El dormir i possibles millores: Osteòpata Girona.

Alèrgies, otitis, problemes..

novella
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 585
Membre des de: dg. oct. 14, 2012 1:16 pm
Ubicació: Girona

El dormir i possibles millores: Osteòpata Girona.

EntradaAutor: novella » dc. oct. 23, 2013 12:00 pm

El meu fill (ara té un any) és molt poc dormidor des del dia que va néixer. Amb molt d’esforç vam aconseguir establir una rutina de migdiades que fins fa poc s’havien mantingut (una migdiada al matí de 1 hora o 1 hora 30 minuts, i una altra de similar a la tarda). Les nits han seguit sempre la mateixa línia: a dormir cap a quarts de 10 i despertars cada 2 hores o menys, i finalment es llevava cap a quarts de 8.

El problema ha estat que, en iniciar la llar d’infants ha canviat totalment la seva rutina de migdiades. Va a la llar d’infants de 9 a 15h i sol dormir una horeta (de 1 a 2) allà mateix. A la tarda em costa molt que dormi, i si ho aconsegueixo com a molt dorm mitja horeta. Hem avançat l’hora d’anar a dormir i li poso cap a les 8 (tot i que normalment s’adorm cap a quarts de 9 o a vegades a les 9!), però després resulta que ell també ha avançat l’hora que es lleva i ara es desperta cap a 3 quarts de 7!!! Evidentment, entremig, fa mil despertars, i com més s’acosta el matí, més seguits són els despertars i la manera de fer-lo “enganxar” és tenir-lo gairebé permanentment enganxat al pit.
Em preocupa que no estigui dormint el suficient!!!
Una noia que coneixem ha portat el seu fill (mateixa edat que el meu i situació molt semblant) a l’osteopata. Diu que li ha anat taaaaaaant bé, i que el nen ja gairebé no es desperta a la nit (i era dels que només dormia enganxat al pit i es despertava cada 3 hores!!).
Voldria saber altres experiències d’aquest tipus i si algú em pot recomanar algun osteopata infantil a Girona.
Gràcies!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
sandrajuli
:: pantera
:: pantera
Entrades: 873
Membre des de: dt. març 16, 2010 9:46 am

Re: El dormir i possibles millores: Osteòpata Girona.

EntradaAutor: sandrajuli » dc. oct. 23, 2013 8:46 pm

A arbúcies hi ha la carme Espígol, que diuen que és molt bona...
Però no vols dir que el problema és que el vols fer dormir quan no té son?
El meu era poc dormidor, però perquè és de dormir menys hores que la majoria de nens...
Si no vols que es desperti tan aviat, doncs potser no el vulguis fer dormir a les 8... I per força, sense tenir son. Crec que tothom estaria més tranquil i feliç si acceptés les necessitats dels nens.
Imatge
novella
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 585
Membre des de: dg. oct. 14, 2012 1:16 pm
Ubicació: Girona

Re: El dormir i possibles millores: Osteòpata Girona.

EntradaAutor: novella » dc. oct. 23, 2013 9:06 pm

Gràcies sandrajuli! tot i que m'agradaria trobar osteòpata a Girona mateix! Per cert, el xic va a dormir més aviat perquè ell mateix ho reclamà: badalla, és frega els ulls, senyala llit...el q passa és que abans d'adormir-se mama i a vegades juga una mica...vull dir que no és una hora imposada ni res.
Imatge
Imatge
novella
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 585
Membre des de: dg. oct. 14, 2012 1:16 pm
Ubicació: Girona

Re: El dormir i possibles millores: Osteòpata Girona.

EntradaAutor: novella » dj. oct. 24, 2013 1:56 pm

Gràcies pitisu!!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
sandrajuli
:: pantera
:: pantera
Entrades: 873
Membre des de: dt. març 16, 2010 9:46 am

Re: El dormir i possibles millores: Osteòpata Girona.

EntradaAutor: sandrajuli » ds. oct. 26, 2013 9:40 am

novella ha escrit:Gràcies sandrajuli! tot i que m'agradaria trobar osteòpata a Girona mateix! Per cert, el xic va a dormir més aviat perquè ell mateix ho reclamà: badalla, és frega els ulls, senyala llit...el q passa és que abans d'adormir-se mama i a vegades juga una mica...vull dir que no és una hora imposada ni res.

Ok, perdona, a vegades llegint no s'acaba d'entendre tot...
Imatge
Avatar de l’usuari
arfo
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dl. nov. 19, 2012 1:33 pm

Re: El dormir i possibles millores: Osteòpata Girona.

EntradaAutor: arfo » ds. nov. 02, 2013 12:27 pm

Hola Novella! Ho has probat? Has notat alguna millora a les nits? Ja ens explicaràs la teva experiència! La meva fill és igual!!!
Imatge
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
yuyu
:: dinosaure
Entrades: 7623
Membre des de: dg. gen. 27, 2008 7:45 pm
Ubicació: Mataro

Re: El dormir i possibles millores: Osteòpata Girona.

EntradaAutor: yuyu » dc. gen. 22, 2014 1:26 pm

Tambe podeu provar amb un quiropractic... Per experiencia us dic que va molt be...

Torna a “La salut”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::