Rascament parts íntimes nena 1 any

Alèrgies, otitis, problemes..

SET
:: papallona
Entrades: 119
Membre des de: dj. oct. 15, 2009 3:13 pm

Rascament parts íntimes nena 1 any

EntradaAutor: SET » ds. ago. 10, 2013 9:37 pm

La meva filla té un any, des de fa uns dies, cada vegada que li canviem el bolquer el primer que fa és posar-se el dit a la vulva i rascar. Més que a la vagina, es toca la zona del clitoris. A més es nota que ho fa perquè li dóna plaer, perquè es relaxa i si li treus el dit, s'enfada.
És normal això? Algú amb nenes s'hi ha trobat??
Imatge

Imatge
BLAPERERWAY
Entrades: 140
Membre des de: dt. març 23, 2010 8:25 pm

Re: Rascament parts íntimes nena 1 any

EntradaAutor: BLAPERERWAY » ds. ago. 10, 2013 10:20 pm

Nena,

No t´amonis. Está descobrint el seu cos, i resulta que s´ha trobat amb això...
Jo només tinc un nen, i no m´ha passat, però no crec que sigui quelcom que t´hagi d´amoinar.
Segur que cualsevol dia s´entreten amb un peu, o es grata una orella, i tampoc voldrá que li treguis la ma!! :ok:
Si jo fos tu, no li donaría importáncia,

Fins aviat!
Professional d´assegurances de salut a Sanitas.
Solucions a mida per empreses.
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

EntradaAutor: neuetes » ds. ago. 10, 2013 11:27 pm

Es molt normal, no pateixis. S'esta descobrint el cos.
nunus
:: zebra
Entrades: 1567
Membre des de: dc. maig 21, 2008 10:27 pm

EntradaAutor: nunus » ds. ago. 10, 2013 11:41 pm

Hola SET,

Jo tinc nens, i no ho han fet mai... però es veu que la que feia una cosa semblant era jo :-:) , si fa no fa a l'edat de la teva petita. No era ben bé així, jo arronsava una cama quan em canviaven el bolquer i em quedava com amb els ulls en blanc. ;-) Els meus pares no ho pillaven i estaven ben amoïnats.

Et pots imaginar, fa més de 30 anys, les barbaritats que els metges els van arribar a dir quan em volien diagnosticar, no? Epilèpsia, etc etc. Al final, un metge els va parlar de la masturbació infantil, mig acollonit, pensant-se que els meus pares li dirien el nom del porc i marxarien pitant de la consulta. Però aleshores ho van veure clar.

Ells el que van fer és, sense renyar-me, clar, cada cop que ho feia, em baixaven la cama i em distreien amb alguna altra cosa. Amb el temps ho vaig deixar de fer i ja està. :ok:

No t'amoïnis, com diu la BLAPERERWAY, està descobrint el seu cos. :ok:
petitaemma
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2229
Membre des de: dc. març 19, 2008 8:54 pm

EntradaAutor: petitaemma » dg. ago. 11, 2013 12:13 am

Jo tinc dos nenes i l'Ariadna sobretot, que ara ja no porta bolquers, quan s'assenta, de vegades, s'estira el clítoris; avui li tocava a sa germana :-D
com dient, que curiòs això...
Jo si vec que s'hi està molt rato la despisto amb una altra cosa, parlo, cantem i ja està.
És com quan es descobreixen el melic, penso.
ImatgeImatge
L'Ariadna i l'Abril us agraeixen els ànims que els heu donat des del primer dia de vida. Moltes gràcies!
El nostre post:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=71&t=15825
Petites coses GRANS: viewtopic.php?f=25&t=18803 Esperem la teva aportació diària!
mdemare
:: conillet
Entrades: 399
Membre des de: ds. ago. 25, 2012 4:14 pm

EntradaAutor: mdemare » dt. ago. 13, 2013 2:50 pm

Que jo recordi ho.feia una neboda als 8-9 anys. Res, quan ho feia la distreiem amb una altra cosa però no la renyavem, així evitem fuurs problemes de culpabilitat posteriors.
SET

EntradaAutor: SET » dt. ago. 13, 2013 8:40 pm

Moltes gràcies per les respostes!
La sexualitat és un tema important, però clar és que és tan peque, que tampoc n'hi puc parlar!!! o-o:) o-o:)
De moment la deixarem fer, suposo que amb el temps ja trobarà altres coses per anar tocant... O això esperem!
Imatge

Imatge
Aly84
Entrades: 396
Membre des de: dl. juny 13, 2011 3:10 pm

EntradaAutor: Aly84 » dc. ago. 14, 2013 10:14 pm

Hola SET,

Si com ja t'han dit, els nens a aquesta edat es descobreixen el cos, I els genitals son una part més com el melic, el nas, l'orella... Amb L'única diferencia que Quan es toquen o freguen noten una sensació agradable.

La meva filla des de l'any S'estira al terra I es frega amb el bolquer fent moviments ritmics... Jo primer em va preocupar una mica... Ho feia Quan estava aparentment "aburrida" ... A la llar d'infants tmb em van comentar aquest comportament I em van dir que era completamente normal, part de descobrir-se el cos i que l'intentessin distreure.

Llavors Quan s'estiraba li ensenyava una joguina o li cantava per cridar la seva atenció ella s'aixecava I tant feliç.

Pero ara te 16 mesos y ha augmentat en freqüència I Quan s'estira ja li puc cantar o ensenyar joguines que ella segueix estirada I amb els seus moviments rítmics fins que acaba, si insisteixes molt o l'interromps fent-la jugar s'enfada molt...

