Coll irritat
Coll irritat
Hola!
La meva filla fa tres dies que està malalta, amb febre i mocs. La pediatra em va dir que probablement era un quadre víric i que li anés donant ibuprofè i paracetamol per baixar la febre. Però des d'ahir que a més està mig afònica, com quan el coll està irritat. Normalment jo em prenc aigua calenta amb mel i llimona, però la meva nena, amb 16 mesos, això no s'ho prendrà segur. Sabeu d'alguna cosa que li pugui anar bé?
Gràcies!

La meva filla fa tres dies que està malalta, amb febre i mocs. La pediatra em va dir que probablement era un quadre víric i que li anés donant ibuprofè i paracetamol per baixar la febre. Però des d'ahir que a més està mig afònica, com quan el coll està irritat. Normalment jo em prenc aigua calenta amb mel i llimona, però la meva nena, amb 16 mesos, això no s'ho prendrà segur. Sabeu d'alguna cosa que li pugui anar bé?
Gràcies!

Re: Coll irritat
Millor que la portis un altre cop al metge. Si fa tres dies que té febra i ara li notes el coll irritat és que potser li ha sortit una faringitis o unes angines.
Re: Coll irritat
hola xirimoia
Un vas de llet calentet li anirà bé. Però si veus q té el coll irritat millor torna-la a portar al metge, per veure q no se li haigin fet plaques...
q se millori
Un vas de llet calentet li anirà bé. Però si veus q té el coll irritat millor torna-la a portar al metge, per veure q no se li haigin fet plaques...
q se millori
Re: Coll irritat
De moment aquesta nit l'hem passada sense febre... Que ja és molt. Però ara li ha sortit una granissada per tot el pit i la panxeta!
Us faré cas i la portaré al metge, per estar més tranquil·la.
Us faré cas i la portaré al metge, per estar més tranquil·la.
Re: Coll irritat
xirimoia ha escrit:De moment aquesta nit l'hem passada sense febre... Que ja és molt. Però ara li ha sortit una granissada per tot el pit i la panxeta!![]()
![]()
Us faré cas i la portaré al metge, per estar més tranquil·la.
Al meu fill li va passar aquest estiu i van ser angines.
Ah! i la nostra Pedi ens va dir que quan el coll està irritat, millor coses tèbies; que tendim a pensar que pel mal de coll el que va millor són coses calentetes i es veu que no és així.
Re: Coll irritat
Noies!
Al final la vaig portar ahir al pediatre i em va dir que el coll el tenia una mica vermell però bé. El que ha tingut aquests dies és un virus que provoca unes 72 hores de febre i quan baixa la febre, aquesta granissada al pit i a l'esquena (generalment), que es diu exantema sobtat. Es veu que és molt comú i que no és res greu, i també pot irritar el coll, la boca...
De tota manera, ahir es va passar el dia estornudar i fent més mocs que mai, o sigui que cec que, ara sí, costipat al canto! Què hi farem?!
Ah, Takita, el meu home el van haver d'operar d'angines fa uns anys i ho va passar fatal, i el que sí recordo que ens va dir el metge va ser això, que quan el coll està irritat i fa mal, menjar tebi, que les coses fredes i les calentes irriten més que no pas altra cosa.
Al final la vaig portar ahir al pediatre i em va dir que el coll el tenia una mica vermell però bé. El que ha tingut aquests dies és un virus que provoca unes 72 hores de febre i quan baixa la febre, aquesta granissada al pit i a l'esquena (generalment), que es diu exantema sobtat. Es veu que és molt comú i que no és res greu, i també pot irritar el coll, la boca...
De tota manera, ahir es va passar el dia estornudar i fent més mocs que mai, o sigui que cec que, ara sí, costipat al canto! Què hi farem?!
Ah, Takita, el meu home el van haver d'operar d'angines fa uns anys i ho va passar fatal, i el que sí recordo que ens va dir el metge va ser això, que quan el coll està irritat i fa mal, menjar tebi, que les coses fredes i les calentes irriten més que no pas altra cosa.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |






