Desenredar els cabells
- Gran-Quima
- :: formigueta

- Entrades: 64
- Membre des de: dv. set. 06, 2013 4:39 pm
Desenredar els cabells
Hola!!! La meva faldufa te 15 mesos i se li enreden molt els cabells per la part de darrera on mes toca amb el matalas carro. Etc. He deixat de rentarli amb xampu de camamilla perque trobava que encara se li feien mes nusos. Ara la rento amb el Jonsons normal li tiro amb els cabells molls acondicionador bifasic no greixos....pero no fem prou.....tinc por que si li poso cremes li quedi masa greixos. Que feu volsatres?Ahhhh la meva filla te uns cabells fineeeeeeets i no gaire llargs de moment.Gracies
Re: Desenredar els cabells
La meva filla tambe te el cabell mooolt finet i no li creix gaire, i perque no lo quedi "aspre" li poso UNA GoTA de suavitzant, li desenredo super bé i zero nusos...
- Gran-Quima
- :: formigueta

- Entrades: 64
- Membre des de: dv. set. 06, 2013 4:39 pm
Re: Desenredar els cabells
marones he trobat una varietat del xampú jonsons amb acondicionador inclos especial per cabells que s.enreden!!!!!i ens va de conya!!!!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |



