Fongs del bolquer...

Alèrgies, otitis, problemes..

Avatar de l’usuari
arlet76
:: tigre
:: tigre
Entrades: 703
Membre des de: dl. feb. 07, 2011 1:14 pm

Fongs del bolquer...

EntradaAutor: arlet76 » dj. nov. 28, 2013 10:11 am

Hola ,

Ahir li van diagnosticar a la meva petita fongs del bolquer, feia dies que tenia el culet malament i no se li curava amb res..., i resulta que també en te a la boca i jo als mugrons, ens han receptat un tractament per fer durant 40 dies... m'agradaria saber alguna experiència amb aquest tema... si hi heu passat, sabeu si marxen facilment? estic una mica angoixada , sobretot amb els de la boca de la nena per que hem costa molt de ficar-li la pomada...

Moltes gràcies
laiaf3
:: granota
:: granota
Entrades: 232
Membre des de: dj. març 01, 2012 12:31 pm

Re: Fongs del bolquer...

EntradaAutor: laiaf3 » dj. nov. 28, 2013 11:08 am

ostres quin greu!!! pobre nena (i clar, la mama de rebot...) no n'havia sentit parlar mai jo, els meus pero han tingut forces vegades
llagues a la boca, no sé ara quina edat té la nena, però he provat varies tàctiques, el millor fer-ho amb les mans ben netes amb la
gemma del dit teu i provar de cantar-li una canço que la tranquilitzi, o un dels dos la distreu amb un sonall, o fent una titella o ganyotes, i un xic més gran, explicant que és una poció màgica que la convertirà en princeseta i vindrà un princep.... o alguna historieta que li
pugui agradar,.... a veure si així es fa més passable l'estona de posar-li.... moooolta paciència, busquen en aquell calaix que fa temps que no obres, a veure si t'en va sobrar una mica... jo estic en números vermells ara mateix...
Avatar de l’usuari
arlet76
:: tigre
:: tigre
Entrades: 703
Membre des de: dl. feb. 07, 2011 1:14 pm

Re: Fongs del bolquer...

EntradaAutor: arlet76 » dj. nov. 28, 2013 11:25 am

laia f3 moltes gràcies!!! la nena te un anyet recent fet... així que d'explicacions no en vol gaires... però miraré de ficarli cantant una cançoneta!! i com bé dius, paciència!!!

Gràcies guapa :-()-)

Torna a “La salut”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::