Lactància perllongada
Lactància perllongada
Hola noies,
El meu fill té 18 mesos i seguim amb el pit. Fa uns cinc mesos aproximadament vaig deixar de prendres les vitamines i ara em noto molt cansada. Les que seguiu amb lactància en preneu?
Gràcies!
El meu fill té 18 mesos i seguim amb el pit. Fa uns cinc mesos aproximadament vaig deixar de prendres les vitamines i ara em noto molt cansada. Les que seguiu amb lactància en preneu?
Gràcies!
Re: Lactància perllongada
Perdona, però quines vitamines dius que et prenies? Jo porto 3 anys donant el pit i ningú m'ha dit de prendre vitamines.
M'agradaria saber-ho, perquè sí que he tingut èpoques dures donant el pit i sentint-me esgotada, però creia que era normal.
M'agradaria saber-ho, perquè sí que he tingut èpoques dures donant el pit i sentint-me esgotada, però creia que era normal.
- tristantao
- :: gosset

- Entrades: 438
- Membre des de: dt. juny 14, 2011 9:47 am
A mi el que m' ha passat a la lactància de les dues nenes, la petita encara prenc pit i moooolttt (16 mesos), és que m'ha baixat moltíssim el ferro i la meva dra m' ha receptat un suplement, Ferro sanol i ho he agraït moltíssim perquè anava molt cansada.
A lo millor, t'aniria bé fer una analítica per a que et mirin els nivells de ferro.
A lo millor, t'aniria bé fer una analítica per a que et mirin els nivells de ferro.
Hola,
Em prenia les Gestagyn Lactancia. Si, em sembla que m'aniré a fer analítiques...
Em prenia les Gestagyn Lactancia. Si, em sembla que m'aniré a fer analítiques...
Rundi, jo et recomanaria una visita al metge de capçalera i que et fes analítiques. Pot tenir a veure o no amb la lactància però està bé comprovar que estiguis bé de tot.
En teoria durant la lactància s'ha de prendre un suplement de iode. A vegades es donen suplements de més coses però no sé si és realment necessari (em refereixo en general, després cadascú pot tenir unes necessitats concretes...)
En teoria durant la lactància s'ha de prendre un suplement de iode. A vegades es donen suplements de més coses però no sé si és realment necessari (em refereixo en general, després cadascú pot tenir unes necessitats concretes...)
El meu té casi 3 anys i sempre m'he pres natalben lactancia i m'ha anat perfecte! Tenim un desgast i unes vitamines ens va bé!
jo soc un desastre!! No recordo mai de prendre'm el suplement de iode. De fet com que em trobo bé no me'l prenc (el cansament que arrossego l'atribueixo al fet de tenir dos nens petits, no per la lactància!).
Si no et trobes bé demana al metge de capçalera una analítica,
Si no et trobes bé demana al metge de capçalera una analítica,
Sí, atribueixo gran part del cansament a tenir dos nens petits, treballar i anar de cul tot el dia, però em faré l'analítica perquè estic que no tiro i em costa moltíssim activar-me pels matins... i en canvi per les nits caic a la que m'assec al sofà...
Jo mai m'he pres res! potser em compraré algun suplement, tot i que a mi m'han fet recentment analítiques i m'ha sortit tot estupendu! Vaig molt cansada però és més per les nits i la feina (crec). Igualment fem molta teta al vespre i nit però durant el dia com no hi sóc mai doncs no en fa!
Doncs jo al principi de la lactància, diria que els 6 primers mesos, sí que em vaig prendre les de natalben lactancia, crec.... no ho recordo bé... però des de llavors res de res!
Bé, ara estic embarassada de nou i em prenc les de gestagyn embarazo que són molt completes, però la Berta ja va cap als 3 anys i sempre m'he trobat bé...
Bé, ara estic embarassada de nou i em prenc les de gestagyn embarazo que són molt completes, però la Berta ja va cap als 3 anys i sempre m'he trobat bé...
rundi ha escrit:Hola,
Jo em prenia les mateixes i ja n'estava farta de gastar-me els diners i notra-me igual de cansada... Entre la feina, la nena, etc. Vaig morta. I com m'aprimava i m'aprimava vaig anar a fer-me analítiques.
Així que res, estic sanissima, o sigui, cansament i prou...
Fes les analítiques i ells et diran si et falta alguna cosa o no.
petons i ànims!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |