VARICELA

Alèrgies, otitis, problemes..

miula
:: tigre
:: tigre
Entrades: 745
Membre des de: dt. juny 05, 2007 9:08 pm

VARICELA

EntradaAutor: miula » dc. maig 19, 2010 8:23 pm

ei, crec que ha agafat la varicela!!!
avui al matí tenia com una picada a la galta però a la tarda era com una butllofeta i supura un liquid... tb en té una altra a la cara i 3 més al braços... febre no en té.
a la guarde m'han dit que hi ha molta passa i que com que ella està vacunada pot ser que l'agafi més fluixa... demà anirem al pediatre... alguna recomenació?

Sabeu quan de dies ha d'estar sense anar a la guarde??? fins quan es pot encomanar?
Imatge
Imatge
Momo
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4884
Membre des de: ds. gen. 12, 2008 2:09 pm
Ubicació: Andorra
Contacta:

Re: VARICELA

EntradaAutor: Momo » dc. maig 19, 2010 9:20 pm

Aquí també hi ha molta passa, però l'Aleix encara no l'ha agafat... tot arribarà...
La pediatra em va dir que normalment la varicel·la es reconeix perquè són uns granets vermells amb líquid i comences veient-ne un parell, i al cap de 2 horetes ja en veus 3 més, etc.
Normalment són 5 dies de puujada i 5 de baixada.

Que es recuperi aviat la teva nena! :-()-)
gegar82
:: gosset
Entrades: 432
Membre des de: dj. nov. 27, 2008 3:56 pm

EntradaAutor: gegar82 » dc. maig 19, 2010 9:38 pm

Hola el Samuel la va agafar fa tres setmanes a l'escola hi ha molta passa, ell s'ha estat dos setmanes sense anar pero pq va enllaçar amb una infeccio de coll, però si no va dir el metge que en quant les butllofes estiguin seques ja hi podia anar, va estar 4 o 5 dies sortint.li grantes i 3 o 4 per secar i encara te alguna costra!!!!
Imatge
Imatge
Panxupacte:Anoa,Bombolla,Madrona,Ninapetita,Nidiagi ,Pimpam,Mama2010,Martavila,Nivaira Brownie i Gegar
nbadeli
:: granota
:: granota
Entrades: 240
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 10:53 am

EntradaAutor: nbadeli » dc. maig 19, 2010 10:39 pm

Hola,
la meva no va tenir febre, però les dues o tres primeres nits li picaven molt els granets. Li vam anar posant Kalamina i va aguantar força bé. Li va durar una setmana.

Ànims!
Imatge

Imatge

Imatge
CUQUET
:: puça
:: puça
Entrades: 18
Membre des de: dl. nov. 24, 2008 10:12 am

EntradaAutor: CUQUET » dj. maig 20, 2010 9:31 am

Bon dia Miula,
La pediatra va dir-nos que: si estan vacunats de la varicela no poden contagiar a ningú, però si que la poden agafar molt suaument.
El febrer de l'any passat el nen anava a la llar d'infant. Jo vaig agafar la varicela (amb la conseqüent baixa a la feina), el nen li van sortir 3 o 4 granets a l'esquena ni li picaven ni tenia febre. Previ consulta a la pediatra, el vaig seguir portan-lo a llar d'infants. Jo no anava a buscar-lo.
llumer
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3140
Membre des de: dv. feb. 09, 2007 6:20 pm
Ubicació: el vallès occidental

EntradaAutor: llumer » dj. maig 20, 2010 9:41 am

jo la vaig passar acabada de parir... vaig tenir 2 nits de febre 38,5, i molta picor!!! s'encomana mentre s'incuba (incontrolable) i mentre hi ha liquid. Han de sortir les crostes. amb les crostes fa impressio, pero ja no s'encomana...
a la meva peque també la vaig vacunar. Ja que no la va agafar acabada de neixer (tot i que mamava...) almenys que quan la passi, la passi fluixeta!
juda
:: papallona
:: papallona
Entrades: 148
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 9:54 pm
Ubicació: (Anoia)

EntradaAutor: juda » dv. maig 21, 2010 10:49 pm

Hola !
El Roger està vacunat i la va agafar ara fa poc. Li van sortir 4 o 5 granets com a molt que als tres dies
ja estaven secs, amb crosta, tampoc va tenir febre, estava perfecte.
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Ítaca
:: dinosaure
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

EntradaAutor: Ítaca » dt. ago. 24, 2010 1:08 pm

L'altre dia vem anar a urgències per la nena, i xerrant una mica amb el pediatre q ens va tocar, ens va dir q ara, a l'any toca la triplevírica i la de la varicel·la q és optativa, per tant dedueixo q també és paganini com la prevenar... quan us van clavar a vosaltres?
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
martabv
Entrades: 435
Membre des de: dv. juny 11, 2010 9:12 am

EntradaAutor: martabv » dj. ago. 26, 2010 1:18 pm

Hola mamis!

Aprofito que es parla de varicel·la per preguntar-vos si alguna mami que no l'hagi passat de petita s'ha vacunat???

Jo no l'he passada i la pediatre del nen em va comentar que em podria vacunar jo també per evitar així que la pogués agafar durant un segon embaràs. Diuen que quan l'agafes de gran és molt més fotuda que de petit i més si estàs embarassada.

Siau!
Imatge

Imatge

Fotopacte de panxulina: campanilla, naiff, tonamar, nuit, maneta, xuxe, aRaSaL, Mof, nacristai, soleilua, hawi, Laida, Ninetaa, peke25, ada82, Ania, martabv
Ítaca
:: dinosaure
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

EntradaAutor: Ítaca » dj. ago. 26, 2010 1:24 pm

Sí pots, vacuna't! Jo la vaig passar amb gairebé 27 anys, i ni t'explico...
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
nius
:: girafa
Entrades: 2521
Membre des de: dc. gen. 07, 2009 5:09 pm

EntradaAutor: nius » dl. abr. 18, 2011 4:40 pm

recupero el post perquè el peque té la varicel·la.
Tal i com vaig llegir aquí, li estem posant kalamina (no he probat el talquistina, però l'aplicació amb crema ens va força bé).
Ara he trucat al pediatre i ens donarà un xarop antiestamínic per la picor.
Ens ha dit que res de sortir de casa fins que els granets tinguin TOTS crostetes.
Imatge

Imatge
tombarella
Entrades: 2036
Membre des de: dc. gen. 20, 2010 10:48 pm

EntradaAutor: tombarella » dl. abr. 18, 2011 7:39 pm

La meva patufeta també l'ha passada. De granets, sobretot a la cara, a l'esquena i a la vulva. Li van començar a sortir fa 4 setmanes i els més grossots, tot i que ja li han caigut les crostetes, encara se li coneixen força. :ufs:

De febre en va tenir un parell de dies, mentre la cosa anava de pujada. En cas de febre, es pot donar paracetamol, però MAI DELS MAIS dalsy!!! Està contraindicat.

Vam posar talco líquid, i talquistina a les parts més allunyades de la cara. I xarop antiestamínic, receptat per la pediatra. Ara, per mira de minimitzar les cicatrius, estem posant oli de rosa de mosqueta.

El cas és que ja fa uns dies que va tornar a l'escoleta (plorava i tot perquè no hi podia anar!!!), però avui hem anat a la pediatra per febre i tos i ha confirmat les meves sospites: un principi de bronquitis. La primera de la seva vida! Serà que la varicel·la l'ha deixat baixa de defenses?? ?-)
Imatge Imatge

||*||
nius

EntradaAutor: nius » dl. abr. 25, 2011 9:20 pm

Tombarella! Et seugeixo per aquí també! Doncs em vaig apuntar lo de l'oli de rosa de mosqueta, i ahir que li va caure una de grossa de la cara, ja n'hi vam posar. És que té 2 marques a la cara, on la crosta ha caigut per propia iniciativa, que semblen forats :ufs:
Avui m'han dit de posar-hi alibud (o com s'escrigui), algú ho ha fet? de moment, seguirem amb l'oli!
Imatge

Imatge
tombarella

EntradaAutor: tombarella » dl. abr. 25, 2011 9:28 pm

Nius... sí, ens trobem per tot arreu! :-D

A la meva també li han quedat marques a la cara... :ufs: Esperem que marxin el més aviat possible!!
Imatge Imatge

||*||
nius

EntradaAutor: nius » dl. abr. 25, 2011 9:30 pm

De fet, tombarella, avui m'ha dit una mare que representa que la seva pell es va regenerant, que són molt petits i per això van desapareixent amb el temps... TANT DE BO!!!!!!!!!!!!!

