Sogra-LM-embaràs

Teòricament poden menjar de tot.

rita2013
:: papallona
:: papallona
Entrades: 131
Membre des de: dt. jul. 23, 2013 4:38 pm

Sogra-LM-embaràs

EntradaAutor: rita2013 » dg. jul. 12, 2015 10:04 am

Hola noies, tenia moltes ganes d'escriure per desfogar-me una mica.
Tinc un fill de 15 mesos, estic embarassada i faig LM.
Doncs l'altre dia truca la meva sogra al meu marit i li diu que vol parlar amb mi urgentment (ells es truquen cada dia i ella mai mai vol parlar amb mi, ni pel meu aniversari!). El meu home em passa el telèfon mig flipant i la dona comença a explicar-me que ha parlat amb una coneguda seva que no té estudis però que és una persona que sent coses (referint-se a poders extrasensorials) i cura a altres persones. Que li ha explicat a la seva coneguda que jo dono el pit estan embarassada i que la coneguda li ha dit que això és tan dolent pel fill que ha de venir! Que a la natura es deslleten els petits quan la mare està embarassada. Que no m'ho prengui malament, que ella sap que jo i la meva mare no volem perjudicar el petitó (encara no entenc pq i fot la meva mare pel mig!!!) i que ella s'ha vist obligada a donar-me aquesta informació tan important!
Això és un resum, pq el monòleg va durar 15 min!
Noies, encara estic flipant amb tot plegat!!! Jo en aquest moment vaig reaccionar dient-li que tots els estudis que s'havien fet fins ara demostravenque era compatible LM i embaràs i que en altres cultures és un fenomen molt comú.
Després m'he assabentat que va preguntant a tota la família (menys a mi, clar) que com m'he pogut quedar embarassada donant el pit!!
No sé noies, no us penseu que la meva sogra és una pobra dona ignorant, no! Ella va de senyora important. Què faig? Què li dic? De què va?!!!
Algú s'ha trobat mai amb una sogra taaaan impertinent????
novella
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 585
Membre des de: dg. oct. 14, 2012 1:16 pm
Ubicació: Girona

Re: Sogra-LM-embaràs

EntradaAutor: novella » dg. jul. 12, 2015 1:56 pm

Hola Rita! Tela la sogra!! Jajaja! Jo m'ho agafaria rient, perquè la veritat és que fa riure... Jo crec que has de deixar-la fer, perquè probablement no escoltarà res del què li expliquis. Ella ja té la seva teoria!
Jo encara alletava quan em vaig quedar embarassada. I tant ginecòleg com llevadora em van deixar molt clar que si l'embaràs no és de risc NO HI HA CAP PROBLEMA! Però bé, tu això ja ho saps.
I sobre com et vas quedar embarassada... Jajjajaja! Li podries explicar com: "doncs miri senyora, el seu fill i jo vem fer un polvo..." jajjajaja
Res, faig broma però és que aquestes coses em fan riure. Encara m'al.lucina les coses que creuen algunes persones a aquestes alçades...
Ànim maca! Aguantar això no deu ser fàcil.
rita2013
:: papallona
:: papallona
Entrades: 131
Membre des de: dt. jul. 23, 2013 4:38 pm

Re: Sogra-LM-embaràs

EntradaAutor: rita2013 » dg. jul. 12, 2015 2:36 pm

Sí noia! Vaja tela de sogra que m'ha tocat! I com us podeu imaginar me n'ha fet moltes altres com aquesta!
Tens raó que m'ho haig d'agafar en broma, però a vegades costa!!
Rossinyola
:: pantera
:: pantera
Entrades: 806
Membre des de: ds. maig 21, 2011 11:05 am

Re: Sogra-LM-embaràs

EntradaAutor: Rossinyola » dg. jul. 12, 2015 3:20 pm

Jo li diria que el metge m'ha dit que no hi ha cap inconvenient. De fet la meva sogra també es va preocupar per això, però ella sutilment va preguntar si el metge em donava "permís", i jo li vaig dir que evidentment que sí, a més era veritat. La paraula metge li imposa a ella.
D'altra banda, ella tampoc enten com em vaig poder quedar embarassada fent collit, però evidentment no li explicaré la nostra vida sexual! Pensa que hi ha molts tabus i molta ignorancia, malauradament..
Imatge

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Maria V.
:: conillet
:: conillet
Entrades: 363
Membre des de: dl. des. 05, 2011 12:22 pm

Re: Sogra-LM-embaràs

EntradaAutor: Maria V. » dg. jul. 12, 2015 6:54 pm

Hi ha força mares que mentre alleten no ovulen. En algunes cultures africanes ho fan servir de mitjà contraceptiu, que evidentment funciona molt malament; falla molt més que l'Ogino.
En països on les dones passen fam i van mal nodrides alletar durant l'embaràs pot ser un inconvenient (més per la mare que per la criatura, d'altra banda), però en la nostra societat res de res, ja t'ho ha dit el metge.
No sé quina edat té la informant de la teva sogra; però, si és una dona d'aquí, la informació li pot haver arribat de la seva pròpia mare, que devia viure la misèria i la fam de la postguerra. (Potser per solidaritat generacional tendeixo a disculpar els consells equivocats donats de bona fe.)
Avatar de l’usuari
Abril_86
:: papallona
:: papallona
Entrades: 110
Membre des de: dv. gen. 21, 2011 2:56 pm

Re: Sogra-LM-embaràs

EntradaAutor: Abril_86 » dg. jul. 12, 2015 8:21 pm

Bones!!
M'ha fet molta gracia el tema perquè jo tambe tinc una sogra que tela...
Al final has de pensar que ella ho diu perquè es preocupa per tu i el nadó, encara que s'equivoqui.
Jo tb dono pit i estic embarassada. La gine i llevadora cap problema però l'entorn ho veu perillós. Explica- ho una o dues vegades, despres ja se'ls hi passarà perquè assumiran que no ho canviaràs. La versió "el metge diu que no hi ha cap problema' funciona més que cap explicació llarga i científica... Bé, això ésel que he vist jo. Paciència i segueix el teu instint
rita2013
:: papallona
:: papallona
Entrades: 131
Membre des de: dt. jul. 23, 2013 4:38 pm

Re: Sogra-LM-embaràs

EntradaAutor: rita2013 » dg. jul. 12, 2015 8:34 pm

Noies, és que ja li he dit que el ginecòleg diu que no passa res, però ella es creu abans la veïna amb poders paranormals que tota la comunitat científica! Penseu que ve de família de metges! I a sobre tot el dia va al metge per una cosa o l'altre, però després no fa cap tractament dels que li diuen!! Es compra quatre coses homeopàtiques que li ha dit el perruquer o veí del 4t 2a!!!
Maria V., ja m'he estudiat tot el relacionat amb la lactància i l'embaràs, i a més he parlat amb el ginecòleg i la llevadora. I sé que hi ha consells que es poden fer de bona fe. Però coi, abans d'anar-ho preguntant a tot quisqui, ens ho pot preguntar al seu fill o a mi!!!
En fi, el millor és agafar-s'ho bé i escriure aquí al sócpetit per desfogar-se una mica! És que em fa vergonya i tot explicar-ho a la meva família o amics, em fa l'efecte que la ridiculitzo explicant les bajanades que es creu.
Avatar de l’usuari
Maria V.
:: conillet
:: conillet
Entrades: 363
Membre des de: dl. des. 05, 2011 12:22 pm

Re: Sogra-LM-embaràs

EntradaAutor: Maria V. » dl. jul. 13, 2015 11:50 am

Segurament tens raó...
gusiluz
:: conillet
:: conillet
Entrades: 375
Membre des de: dt. juny 25, 2013 11:39 am

Re: Sogra-LM-embaràs

EntradaAutor: gusiluz » dl. jul. 20, 2015 9:34 am

rita2013 ha escrit:Noies, és que ja li he dit que el ginecòleg diu que no passa res, però ella es creu abans la veïna amb poders paranormals que tota la comunitat científica! Penseu que ve de família de metges! I a sobre tot el dia va al metge per una cosa o l'altre, però després no fa cap tractament dels que li diuen!! Es compra quatre coses homeopàtiques que li ha dit el perruquer o veí del 4t 2a!!!
Maria V., ja m'he estudiat tot el relacionat amb la lactància i l'embaràs, i a més he parlat amb el ginecòleg i la llevadora. I sé que hi ha consells que es poden fer de bona fe. Però coi, abans d'anar-ho preguntant a tot quisqui, ens ho pot preguntar al seu fill o a mi!!!
En fi, el millor és agafar-s'ho bé i escriure aquí al sócpetit per desfogar-se una mica! És que em fa vergonya i tot explicar-ho a la meva família o amics, em fa l'efecte que la ridiculitzo explicant les bajanades que es creu.


I et preocupa ridiculitzar-la quan ella va parlant de vosaltres? No ets tu qui té el problema, ella mateixa es deixa ben retratada.
Jo me li diria directament que no t'atabali amb tonteries.
Annaïs
:: puça
:: puça
Entrades: 41
Membre des de: dc. jul. 16, 2014 2:16 pm

Re: Sogra-LM-embaràs

EntradaAutor: Annaïs » dv. juny 09, 2017 10:36 am

Fa mil anys d'aquest post però hi he arribat no sé com i m'he petat de riure. Vaia tela la sogra!!! Com va acabar? Vas fer tàndem després??

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::