otorrino
Re: otorrino
he anat al dr. pumerola, a la clinica Tres Torres i m'ha donat força bona impressió. M'ha dit que la nena té les orelles carregades de mocs, inclús darrera el timpà i que ell abans de fer una audiometria preferia fer un tractament d'un mes. És un xarop i un esprai nassal. Despres li mirarà si ha millorat i farem audiometria. un cop fet això mirarem quin pas fem.
M'ha dit que ell no opera a la primera, que intenta eliminar moc i si el tractament funciona anar mirant cada mig any les orelles, sinó si que parlariem d'operar pero mai com a primera opció.
No se, he sortit força contenta.
apart mha donat el seu correu electrònic perque li envii les dades de la nena idiu que m'intentarà passar l'audiometria de la nena per la Vall d'Hebron.
No se com ho veieu les que teniu experiència però a mi m'ha convençut força.
per altra banda m'ha dit que amb el moc que té pot molt ben ser que no acabi de sentir bé.
M'ha dit que ell no opera a la primera, que intenta eliminar moc i si el tractament funciona anar mirant cada mig any les orelles, sinó si que parlariem d'operar pero mai com a primera opció.
No se, he sortit força contenta.
apart mha donat el seu correu electrònic perque li envii les dades de la nena idiu que m'intentarà passar l'audiometria de la nena per la Vall d'Hebron.
No se com ho veieu les que teniu experiència però a mi m'ha convençut força.
per altra banda m'ha dit que amb el moc que té pot molt ben ser que no acabi de sentir bé.
- Elidé
- :: dofí

- Entrades: 3386
- Membre des de: dc. maig 02, 2007 10:00 pm
- Ubicació: Cerdanyola del Vallès
Re: otorrino
Sembla un bon pla i un mes passa de seguida
Quant a posar drenatges (que és una intervenció molt senzilla i no requereix hospitalització), trobo que depèn... Quan hi ha una hipoacúsia de base (no motivada per mocs), l'operació és quasi obligada perquè amb les otitis es perden uns quants decibels que són del tot necessaris. Si és una hipoacúsia temporal (que suposem és el cas de la teva filla) la cosa canvia... També depèn de les vegades que li hagis de donar antibiòtic perquè té otitis, si és massa sovint, jo trobo que els drenatges es poden plantejar. Vull creure que cap otorrino opera a la primera de canvi!
No pateixis de moment per això, ara concentreu-vos en les cures i en la propera visita. Sort!
Quant a posar drenatges (que és una intervenció molt senzilla i no requereix hospitalització), trobo que depèn... Quan hi ha una hipoacúsia de base (no motivada per mocs), l'operació és quasi obligada perquè amb les otitis es perden uns quants decibels que són del tot necessaris. Si és una hipoacúsia temporal (que suposem és el cas de la teva filla) la cosa canvia... També depèn de les vegades que li hagis de donar antibiòtic perquè té otitis, si és massa sovint, jo trobo que els drenatges es poden plantejar. Vull creure que cap otorrino opera a la primera de canvi!
No pateixis de moment per això, ara concentreu-vos en les cures i en la propera visita. Sort!
Re: otorrino
Hola Elidé,
En principi l'Aina no fa otitis i en 3 anys només ha pres un cop antibiòtic per otitis per tant en principi i segons ens va dir l'otorrino seria una pèrdua d'audició temporal i recuperable per culpa dels mocs.
Vol veure l'evolució en aquest mes, si se li redueixen i fer l'audiometria. Si amb el tractament no reduÏm mocs i l'audiometria surt malament llavors si que suposo que parlarà d'operar.
Gràcies a totes per l'ajuda
En principi l'Aina no fa otitis i en 3 anys només ha pres un cop antibiòtic per otitis per tant en principi i segons ens va dir l'otorrino seria una pèrdua d'audició temporal i recuperable per culpa dels mocs.
Vol veure l'evolució en aquest mes, si se li redueixen i fer l'audiometria. Si amb el tractament no reduÏm mocs i l'audiometria surt malament llavors si que suposo que parlarà d'operar.
Gràcies a totes per l'ajuda
Re: otorrino
Bones,
Nosaltres li vem fer al Martí una audiometria amb 2 anyets i tot i que no parlava no va tenir cap problema i es va poder fer perfectament, així que de petit res.
Jo ho vaig fer per mútua a un centre mèdic de Mataró, pots anar pagant et passo l'adreça:
Consultori Saltor, Mataró
Cl. Nou, 10-12, Mataró, Barcelona.
93-7555450
Dr. Olmo.
Nosaltres li vem fer al Martí una audiometria amb 2 anyets i tot i que no parlava no va tenir cap problema i es va poder fer perfectament, així que de petit res.
Jo ho vaig fer per mútua a un centre mèdic de Mataró, pots anar pagant et passo l'adreça:
Consultori Saltor, Mataró
Cl. Nou, 10-12, Mataró, Barcelona.
93-7555450
Dr. Olmo.
Re: otorrino
hola noies.
com us vaig dir em van donar tractament dun mes. xarop ambroxol i esprai nas nasonex....doncs el meu marit ha llegit el prospecte del nasonex i no li vol posar....es un corticoide diu que es per majors sis anys que pot provocar problemes en el creixement etc..jo li vaig enviar mail metge i em va dir que li podem posar sense problemes apart que no hi ha res semblant al mercat que em pugui donar. que faig em carrego ep marit???ufffff. ara tinc pendent anar a la farmacia que li tinc molta confiança al farmaceutic i que em digui la seva opinio pero tela
com us vaig dir em van donar tractament dun mes. xarop ambroxol i esprai nas nasonex....doncs el meu marit ha llegit el prospecte del nasonex i no li vol posar....es un corticoide diu que es per majors sis anys que pot provocar problemes en el creixement etc..jo li vaig enviar mail metge i em va dir que li podem posar sense problemes apart que no hi ha res semblant al mercat que em pugui donar. que faig em carrego ep marit???ufffff. ara tinc pendent anar a la farmacia que li tinc molta confiança al farmaceutic i que em digui la seva opinio pero tela
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |









