Dolor en nens petits
- Gran-Quima
- :: formigueta

- Entrades: 64
- Membre des de: dv. set. 06, 2013 4:39 pm
Dolor en nens petits
Hola marones
Avui la meva mare em deia que la nena te mal d.oides li ha ficat el dit dintre de la orella i em diu: veus com xiscla........jo l.unic que veia es que tenia una son brutal.en arribar a casa s.ha adormit de deseguida li he posat el termometre i gens de febre. Dormint he vista que enrrosava les cames i xisclava he pensat que te mal de panxa , li he fet camamilla i un massatge i a dormir.es veu que ha menjat fabes.....i costen de digerir.
La meva curiositat es......fincan el dit a l.oide es veu si le fa mal? Com detecteu el dolor d.un lloc en concret quan no parlenn?
Avui la meva mare em deia que la nena te mal d.oides li ha ficat el dit dintre de la orella i em diu: veus com xiscla........jo l.unic que veia es que tenia una son brutal.en arribar a casa s.ha adormit de deseguida li he posat el termometre i gens de febre. Dormint he vista que enrrosava les cames i xisclava he pensat que te mal de panxa , li he fet camamilla i un massatge i a dormir.es veu que ha menjat fabes.....i costen de digerir.
La meva curiositat es......fincan el dit a l.oide es veu si le fa mal? Com detecteu el dolor d.un lloc en concret quan no parlenn?
Re: Dolor en nens petits
Hola
Jo crec q així no se pot saber si t més mal.
Crec q d'aquesta manera encara li pot fer més mal posant el dit a l'oïda....
Jo crec q així no se pot saber si t més mal.
Crec q d'aquesta manera encara li pot fer més mal posant el dit a l'oïda....
Re: Dolor en nens petits
Susana82 ha escrit:Hola
Jo crec q així no se pot saber si t més mal.
Crec q d'aquesta manera encara li pot fer més mal posant el dit a l'oïda....
Jo penso com ella... si creieu que li fa mal l'orella toqueu al voltant, però mai li poseu el dit dins.
Però vaja, que potser hi ha algú que sigui expert o metge per aqui i ens treu del dubte realment.
Re: Dolor en nens petits
Portantlo al pediatra i.que li faci una ullada amb l'aparell
- carbasseta
- :: zebra

- Entrades: 1042
- Membre des de: dl. des. 27, 2010 11:56 am
- Contacta:
Re: Dolor en nens petits
jo tambe crec q no s'ha de ficar el dit a dins, sino palpar al voltant i en cas de dubte, pediatre.
Tingues sempre al cor la idea d'Ítaca, has d'arribar-hi, és el teu destí, però no forcis gens la travessia
http://instintmaternal.blogspot.com.es/

http://instintmaternal.blogspot.com.es/

Re: Dolor en nens petits
Posant el dit a dins segur que li fas mal. Si es queixa sovint porta'l al pediatra ells tenen aparells especials per mirar l' oïda.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |







