per què és una fase o per què està en plan rebelde...
Necessito llegir les vostres opinions i consells. Us hi heu trobat mai?????
Gràcies noies!
Necessito la vostre ajuda, estic desesperada... El diumenge el Max va començar amb un encostipat de nas, amb molts mocs i una miqueta de febre. El Max mai ha sigut un gran menjador, més aviat sempre ha menjat molt poquet, i clar, quan es posa malalt doncs anem a pitjor. Dilluns i dimarts va anar menjant, poquet però anava fent. Però a partir de dimecres cada cop que li poses el plat al davant, diu un no rotund, tira el menjar per terra, i no hi ha manera de que mengi res. Hem provat de fer-li una segona opció i tampoc.
Ell encara fa teta, però clar crec que amb el pit no et té prou, és que no vol menjar res... Haig de dir que ja té 20 mesos, i va just de pes i de talla, pesa 9,400 (ara es deu haver aprimat) i medeix 81cm. Des de fa molt temps la pediatre em diu que li hauria de donar pediasure, nosaltres ens hi hem negat, però realment ara m'ho estic plantejant. Si hem de passar un hivern sense menjar, almenys que tingui un complement (tot i que soc molt reàcia...).
Estic feta una lio, no sabem si no té gana per què encara no està bé del tot, per què és una fase o per què està en plan rebelde...
Necessito llegir les vostres opinions i consells. Us hi heu trobat mai?????
Gràcies noies!
Re: Encostipat i ha deixat de menjar
Bon dia Lula, jo per la meva experiència puc dir que sempre que no estan fins deixen de menjar, almenys el meu ho fa així, és un nen que menja de tot, sempre vol provar el que mengem nosaltres i ja fa temps que no faig res especial per ell, simplement anem donant-li dels nostres plats, doncs fa un parell de setmanes va deixar de menjar qualsevol fruita i després tampoc volia cap àpat. Ell farà 18 mesos i també fem pit encara. S'ha passat potser 1 setmana així i de cop i volta sembla que li hagi tornat una gana ferotge i torna a menjar de tot. Jo si no volia menjar sòlid li donava el pit i avall, millor això que cap complement 
Hola Shyla,
El Max sempre ha menjat el mateix que nosaltres. No l'hem forçat mai, i sempre ha anat fent. Des de que té un any que la pediatre sempre em diu que li doni el pediasure i jo li dic que no, però és que aquesta setmana m'ha superat, vam anar el dimarts a la pediatre i li vaig dir que no li havíem donat el pediasure i que no li donariem, però el fet és que veure que no vol menjar res em supera. Potser que sigui una fase i que d'aquí dos dies torni a menjar una mica, si de sobte tingués una gana ferotge si que seria un bon canvi, però no ho crec.
Seguiré lluitant amb el meu dilema intern... Gràcies per explicar-me la teva experiència bonica.
El Max sempre ha menjat el mateix que nosaltres. No l'hem forçat mai, i sempre ha anat fent. Des de que té un any que la pediatre sempre em diu que li doni el pediasure i jo li dic que no, però és que aquesta setmana m'ha superat, vam anar el dimarts a la pediatre i li vaig dir que no li havíem donat el pediasure i que no li donariem, però el fet és que veure que no vol menjar res em supera. Potser que sigui una fase i que d'aquí dos dies torni a menjar una mica, si de sobte tingués una gana ferotge si que seria un bon canvi, però no ho crec.
Seguiré lluitant amb el meu dilema intern... Gràcies per explicar-me la teva experiència bonica.
- sargantana:28
- :: poltre

- Entrades: 646
- Membre des de: dg. ago. 19, 2012 11:07 am
lula1 jo crec que és normal que no tinguin massa gana quan no es troben bé, i almenys si fa pit ja hi tens molt de guanyat. La meva filla amb 17 mesos no arriba als 9 kilos, sempre ha sigut petitona, però és molt activa i sana i el pediatre mai m'ha parlat de donar-li cap suplement ni res, diu que mentre es vagi engreixant tot va bé, ella va al seu ritme. Tot i que t'he de dir que quan menja poc jo també pateixo
Re: Encostipat i ha deixat de menjar.
Com us entenc! La meva nena tambe va justa de pes, te 13 mesos i pesa 8'100 kg. Quan te mocs també deixa de menjar però he decidit no amoïnar-ne perquè ella està feliç i molt activa. I. Com que fem pit penso que l'ajuda a mantenir-se.
Per cert, sabeu que estic veient? Que els nens que fan Lactancia materna prolongada son mes primets que els de LA i cereals. Almenys el meu entorn es així. Que en penseu?
Per cert, sabeu que estic veient? Que els nens que fan Lactancia materna prolongada son mes primets que els de LA i cereals. Almenys el meu entorn es així. Que en penseu?
Hola noies! Avui per fi puc dir que el Max ha tornat a sopar! Estic una mica més tranquila, de moment no li donarem complements. No sé si realment els nens que fan LM prolongada són més primets. Tinc uns amics que el seu peque té 10 mesos i encara fa pit i pesa 13 quilazos! Així que aquest deu trencar amb la mitjana!
El meu té set mesos i fa 8 kilos i pico... i 71 de llarg... vam fer LME fins als 6 mesos i ara seguim fent pit i alguna coseta de sòlid (el que ell vol menjar del nostre plat: ara un trosset de carn i quatre pèsols, després una pera, pa amb tomàquet i una mica de pernil, etc. res triturat perquè em diu que m'ho mengi jo! i amb dues dentetes que té s'ho menja tot molt bé a trossets petits, inclosa la carn). No crec que els nens de pit siguin més esquifits que els de bibe amb cereals, senzillament hi ha nens que mengen més que d'altres al principi, però potser quan siguin adolescents els que mengen poc ara es tornen llimes, jejeje. Per lo dels mocs, és normal que mengin menys, el meu ara està encostipat i sort del pit (tot i que també mama menys perquè amb el nas tapat tot costa, jejeje). Ara bé, jo no sé què faria si el meu pediatra em digués que ha de prendre pediasure... jo hi confio molt en el meu pediatra, ens entenem molt bé (és de la nostra corda, per dir-ho d'alguna manera) així que jo crec que si ell m'ho digués, li faria cas.. però això depèn del feeling que tinguis amb el pediatra (un dia vam haver d'anar d'urgències amb un altre i vaig sortir d'allà sabent que no faria res del que m'havien dit 

La meva filla que ja té 2 anys i encara fa pit (tot i que poquet...), sempre que està malalta tot el què menja pràcticament és pit!!!! i la pediatra em va dir que cap problema, que és el què millor li va... així que jo mai m'hi he amoïnat... quan es va recuperant ja torna a menjar normal!
- carbasseta
- :: zebra

- Entrades: 1042
- Membre des de: dl. des. 27, 2010 11:56 am
- Contacta:
la meva te 21 mesos i tb menja poc o res quan esta malalta. jo sempre penso q sort del pit! entenc q amb pesos i talles baixes ha de ser un patir, pero quan estan malalts es normal q no mengin. som els adults els q ens obliguem a menjar quan estem malalts, pero si escoltessim el nostre cos, tb reduiriem el q mengem.
Tingues sempre al cor la idea d'Ítaca, has d'arribar-hi, és el teu destí, però no forcis gens la travessia
http://instintmaternal.blogspot.com.es/

http://instintmaternal.blogspot.com.es/

Hola noies!
Hem tornat a la normalitat. Des de diumenge que menja una altre vagada, realment cada vegada que passa una cosa així, m'adono més que em de confiar en ells i en el seu instint. Som nosaltres els que hem perdut aquest instint natural, ells per sort encara el mantenen.
Hem tornat a la normalitat. Des de diumenge que menja una altre vagada, realment cada vegada que passa una cosa així, m'adono més que em de confiar en ells i en el seu instint. Som nosaltres els que hem perdut aquest instint natural, ells per sort encara el mantenen.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |