Desenredar els cabells

Alèrgies, otitis, problemes..

Avatar de l’usuari
Gran-Quima
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 64
Membre des de: dv. set. 06, 2013 4:39 pm

Desenredar els cabells

EntradaAutor: Gran-Quima » dj. nov. 21, 2013 4:01 pm

Hola!!! La meva faldufa te 15 mesos i se li enreden molt els cabells per la part de darrera on mes toca amb el matalas carro. Etc. He deixat de rentarli amb xampu de camamilla perque trobava que encara se li feien mes nusos. Ara la rento amb el Jonsons normal li tiro amb els cabells molls acondicionador bifasic no greixos....pero no fem prou.....tinc por que si li poso cremes li quedi masa greixos. Que feu volsatres?Ahhhh la meva filla te uns cabells fineeeeeeets i no gaire llargs de moment.Gracies
Avatar de l’usuari
Alehop
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1165
Membre des de: dl. oct. 18, 2010 12:23 pm

Re: Desenredar els cabells

EntradaAutor: Alehop » dj. nov. 21, 2013 11:27 pm

La meva filla tambe te el cabell mooolt finet i no li creix gaire, i perque no lo quedi "aspre" li poso UNA GoTA de suavitzant, li desenredo super bé i zero nusos...
Avatar de l’usuari
Gran-Quima
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 64
Membre des de: dv. set. 06, 2013 4:39 pm

Re: Desenredar els cabells

EntradaAutor: Gran-Quima » dg. nov. 24, 2013 3:48 pm

marones he trobat una varietat del xampú jonsons amb acondicionador inclos especial per cabells que s.enreden!!!!!i ens va de conya!!!!!

Torna a “La salut”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::