Fongs
Fongs
Hola!
Estem una mica preocupats, la nostra filla de 16 mesos, te tota la zona de la pell del bolquer plena de fongs I ja Portem aixi tres setmanes I no acaba de millorar. Un metge ens va dir que era dermatitis del bolquer I vam probar amb eosina. Al .o millorar vam tornar al metge I eren fongs I ens va receptar daktarin 3 cops al dia, pero despres de 5 dies no noten cap millora. Ens vam dir que no fiquessim cap crema balsamica pero aixi li escou la pell I li pica.
Algún suggeriment? Algún remei d' avies.
Gracies.
Estem una mica preocupats, la nostra filla de 16 mesos, te tota la zona de la pell del bolquer plena de fongs I ja Portem aixi tres setmanes I no acaba de millorar. Un metge ens va dir que era dermatitis del bolquer I vam probar amb eosina. Al .o millorar vam tornar al metge I eren fongs I ens va receptar daktarin 3 cops al dia, pero despres de 5 dies no noten cap millora. Ens vam dir que no fiquessim cap crema balsamica pero aixi li escou la pell I li pica.
Algún suggeriment? Algún remei d' avies.
Gracies.
Re: Fongs
Bones!
En el cas de ma filla li van sortir a la boca i ha costat un mes que li marxessin!
Em van dir que costa més o menys això que desapareguin!
Paciència i ànims!
En el cas de ma filla li van sortir a la boca i ha costat un mes que li marxessin!
Em van dir que costa més o menys això que desapareguin!
Paciència i ànims!
Re: Fongs
La meva filla aquest estiu n'ha tingut i el que jo vaig fer i m'ha servit:
- res de toallites, aigua i sabó per netejar-la
-canviar-li bastant el bolquer pq estigues eixuta
-a ser estiu, quan anavem a la piscina o per casa, la deixava sense bolquer
I he de dir q jo no sabia q eren fongs, pensava q era dernatitis de bolquer. Al fer la revisió la pediatra em va dir q havien sigut fongs i em va felicitar pel sentit comú q havia tingut.
- res de toallites, aigua i sabó per netejar-la
-canviar-li bastant el bolquer pq estigues eixuta
-a ser estiu, quan anavem a la piscina o per casa, la deixava sense bolquer
I he de dir q jo no sabia q eren fongs, pensava q era dernatitis de bolquer. Al fer la revisió la pediatra em va dir q havien sigut fongs i em va felicitar pel sentit comú q havia tingut.
Re: Fongs
Hola! em sap greu dir.te que amb el tema tant engorros dels fongs no hi ha cap remei d'àvia.
La nostra nena de dos anys és la segona vegada que n'agafa, i el pediatre ens ha derivat al DERMATÒLEG. Sempre ens dóna el mateix preparat que ens fan a la farmàcia, porta corticoides, antibiòtic, antifungic...Mà de Sant! això si, canviar-li el bolquer sovint, i RES de tovallolets! com ho feien les nostres mares: esponja i sabó. (el sabú el Nutratopic, és emolient, com si fos una crema).
Espero haver-te ajudat.
La nostra nena de dos anys és la segona vegada que n'agafa, i el pediatre ens ha derivat al DERMATÒLEG. Sempre ens dóna el mateix preparat que ens fan a la farmàcia, porta corticoides, antibiòtic, antifungic...Mà de Sant! això si, canviar-li el bolquer sovint, i RES de tovallolets! com ho feien les nostres mares: esponja i sabó. (el sabú el Nutratopic, és emolient, com si fos una crema).
Espero haver-te ajudat.
Re: Fongs
Bones!
No se si encara tindràs el problema amb els fongs, però la meva nena de 13 mesos estaba igual.
el tractament que hem seguit es la crema interdermal+Daktarin a parts proporcions barrejades, i li va anar força be per parar els fongs. Ara per treure la dermatitis faig sevrir Talkistina en crema i m'ha anat superbe!
Espero que millora aviat, pobrets que no es queixen res.
No se si encara tindràs el problema amb els fongs, però la meva nena de 13 mesos estaba igual.
el tractament que hem seguit es la crema interdermal+Daktarin a parts proporcions barrejades, i li va anar força be per parar els fongs. Ara per treure la dermatitis faig sevrir Talkistina en crema i m'ha anat superbe!
Espero que millora aviat, pobrets que no es queixen res.
Re: Fongs
Hola! Gràcies a totes per les vostres Responses! Sí! Finalment vam guanyar la batalla ala fongs I els vam exterminar!
Si el final és el que m'havieu comentat, molta paciéncia... El Daktarin I l'aplicació d'Eosina va anar fent el seu efecte. La canviavem molt sovint I per netejar-la feien servir aigua amb camamilla, m'jo va dir una mare d'una nena que va a la classe de la meva filla a la llar.
Entre tot van desapareixer els fongs...
Espero k no tornin...
Gràcies a totes per les vostres respostes
Si el final és el que m'havieu comentat, molta paciéncia... El Daktarin I l'aplicació d'Eosina va anar fent el seu efecte. La canviavem molt sovint I per netejar-la feien servir aigua amb camamilla, m'jo va dir una mare d'una nena que va a la classe de la meva filla a la llar.
Entre tot van desapareixer els fongs...
Espero k no tornin...
Gràcies a totes per les vostres respostes
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |





