pastis primer aniversari?
pastis primer aniversari?
hola! estic pensant de fer-li a l'eloi un pastis pel seu primer aniversari,pero clar, encara no té l'ou completament incorporat a la dieta, i no se si podra menjar el tipic pa de pessic del 'iogurt'.. q es l'unic que se fer... :(
alguna idea? alguna recepta facil? estic feta un lio...!!
gracies!
alguna idea? alguna recepta facil? estic feta un lio...!!
gracies!

- pigadeta
- :: dragona

- Entrades: 4871
- Membre des de: dc. jul. 25, 2007 3:10 pm
- Ubicació: Tarragona (xo ganxeta)
- Contacta:
Re: pastis primer aniversari?
Jo també he optat per fer-li un "coc " com el que feia la meva àvia, si que porta tot l'ou i encara no li hem introduit, pero com que en menja 10 molles i 5 van a la roba...... el que faré es decorar-lo amb xocolota per sobre i posar-hi moltes felicitats..... 4 lacasitos, i ala això agrada a totohom
holaaa
sabeu si hi ha alguna manera de fer un pastís sense clara d'ou??? ho dic xq pugui menjar pastis de 1r aniversari sense haver de patir...
alguna idea??
sabeu si hi ha alguna manera de fer un pastís sense clara d'ou??? ho dic xq pugui menjar pastis de 1r aniversari sense haver de patir...
alguna idea??
Remenant per internet he trobat aquestes receptes... no sé que tal deu ser... continuaré buscant
1. BOLLO SIMPLE
50 gr de margarina
225 gr de harina normal blanca
2,5 ml de sal
15 ml de levadura química (Royal,etc)
30 ml de azúcar extrafina (no la que está en polvo, sino la del envase verde; si no se encuentra, echad de la normal, pasada por un robot de cocina, si es posible)
250 ml de leche (batido de soja, de arroz, de avena, etc)
Frotar la margarina con la harina, sal y levadura hasta que la mezcla parezca formada por migas de pan. Añadir el azúcar removiendo. Ir añadiendo la leche gradualmente y mezclar hasta tener una masa fina. Poner en un molde engrasado de 23 cm de diámetro alisándolo ligeramente, y hornear en horno precalentado a 160º C durante aproximadamente 30 minutos, hasta que esté dorado.
Pa de pessic de xocolata sense llet de vaca ni ou
300 grams de farina passada pel colador fi.
(jo utilitzo la de “Gallo” o “Nomen”)
½ cullerada de sal
3 cullerdes de cacau pur o “nesquik”
17 grams de sucre mòlt
1 cullerada de bicarbonat
300 ml. De llet de soja o el substitut de llet que prengui la criatura
150 ml d'oli d'oliva
1/2 culleradeta d'essència de vainilla
(marca vahiné)
1sobre de llevat
Ratlladura de llimona
Barregeu en un bol gran la farina, la sal, el cacau, el bicarbonat, el sucre, la ratlladura de llimona, el llevat i la vainilla.
Afegim la llet de soja i l'oli.
Untar un motlle de 20 cm . Posar al forn a 180 graus 40 minuts, a vegades triga més.
També es pot fer sense el cacau, quedant així un pa de pessic normal; quan ho faig així afegeixo a la massa una poma a trossets.
potser es pot substituir una part de llet per iogurt, no?
1. BOLLO SIMPLE
50 gr de margarina
225 gr de harina normal blanca
2,5 ml de sal
15 ml de levadura química (Royal,etc)
30 ml de azúcar extrafina (no la que está en polvo, sino la del envase verde; si no se encuentra, echad de la normal, pasada por un robot de cocina, si es posible)
250 ml de leche (batido de soja, de arroz, de avena, etc)
Frotar la margarina con la harina, sal y levadura hasta que la mezcla parezca formada por migas de pan. Añadir el azúcar removiendo. Ir añadiendo la leche gradualmente y mezclar hasta tener una masa fina. Poner en un molde engrasado de 23 cm de diámetro alisándolo ligeramente, y hornear en horno precalentado a 160º C durante aproximadamente 30 minutos, hasta que esté dorado.
Pa de pessic de xocolata sense llet de vaca ni ou
300 grams de farina passada pel colador fi.
(jo utilitzo la de “Gallo” o “Nomen”)
½ cullerada de sal
3 cullerdes de cacau pur o “nesquik”
17 grams de sucre mòlt
1 cullerada de bicarbonat
300 ml. De llet de soja o el substitut de llet que prengui la criatura
150 ml d'oli d'oliva
1/2 culleradeta d'essència de vainilla
(marca vahiné)
1sobre de llevat
Ratlladura de llimona
Barregeu en un bol gran la farina, la sal, el cacau, el bicarbonat, el sucre, la ratlladura de llimona, el llevat i la vainilla.
Afegim la llet de soja i l'oli.
Untar un motlle de 20 cm . Posar al forn a 180 graus 40 minuts, a vegades triga més.
També es pot fer sense el cacau, quedant així un pa de pessic normal; quan ho faig així afegeixo a la massa una poma a trossets.
potser es pot substituir una part de llet per iogurt, no?
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |