Dolor en nens petits

Alèrgies, otitis, problemes..

Avatar de l’usuari
Gran-Quima
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 64
Membre des de: dv. set. 06, 2013 4:39 pm

Dolor en nens petits

EntradaAutor: Gran-Quima » dj. oct. 31, 2013 4:22 pm

Hola marones
Avui la meva mare em deia que la nena te mal d.oides li ha ficat el dit dintre de la orella i em diu: veus com xiscla........jo l.unic que veia es que tenia una son brutal.en arribar a casa s.ha adormit de deseguida li he posat el termometre i gens de febre. Dormint he vista que enrrosava les cames i xisclava he pensat que te mal de panxa , li he fet camamilla i un massatge i a dormir.es veu que ha menjat fabes.....i costen de digerir.
La meva curiositat es......fincan el dit a l.oide es veu si le fa mal? Com detecteu el dolor d.un lloc en concret quan no parlenn?
Susana82
:: papallona
:: papallona
Entrades: 128
Membre des de: ds. oct. 12, 2013 6:11 pm

Re: Dolor en nens petits

EntradaAutor: Susana82 » dj. oct. 31, 2013 7:35 pm

Hola
Jo crec q així no se pot saber si t més mal.
Crec q d'aquesta manera encara li pot fer més mal posant el dit a l'oïda....
Avatar de l’usuari
retalls
:: granota
:: granota
Entrades: 204
Membre des de: dt. set. 03, 2013 8:32 pm
Contacta:

Re: Dolor en nens petits

EntradaAutor: retalls » dj. oct. 31, 2013 7:51 pm

Susana82 ha escrit:Hola
Jo crec q així no se pot saber si t més mal.
Crec q d'aquesta manera encara li pot fer més mal posant el dit a l'oïda....

Jo penso com ella... si creieu que li fa mal l'orella toqueu al voltant, però mai li poseu el dit dins.
Però vaja, que potser hi ha algú que sigui expert o metge per aqui i ens treu del dubte realment.
Avatar de l’usuari
charito
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

Re: Dolor en nens petits

EntradaAutor: charito » dj. oct. 31, 2013 7:52 pm

Portantlo al pediatra i.que li faci una ullada amb l'aparell
Avatar de l’usuari
carbasseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1042
Membre des de: dl. des. 27, 2010 11:56 am
Contacta:

Re: Dolor en nens petits

EntradaAutor: carbasseta » dj. oct. 31, 2013 9:37 pm

jo tambe crec q no s'ha de ficar el dit a dins, sino palpar al voltant i en cas de dubte, pediatre.
Tingues sempre al cor la idea d'Ítaca, has d'arribar-hi, és el teu destí, però no forcis gens la travessia
http://instintmaternal.blogspot.com.es/
Imatge
Imatge
mel2010
:: papallona
:: papallona
Entrades: 113
Membre des de: dl. juny 07, 2010 8:28 pm

Re: Dolor en nens petits

EntradaAutor: mel2010 » ds. nov. 02, 2013 9:56 am

Posant el dit a dins segur que li fas mal. Si es queixa sovint porta'l al pediatra ells tenen aparells especials per mirar l' oïda.

Torna a “La salut”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::