Crema per la cara
- Gran-Quima
- :: formigueta

- Entrades: 64
- Membre des de: dv. set. 06, 2013 4:39 pm
Crema per la cara
hola marones!!!la petita de 15 mesos te alguna vermellor del fred a la cara.No tinc clar quina cremeta posarli per ara l.hivern.....alguna recomanacio?
- sargantana:28
- :: poltre

- Entrades: 646
- Membre des de: dg. ago. 19, 2012 11:07 am
Re: Crema per la cara
Jo li poso la crema facial de calèndula de la marca weleda cada dia i m'agrada molt, no és gens greixosa.
Re: Crema per la cara
i no li reseca molt la pell la celendula? jo en vaig fer servir fa un temps i li quedava la pell seca i li van sortir tot de granets petits. ara faig servir oli d'argan, fa poc, però m'agrada moltíssim, abans havia fet servir algún altre oli per bebé, no recordo la marca i també m'agradaven però el d'argan és espectacular, ho cura tot...
Re: Crema per la cara
Hola,
Jo, probablement motivada pels meus records d'infantesa, sóc fan incondicional de la Mustela, i la veritat és que a les cares dels meus fills els va molt bé, sobretot ara a l'hivern, que som de muntanya i aquí fa sovint un aire que talla!
Jo, probablement motivada pels meus records d'infantesa, sóc fan incondicional de la Mustela, i la veritat és que a les cares dels meus fills els va molt bé, sobretot ara a l'hivern, que som de muntanya i aquí fa sovint un aire que talla!
Re: Crema per la cara
Jo faig servir Letibalm pediatric, es per les vermellors del nas i la boca, pero tb li poso a les galtes. Fa 4 anys q el fem servir i ens va molt be. Nos tb som de clima fred, aquets dies ja rondem els 3º.
KaRRuXiNa
- petitaemma
- :: girafa

- Entrades: 2229
- Membre des de: dc. març 19, 2008 8:54 pm
Re: Crema per la cara
Doncs jo dec ser la més barata, des del principi ens van dir que per aquests vermellors del fred, granets per humitat, voltant nas als arrofredats: Nivea. I súperbé, en un parell d'aplicacions bé!


L'Ariadna i l'Abril us agraeixen els ànims que els heu donat des del primer dia de vida. Moltes gràcies!
El nostre post:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=71&t=15825
Petites coses GRANS: viewtopic.php?f=25&t=18803 Esperem la teva aportació diària!
- ginko biloba
- :: rateta

- Entrades: 192
- Membre des de: ds. oct. 17, 2009 9:47 pm
Re: Crema per la cara
Crema repavar amb oli de rosa mosqueta. Molt regenerant.
Igualment et remeto a un altre post on parlaven de pells atòpiques. Potser no és el mateix, tot i que la majoria de pells sensibles de nadons els hi afecta molt el fred i el remei sol esser el mateix: hidratar, hidratar i hidratar.
En aquest post, hi ha altres cremes i olis que utilitzen amb aquesta finalitat.
viewtopic.php?f=15&t=33789
Igualment et remeto a un altre post on parlaven de pells atòpiques. Potser no és el mateix, tot i que la majoria de pells sensibles de nadons els hi afecta molt el fred i el remei sol esser el mateix: hidratar, hidratar i hidratar.
En aquest post, hi ha altres cremes i olis que utilitzen amb aquesta finalitat.
viewtopic.php?f=15&t=33789
Re: Crema per la cara
Jo faig servir mustela.
Re: Crema per la cara
Hi ha un stick de la Mustela per les vermellors de galtes i llavis que va genial!
Re: Crema per la cara
Nosaltres fem servir la crema de cara de weleda als vespres i ara que ens ve l´hivern fem servir al sortir el "wetter bàlsam" també de weleda (aquí ja estem a -6 al matí) però no estic segura de si allà es ven.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |













, montsekit 