He anat llegint sobre el tema I sembla que es normal... Quan entengui, ja li explicaré que això es fa en la intimitat...

A mi ara em preocupa que en el seu cas ha augmentat la freqûència...

A veure si algú més pot explicar sobre el tema. Jo voila obrir un "post" pero em va fer vergonya...
bertian
Entrades: 1919
Membre des de: dl. feb. 13, 2012 9:26 am

EntradaAutor: bertian » dl. ago. 19, 2013 10:23 am

La Berta la única cosa que fa quan li canviem el bolquer o com passa ara que va despullada per casa (operació fora bolquer) és tocar-se una mica la vulva. Però ho fa com qui es toca un peu o una mà i la veritat és que no gaire. Alguna vegada s'ha estirat una mica la part del clítoris, però de seguida para...
Jo crec que cal anar molt en compte amb aquestes conductes per no causar futurs "traumes". La sexualitat és molt important i no convé que sembli que els estiguem "reprimint". La qüestió és ensenyar-los que no és res dolent, però que es fa en la intimitat com diu la companya.
SET

EntradaAutor: SET » dl. set. 02, 2013 9:02 pm

Hola!!!
Jo l'altre dia a la revsió de l'any li vag comentar a la pediatre... Bé, també ho va veure ella... em va dir que ni caso, que era la mar de normal i que quan ho fes la distragués amb qualsevol altra cosa. Només que estguem al cas perquè de tan tocar-se s'ha deixat tota la vulva de dintre ben veremella i que viglem que no es faci mal. Però no en va fer ni més n menys. Per taaaan... a seguir experimentant! Només espero que quan li tregui el bolker l'any que ve ja li hagi passat una mica la mania... : lasito : : lasito :
és una nena de forats quan es posa nerviosa es posa el dit al melic, a l'orella, al nas... És un :***: jajajaj i molt femenina...
Imatge

Imatge
donadaigua
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 91
Membre des de: dg. maig 29, 2011 11:51 am

EntradaAutor: donadaigua » dg. gen. 26, 2014 2:39 am

Ufff! Que be trobar a gent que parli d'això! No sabia com trobar un tema així...
Doncs el meu petit de 21 messos també li agrada fregarse amb el bolquer posat. Alguna vegada s'ha estirat a terra, però quan realment ho fa, és quan l'intento fer dormir perquè te son, i a vegades es comença a posar a sobre la meva cama per fortarse. O estirar el meu braç per posarho entre les seves cames. Evidentment trec el braç o l'aparto de la cama. Però penso molt en voler evitar temes de traume infantil. Però com el puc distreure si el que vol es dormir-se...? Gràcies per parlar-ne d'aquest tema!
Aly84
Entrades: 396
Membre des de: dl. juny 13, 2011 3:10 pm

EntradaAutor: Aly84 » dj. gen. 30, 2014 9:10 pm

Hola donadaigua!

La masturbació infantil és un tema delicat, i a la vegada, des de la perspectiva adulta en certes ocasions et fa sentir incòmode...

La meva filla ara també té 21 mesos (com el teu fill) va començar a masturbar-se fregant-se amb el bolquer estirada al terra a partir dels 12 mesos, llavors li ensenyaves alguna joguina o li cantaves alguna cançó enseguida captaves la seva atenció i s'aixecava com si res tota distreta i contenta. Però a partir dels 16 i 18 mesos es va començar a fregar amb més freqüència i a vegades buscava la nostra cama, o el cantó d'una cadira, i l'atenció ja no se li distreia ni amb cap joguina ni cançó....

Ara amb 21 mesos he observat que quan es frega més és quan té algún tipus d'ansietat o molèstia (un dia que va tenir una otitis era un continuu, pobreta deuria veure què així notava una sensació agradable...), i quan està cansada i té son...

Com que el tema em preocupava vaig estar buscant informació, i ara et copiaré un tros d'un article de la revista de "Ser padres" que a mi em va tranquil·litzar i em va fer veure-ho tot de manera més natural. A partir d'aquesta lectura jo faig el següent: Quan la meva filla ve a fregar-se amb la meva cama, en aquell moment en tota tranquiL·litat busco alguna excusa per aixecar-me "Carinyo, la Mama s'aixeca que ha d'anar a fer el sopar." "Amor, la mama ha d'anar a buscar al mòbil per a fer una trucada..." si es frega al terra o amb la cadira no li dono cap importància i la deixo fer.

L'article es titula: "Autoerotismo, un paso en su crecimiento" (t'escric un petit fragment).

"No todos, pero muchos niños pequeños descubren de repente que encuentran placer en tocarse los genitales. Según la Asociación Española de Pediatría de Atención Primaria, la masturbación es algo común en un tercio de los niños y niñas alrededor de los 2 años de edad. <<Si vemos que lo hacen y les gusta, no hay por qué impedírselo. Es algo normal para ellos como comer o jugar>>. Lo mejor es no darle importancia porque, en el caso contrario, puede que el niño adquiera la impresión de que es algo negativo y se obsesione con ello"

I en relació en el què vaig llegir en l'article sencer, quan la meva filla sigui més gran i sigui capaç d'entendre, si es frega en un lloc o moment inadequat li explicaré que està bé que li agradi, perquè és alguna cosa bona però que s'ha de fer quan estigui sola perquè és un acte íntim que només és d'ella. La revista posa el següent exemple: "Podemos enseñarles que son cosas que es mejor hacer en privado y explicarles que así como nosotros no salimos desnudos por la calle, tampoco nos tocamos delante de la gente..."

Espero haver-te ajudat!!

Torna a “La salut”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::