La teva petitona està recuperada, ja, de tot?
Imatge

Imatge
tombarella

EntradaAutor: tombarella » dl. abr. 25, 2011 9:39 pm

La varicel·la ja està superada. I de la bronquitis ja només en queden mocs i una mica de tos. Suposo que demà la pediatra ens donarà l'alta. :ok:

Valtres este en fase de caiguda de crostetes, oi? Això ja és la recta final! :ok:
Imatge Imatge

||*||
ada_bcn
:: lleona
:: lleona
Entrades: 919
Membre des de: ds. gen. 01, 2011 7:51 pm

EntradaAutor: ada_bcn » dc. abr. 27, 2011 12:49 pm

hola! nosaltres la vam passar al gener, jo ja l'havia passat però la vaig tornar a agafar...
el meu fill res, amb la kalamina i mira, anar aguantant, jo com em pensava que ja no la podia tornar a agafar fins que no em van sortir uns quants grans i vaig veure que era el mateix no vaig anar al metge (a mi si em van donar antiviral i dos dies bastant xungos de picor...jijijiji), total que casi 20 dies a casa ens vam tirar esperant que s'asequessin els grans.
a mi m'ha quedat una marca d'un que es va rebentar, però al meu fill qeu se li van rebentar, se li van caure les crostes al dormir, se li van infectar, etc... casi no li han quedat marques, després de la kalamina li vaig posar rosa mosqueta i li poso sempre protecció solar al sortir de casa (80 o total) i li han quedat algun clotets però que ara se li van disimulant, no li han quedat marques negres ni res... de totes formes li seguiré prosant protecció solar per sortir de casa.
Elbereth
Entrades: 2318
Membre des de: dv. juny 06, 2008 2:15 pm

EntradaAutor: Elbereth » dj. abr. 28, 2011 12:22 pm

Paso per aqui perque avui tinc pediatra amb els peques. Li he vist al Marc una bullofeta radera de la cama, i te algún punt als llavis...miedo miedo! I com es pasen els xumets tinc la sensació de que pasarem la varicela en tándem! Fa 4 dies va tenir una mica de febre pero li va marxar al cap de hores....Aviam que diu la doctora!
landayo
:: rateta
:: rateta
Entrades: 176
Membre des de: dl. jul. 27, 2009 11:55 am
Ubicació: Vallès Oriental

EntradaAutor: landayo » dc. juny 08, 2011 5:06 pm

Hola noies, a veure si em podeu ajudar alguna... tinc al petit amb varicel·la des de dilluns, de moment uns quants granets i res més (espero que no vagi a més, està vacunat però no hi ha hagut tempd de posar-li la segona dosis) i el cap de setmana de tres dies anem fora a la platja (si està igual que ara, és clar), sabeu si hi ha algun problema?? es que no em vaig enrecordar de preguntar-li al pedriatra!!

Mil gràcies a tots/es
tombarella

EntradaAutor: tombarella » dc. juny 08, 2011 5:09 pm

Landayo, la varicel·la ja no és contagiosa quan es comencen a assecar els granets, de manera que en aquest sentit ja no hi hauria problema. El que veig més fumut és el tema del sol. No els pot tocar el sol mentre no els han marxat del tot els granets i, tot i així, s'ha de vigilar moltíssim amb les marques, ja que es poden convertir en taques a la pell. Una cosa és que marxeu fora (si no fa febre, suposo que no hi ha problema), però a la platja... ho veig difícil. Ho sento! :-()-)
Imatge Imatge

||*||

Torna a “La salut”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::