Coll irritat

Alèrgies, otitis, problemes..

Avatar de l’usuari
xirimoia
:: granota
:: granota
Entrades: 248
Membre des de: dg. abr. 07, 2013 1:49 pm
Ubicació: Girona

Coll irritat

EntradaAutor: xirimoia » ds. nov. 16, 2013 10:34 am

Hola!

La meva filla fa tres dies que està malalta, amb febre i mocs. La pediatra em va dir que probablement era un quadre víric i que li anés donant ibuprofè i paracetamol per baixar la febre. Però des d'ahir que a més està mig afònica, com quan el coll està irritat. Normalment jo em prenc aigua calenta amb mel i llimona, però la meva nena, amb 16 mesos, això no s'ho prendrà segur. Sabeu d'alguna cosa que li pugui anar bé?

x*x*x x*x*x Gràcies! x*x*x x*x*x
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: Coll irritat

EntradaAutor: neuetes » ds. nov. 16, 2013 12:22 pm

Millor que la portis un altre cop al metge. Si fa tres dies que té febra i ara li notes el coll irritat és que potser li ha sortit una faringitis o unes angines.
Susana82
:: papallona
:: papallona
Entrades: 128
Membre des de: ds. oct. 12, 2013 6:11 pm

Re: Coll irritat

EntradaAutor: Susana82 » ds. nov. 16, 2013 2:49 pm

hola xirimoia

Un vas de llet calentet li anirà bé. Però si veus q té el coll irritat millor torna-la a portar al metge, per veure q no se li haigin fet plaques...

q se millori
Avatar de l’usuari
xirimoia
:: granota
:: granota
Entrades: 248
Membre des de: dg. abr. 07, 2013 1:49 pm
Ubicació: Girona

Re: Coll irritat

EntradaAutor: xirimoia » dg. nov. 17, 2013 9:27 am

De moment aquesta nit l'hem passada sense febre... Que ja és molt. Però ara li ha sortit una granissada per tot el pit i la panxeta! :ufs: :ufs:
Us faré cas i la portaré al metge, per estar més tranquil·la.
Avatar de l’usuari
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

Re: Coll irritat

EntradaAutor: Takita » dg. nov. 17, 2013 11:28 pm

xirimoia ha escrit:De moment aquesta nit l'hem passada sense febre... Que ja és molt. Però ara li ha sortit una granissada per tot el pit i la panxeta! :ufs: :ufs:
Us faré cas i la portaré al metge, per estar més tranquil·la.


Al meu fill li va passar aquest estiu i van ser angines.
Ah! i la nostra Pedi ens va dir que quan el coll està irritat, millor coses tèbies; que tendim a pensar que pel mal de coll el que va millor són coses calentetes i es veu que no és així.
Avatar de l’usuari
xirimoia
:: granota
:: granota
Entrades: 248
Membre des de: dg. abr. 07, 2013 1:49 pm
Ubicació: Girona

Re: Coll irritat

EntradaAutor: xirimoia » dc. nov. 20, 2013 8:35 am

Noies!

Al final la vaig portar ahir al pediatre i em va dir que el coll el tenia una mica vermell però bé. El que ha tingut aquests dies és un virus que provoca unes 72 hores de febre i quan baixa la febre, aquesta granissada al pit i a l'esquena (generalment), que es diu exantema sobtat. Es veu que és molt comú i que no és res greu, i també pot irritar el coll, la boca...
De tota manera, ahir es va passar el dia estornudar i fent més mocs que mai, o sigui que cec que, ara sí, costipat al canto! Què hi farem?!

Ah, Takita, el meu home el van haver d'operar d'angines fa uns anys i ho va passar fatal, i el que sí recordo que ens va dir el metge va ser això, que quan el coll està irritat i fa mal, menjar tebi, que les coses fredes i les calentes irriten més que no pas altra cosa. :ok:

Torna a “La salut”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::