Alternativa a l'apiretal?
Alternativa a l'apiretal?
Hola noies!
A veure si em podeu ajudar. La Berta ha passat mala nit, ha estat vomitant i tenia febre (38ºC).
Li he volgut donar l'apiretal, però és que no la pot ni veure. Només de veure-la ja li venen nàusees, i tot i que li dono a poc a poc i enfocant cap a un costat amb la xeringa no hi ha manera, me l'acaba vomitant i és una lluita que no puc guanyar mai.
Sabeu si hi ha alguna alternativa en forma de pastilla o supositori? és que em sap greu veure que ho passa malament i no poder donar-li res... Ella ara té 2,5 anys.
Gràcies guapes!
A veure si em podeu ajudar. La Berta ha passat mala nit, ha estat vomitant i tenia febre (38ºC).
Li he volgut donar l'apiretal, però és que no la pot ni veure. Només de veure-la ja li venen nàusees, i tot i que li dono a poc a poc i enfocant cap a un costat amb la xeringa no hi ha manera, me l'acaba vomitant i és una lluita que no puc guanyar mai.
Sabeu si hi ha alguna alternativa en forma de pastilla o supositori? és que em sap greu veure que ho passa malament i no poder donar-li res... Ella ara té 2,5 anys.
Gràcies guapes!
- Rossinyola
- :: pantera

- Entrades: 806
- Membre des de: ds. maig 21, 2011 11:05 am
Re: Alternativa a l'apiretal?
hola,
La meva sempre ha vomitat l'apiretal, i li dono Febrectal, que és el mateix (paracetamol) en supositori. És la única manera de baixar-li la febre. N'hi ha per "Lactantes" i "Niños", segons el pès (la meva filla té 20 mesos però encara li dono el de lactants), a la farmàcia et diran quin et és el més adequat segons el pès de la teva filla.
La meva sempre ha vomitat l'apiretal, i li dono Febrectal, que és el mateix (paracetamol) en supositori. És la única manera de baixar-li la febre. N'hi ha per "Lactantes" i "Niños", segons el pès (la meva filla té 20 mesos però encara li dono el de lactants), a la farmàcia et diran quin et és el més adequat segons el pès de la teva filla.
Re: Alternativa a l'apiretal?
Rossinyola moltes gràcies!!!! provarem amb els supositoris! almenys sé que això sí que li podré posar perquè algun cop que ha tingut restrenyiment ja li he posat i ha anat bé.
Veig que no sóc l'única que li vomiten l'apiretal! ja és un consol!
Veig que no sóc l'única que li vomiten l'apiretal! ja és un consol!
Re: Alternativa a l'apiretal?
Febrectal! Sisi...apiretal es molt dolent d gust....molts el vomiten!
Re: Alternativa a l'apiretal?
Vaig haver d'ingressar la nena a l'hospital per rotavirus quan tenia 8 mesos i quan li pujava la febre, les infermeres sempre feien el mateuz.Me la feien despullar, posar compreses d'aigua freda pel front i cap i li posaven febrectal.
Ara quan te febre ja se que fer
Ara quan te febre ja se que fer
Re: Alternativa a l'apiretal?
Les meves també vomitaven l'apiretal i els posàvem febrectal
Redescobrint-me a mi mateixa gràcies a les meves TRES filles!
Re: Alternativa a l'apiretal?
A la meva li agrada l'Apiretal i quan li he de donar (poques vegades, toco fusta!!) me'n demana més... 

