Crema per la cara

Alèrgies, otitis, problemes..

Avatar de l’usuari
Gran-Quima
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 64
Membre des de: dv. set. 06, 2013 4:39 pm

Crema per la cara

EntradaAutor: Gran-Quima » dg. nov. 24, 2013 3:58 pm

hola marones!!!la petita de 15 mesos te alguna vermellor del fred a la cara.No tinc clar quina cremeta posarli per ara l.hivern.....alguna recomanacio?
sargantana:28
:: poltre
:: poltre
Entrades: 646
Membre des de: dg. ago. 19, 2012 11:07 am

Re: Crema per la cara

EntradaAutor: sargantana:28 » dg. nov. 24, 2013 4:05 pm

Jo li poso la crema facial de calèndula de la marca weleda cada dia i m'agrada molt, no és gens greixosa.
ada_bcn
:: lleona
:: lleona
Entrades: 919
Membre des de: ds. gen. 01, 2011 7:51 pm

Re: Crema per la cara

EntradaAutor: ada_bcn » dg. nov. 24, 2013 5:15 pm

i no li reseca molt la pell la celendula? jo en vaig fer servir fa un temps i li quedava la pell seca i li van sortir tot de granets petits. ara faig servir oli d'argan, fa poc, però m'agrada moltíssim, abans havia fet servir algún altre oli per bebé, no recordo la marca i també m'agradaven però el d'argan és espectacular, ho cura tot...
Avatar de l’usuari
jllt
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 326
Membre des de: ds. feb. 04, 2012 9:03 pm
Ubicació: Pirineu

Re: Crema per la cara

EntradaAutor: jllt » dg. nov. 24, 2013 7:32 pm

Hola,

Jo, probablement motivada pels meus records d'infantesa, sóc fan incondicional de la Mustela, i la veritat és que a les cares dels meus fills els va molt bé, sobretot ara a l'hivern, que som de muntanya i aquí fa sovint un aire que talla! :ok:
Avatar de l’usuari
karruxina
:: papallona
:: papallona
Entrades: 143
Membre des de: dg. gen. 25, 2009 9:02 am
Ubicació: Vic

Re: Crema per la cara

EntradaAutor: karruxina » dg. nov. 24, 2013 8:48 pm

Jo faig servir Letibalm pediatric, es per les vermellors del nas i la boca, pero tb li poso a les galtes. Fa 4 anys q el fem servir i ens va molt be. Nos tb som de clima fred, aquets dies ja rondem els 3º.
KaRRuXiNa
Avatar de l’usuari
petitaemma
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2229
Membre des de: dc. març 19, 2008 8:54 pm

Re: Crema per la cara

EntradaAutor: petitaemma » dl. nov. 25, 2013 8:43 am

Doncs jo dec ser la més barata, des del principi ens van dir que per aquests vermellors del fred, granets per humitat, voltant nas als arrofredats: Nivea. I súperbé, en un parell d'aplicacions bé!
ImatgeImatge
L'Ariadna i l'Abril us agraeixen els ànims que els heu donat des del primer dia de vida. Moltes gràcies!
El nostre post:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=71&t=15825
Petites coses GRANS: viewtopic.php?f=25&t=18803 Esperem la teva aportació diària!
pilar
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2222
Membre des de: dg. ago. 05, 2007 10:08 am

Re: Crema per la cara

EntradaAutor: pilar » dl. nov. 25, 2013 9:27 am

nutraisdin. genail! :ok:
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
NYITUS
:: lleona
:: lleona
Entrades: 958
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 4:39 pm

Re: Crema per la cara

EntradaAutor: NYITUS » dl. nov. 25, 2013 9:57 am

Hola
A l 'hibern la leti A 4 i a l'estiu la mustela.
ImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
ginko biloba
:: rateta
:: rateta
Entrades: 192
Membre des de: ds. oct. 17, 2009 9:47 pm

Re: Crema per la cara

EntradaAutor: ginko biloba » dl. nov. 25, 2013 11:44 am

Crema repavar amb oli de rosa mosqueta. Molt regenerant.

Igualment et remeto a un altre post on parlaven de pells atòpiques. Potser no és el mateix, tot i que la majoria de pells sensibles de nadons els hi afecta molt el fred i el remei sol esser el mateix: hidratar, hidratar i hidratar.
En aquest post, hi ha altres cremes i olis que utilitzen amb aquesta finalitat.

viewtopic.php?f=15&t=33789
Avatar de l’usuari
Tutty29
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1819
Membre des de: dg. gen. 16, 2011 6:12 pm

Re: Crema per la cara

EntradaAutor: Tutty29 » dl. nov. 25, 2013 1:58 pm

Jo faig servir mustela.
Marc71012
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dg. set. 22, 2013 8:48 pm

Re: Crema per la cara

EntradaAutor: Marc71012 » dl. nov. 25, 2013 10:12 pm

Hi ha un stick de la Mustela per les vermellors de galtes i llavis que va genial!
Avatar de l’usuari
montsekit
:: pantera
:: pantera
Entrades: 876
Membre des de: dc. jul. 20, 2011 2:45 pm

Re: Crema per la cara

EntradaAutor: montsekit » dt. nov. 26, 2013 9:38 am

Nosaltres fem servir la crema de cara de weleda als vespres i ara que ens ve l´hivern fem servir al sortir el "wetter bàlsam" també de weleda (aquí ja estem a -6 al matí) però no estic segura de si allà es ven.
PANXUPACTE GERMANIC tortiga :-()), montsekit :-())

Imatge

Imatge

Torna a “La salut”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::