Només vol menjar asseguda a sobre la taula

Teòricament poden menjar de tot.

Avatar de l’usuari
martulineta
:: puça
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: dl. juny 15, 2015 4:38 pm

Només vol menjar asseguda a sobre la taula

EntradaAutor: martulineta » dv. ago. 17, 2018 6:08 pm

Hola mames!!
Estem passant un estiu que déu ni do! La nostra filla petita té 13 mesos i des de que va néixer ja vàrem veure que és una nena molt tossuda i molt demandant. Sempre ha menjat bé, encara fa pit a demanda i ja fa els àpats de dinar, berenar i sopar tot i que la trona ens ha costat molt, com més gran es fa menys la suporta i és un suplici. Tot el que sigui anar lligada... cotxet, cadireta cotxe, trona... fatal.
A l'hora de menjar, tant és el puré com trossos, s'ho ha de menjar ella mateixa sola amb la cullera sinó no vol menjar, és posa histèrica xisclant i plorant i va fent que no amb cap. No es deixa péixer, ni que li donguis amb els dits res! ella sola ho ha de punxir amb la forquilla o agafar-ho amb la cullera però clar només té 13 mesos! s'ho fot tot per sobre i per terra i realment d'aliment a la boca poc. I ja lo últim és que només deixa que li dongui el menjar asseguda sobre la taula, ni a la falda vol. El meu home no hi està gens d'acord perquè diu que la mala acostumo i li dono tot el que demana a mi tampoc m'agrada donar-li a sobre la taula però és que sinó no menja. També hem provat amb ninos i contes sobre la trona per distreure-la però els tira tots a terra. Que em diuen "quan tingui gana ja menjarà ja" però aquesta setmana portàvem dos dies només amb pit i aigua (també és veritat que està refredada) i a mi em fa patir la veritat. Jo no sé si és una etapa o què. També ens trobem que encara no sap parlar i la pobra per demanar una cosa si no l'entenem es posa molt nerviosa i per altra banda té la seva germana gran que suposo que de veure-la a ella menjar tota sola a la cadira amb els seus coberts deduïm que deu voler imitar-la. Us juro que tinc unes ganes de que ja pugui seure en una cadira com tots nosaltres...
jellwill2
:: gosset
:: gosset
Entrades: 429
Membre des de: ds. jul. 05, 2014 11:34 am

Re: Només vol menjar asseguda a sobre la taula

EntradaAutor: jellwill2 » dv. ago. 17, 2018 9:56 pm

Hola, el meu fill petit no va voler mai que li donéssim el menjar, s'ho havia d'agafar ell. Ell té la trona stokke, i a l'any ja seia sense la subjecciói no ha caigut mai. Quan va començar la guarderia, les mestres elogiaven la seva destresa amb els coberts. Vam haver d'allargar el pit fins als dos anys. I sempre ha estat primet, és de menjar poc. No sé com és la vostra trona, però si és com el meu, jo la seuria a una cadira amb alçador o trona de viatge, sense lligar i deixar-la fer. Necessiten temps per aprendre.

Ànims i perdona pel caos escrivint, des del mòbil amb un nen a sobre.

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::