- pirene1979
- :: rateta

- Entrades: 155
- Membre des de: dt. feb. 16, 2010 5:58 pm
Re: Alternativa a l'apiretal?
Hola Bertian,
La meva filla gran quan era nadó també vomitava l'Apiretal, després de posar-nos-ho ben difícil per donar-li... Durant un temps no teníem cap més alternativa que fer-li un bany amb aigua algun grau per sota de la seva temperatura. Per sort no va tenir febrades massa altes, de manera que no vam haver de recórrer a supositoris.
Però més tard la pediatra (potser a partir de l'any o l'any i mig, no ho recordo bé) ens va indicar també l'ibuprofè per controlar la febre. Aquest medicament no li fa tant fàstic, se'l pren bé i mai no l'ha vomitat fins ara (té tres anys i mig), de manera que ara tendim a donar-li ibuprofè primer, i paracetamol només si li hem de tornar a baixar la febre abans de 8h.
Per l'edat que té la teva filla crec que ja podríeu optar per l'ibuprofè...
La meva filla gran quan era nadó també vomitava l'Apiretal, després de posar-nos-ho ben difícil per donar-li... Durant un temps no teníem cap més alternativa que fer-li un bany amb aigua algun grau per sota de la seva temperatura. Per sort no va tenir febrades massa altes, de manera que no vam haver de recórrer a supositoris.
Però més tard la pediatra (potser a partir de l'any o l'any i mig, no ho recordo bé) ens va indicar també l'ibuprofè per controlar la febre. Aquest medicament no li fa tant fàstic, se'l pren bé i mai no l'ha vomitat fins ara (té tres anys i mig), de manera que ara tendim a donar-li ibuprofè primer, i paracetamol només si li hem de tornar a baixar la febre abans de 8h.
Per l'edat que té la teva filla crec que ja podríeu optar per l'ibuprofè...
Re: Alternativa a l'apiretal?
Moltes gràcies a totes per les respostes!!!!
Raqueleta, jo tinc vàries amigues amb fills bojos per l'apiretal, per això jo em sentia un "bitxo raro" jijiiji!
Pirene, el tema de canviar l'apiretal per ibuprofè no em serveix perquè jo crec que el tema ja és més psicològic que no pas pel gust del medicament, quan veu una xeringa o una cullereta amb xarop ja es posa com una fera!
Crec que la millor alternativa seran els supositoris... Ho provarem!
Raqueleta, jo tinc vàries amigues amb fills bojos per l'apiretal, per això jo em sentia un "bitxo raro" jijiiji!
Pirene, el tema de canviar l'apiretal per ibuprofè no em serveix perquè jo crec que el tema ja és més psicològic que no pas pel gust del medicament, quan veu una xeringa o una cullereta amb xarop ja es posa com una fera!
Crec que la millor alternativa seran els supositoris... Ho provarem!
- tristantao
- :: gosset

- Entrades: 438
- Membre des de: dt. juny 14, 2011 9:47 am
Re: Alternativa a l'apiretal?
Nosaltres també tirem de Febrectal perquè amb l'apiretal vomita!
Re: Alternativa a l'apiretal?
El meu té dos anys i sempre sempre, se l'ha pres amb el biberó (llet i cereals), i mai em tingut cap problema de bomits.
Tant l'apiretal com el dalsy.
Tant l'apiretal com el dalsy.
08-03-12: Vas neixer a les 5:45 del matí, amb 3,600 i 49,5 cm.
Re: Alternativa a l'apiretal?
A nosaltres també ens ha funcionat el febrectal lactantes perque l' Apiretal ens l' escopia tot.
Re: Alternativa a l'apiretal?
Bona nit, amb el meu fill gran em passava el mateix . L'apiretal el vomitaba i li vaig demanar a la pediatra i em va receptar "apirofeno" i molt be. Ja no em tingut mes aquest problema.
Re: Alternativa a l'apiretal?
Ei moltes gràcies guapes!!!! Hem tirat de Febrectal i ha anat molt bé!!!! avui, de fet, la Berta ja està molt millor!!! quin descans!!!!!
Re: Alternativa a l'apiretal?
L'Apiretal no deixa de ser paracetamol... podeu probar amb els generics. La meva també el vomitava i varem probar l'efferalgan pediatric i l'hi encanta..
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |















