quantitats de menjar amb un any
quantitats de menjar amb un any
Hola noies!
el meu fill ha pres pit a demanda fins ara i a més prenia tres àpats d'AC. Ara vull augmentar l'AC i espaiar les tomes de LM (volem anar a buscar el segon i no tinc la regla!) La curiositat que tinc és quina quantitat d'AC seria normal que mengés a la seva edat...fins ara el que menja és, aproximadament:
VERDURA AMB CARN: 200 ml
FRUITA: 150 ml
CEREALS (sopa): 250 ml
I MOOOOOLTA TETA!!!!
els vostres quines quantitats mengen???
gràcies per endavant!!!!!!
el meu fill ha pres pit a demanda fins ara i a més prenia tres àpats d'AC. Ara vull augmentar l'AC i espaiar les tomes de LM (volem anar a buscar el segon i no tinc la regla!) La curiositat que tinc és quina quantitat d'AC seria normal que mengés a la seva edat...fins ara el que menja és, aproximadament:
VERDURA AMB CARN: 200 ml
FRUITA: 150 ml
CEREALS (sopa): 250 ml
I MOOOOOLTA TETA!!!!
els vostres quines quantitats mengen???
gràcies per endavant!!!!!!
Re: quantitats de menjar amb un any
Hola!
Jo no em fixaria gaire en les quantitats sinó en si el teu nen es queda content després de menjar.
A mi les quantitats que poses em semblem la mar de bé. Molt complertes..
Sort pel segon!
Jo no em fixaria gaire en les quantitats sinó en si el teu nen es queda content després de menjar.
A mi les quantitats que poses em semblem la mar de bé. Molt complertes..
Sort pel segon!
- pigadeta
- :: dragona

- Entrades: 4871
- Membre des de: dc. jul. 25, 2007 3:10 pm
- Ubicació: Tarragona (xo ganxeta)
- Contacta:
Jo les quantitats les veig
de totes maneres no t'atabalis, mentre prengui teta ell mateix ja es regula, el Roger pren alguna cosa més de tot (menys de la fruita que n'hi faig 150 i en menja -150ml
pero no pren res de teta
Nosaltres tampoc li donem pit desde fa mesos però de menjar més o menys li posem:
Per dinar: 320g de verdura amb carn / peix/ ou ... + fruita: suc d'una taronja més una fruita.
Per berenar: 1 iogurt + 1 galeta.
Per sopar: 270 llet + cereals.
Per dinar: 320g de verdura amb carn / peix/ ou ... + fruita: suc d'una taronja més una fruita.
Per berenar: 1 iogurt + 1 galeta.
Per sopar: 270 llet + cereals.

viewtopic.php?f=35&t=4959

viewtopic.php?f=50&t=13087
Traer un niño al mundo es una decisión extraordinaria. Es decidir tener por siempre el corazón fuera del cuerpo.
- Blanca07
- :: poltre

- Entrades: 647
- Membre des de: dj. oct. 09, 2008 8:20 am
- Ubicació: Aquí i allà! Estressadíssimaaaaaaa
Hi ha nens que mengen mes i hi hanque mengen menys..
la meva filla menja lo mateix ara que té 20 mesos que quan tenia 9 mesos:
per dinar li dono verura amb car/peiz tot triturat i menja 180cc i despres un iogurt griego 120 cc
per erenar o un minisandwich o bibi 180cc
per sopar poqueta cosa i despres un bibi pero depen de lo que sopi li poso mes bibi o menys...
I la veritat que si la meva filla es menja 180 cc + el iogurt sóc la mare mes contenta del mon pq sempre ha menjat "poquet"...
la meva filla menja lo mateix ara que té 20 mesos que quan tenia 9 mesos:
per dinar li dono verura amb car/peiz tot triturat i menja 180cc i despres un iogurt griego 120 cc
per erenar o un minisandwich o bibi 180cc
per sopar poqueta cosa i despres un bibi pero depen de lo que sopi li poso mes bibi o menys...
I la veritat que si la meva filla es menja 180 cc + el iogurt sóc la mare mes contenta del mon pq sempre ha menjat "poquet"...
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |