Fongs

Alèrgies, otitis, problemes..

Aly84
:: conillet
Entrades: 396
Membre des de: dl. juny 13, 2011 3:10 pm

Fongs

EntradaAutor: Aly84 » dv. set. 06, 2013 3:54 pm

Hola!

Estem una mica preocupats, la nostra filla de 16 mesos, te tota la zona de la pell del bolquer plena de fongs I ja Portem aixi tres setmanes I no acaba de millorar. Un metge ens va dir que era dermatitis del bolquer I vam probar amb eosina. Al .o millorar vam tornar al metge I eren fongs I ens va receptar daktarin 3 cops al dia, pero despres de 5 dies no noten cap millora. Ens vam dir que no fiquessim cap crema balsamica pero aixi li escou la pell I li pica.

Algún suggeriment? Algún remei d' avies.

Gracies.
EMAMI
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 508
Membre des de: dt. nov. 22, 2011 5:56 pm

Re: Fongs

EntradaAutor: EMAMI » dv. set. 06, 2013 7:09 pm

Bones!
En el cas de ma filla li van sortir a la boca i ha costat un mes que li marxessin!
Em van dir que costa més o menys això que desapareguin!
Paciència i ànims!
nb_30
:: tigre
:: tigre
Entrades: 749
Membre des de: dj. feb. 02, 2012 5:14 pm

EntradaAutor: nb_30 » ds. set. 07, 2013 11:30 pm

La meva filla aquest estiu n'ha tingut i el que jo vaig fer i m'ha servit:

- res de toallites, aigua i sabó per netejar-la
-canviar-li bastant el bolquer pq estigues eixuta
-a ser estiu, quan anavem a la piscina o per casa, la deixava sense bolquer

I he de dir q jo no sabia q eren fongs, pensava q era dernatitis de bolquer. Al fer la revisió la pediatra em va dir q havien sigut fongs i em va felicitar pel sentit comú q havia tingut.
Danaf2011
Entrades: 1
Membre des de: dl. oct. 07, 2013 10:10 am

EntradaAutor: Danaf2011 » dl. oct. 07, 2013 10:23 am

Hola! em sap greu dir.te que amb el tema tant engorros dels fongs no hi ha cap remei d'àvia.
La nostra nena de dos anys és la segona vegada que n'agafa, i el pediatre ens ha derivat al DERMATÒLEG. Sempre ens dóna el mateix preparat que ens fan a la farmàcia, porta corticoides, antibiòtic, antifungic...Mà de Sant! això si, canviar-li el bolquer sovint, i RES de tovallolets! com ho feien les nostres mares: esponja i sabó. (el sabú el Nutratopic, és emolient, com si fos una crema).
Espero haver-te ajudat.
Soradeta
Entrades: 1
Membre des de: dc. oct. 30, 2013 10:33 am

EntradaAutor: Soradeta » dc. oct. 30, 2013 10:39 am

Bones!
No se si encara tindràs el problema amb els fongs, però la meva nena de 13 mesos estaba igual.
el tractament que hem seguit es la crema interdermal+Daktarin a parts proporcions barrejades, i li va anar força be per parar els fongs. Ara per treure la dermatitis faig sevrir Talkistina en crema i m'ha anat superbe! :-D
Espero que millora aviat, pobrets que no es queixen res.
Aly84
Entrades: 396
Membre des de: dl. juny 13, 2011 3:10 pm

EntradaAutor: Aly84 » dj. oct. 31, 2013 1:16 pm

Hola! Gràcies a totes per les vostres Responses! Sí! Finalment vam guanyar la batalla ala fongs I els vam exterminar!

Si el final és el que m'havieu comentat, molta paciéncia... El Daktarin I l'aplicació d'Eosina va anar fent el seu efecte. La canviavem molt sovint I per netejar-la feien servir aigua amb camamilla, m'jo va dir una mare d'una nena que va a la classe de la meva filla a la llar.

Entre tot van desapareixer els fongs...

Espero k no tornin...

Gràcies a totes per les vostres respostes

Torna a “La salut”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::