Pediatra pro lactancia a Terrassa
Pediatra pro lactancia a Terrassa
Algu sap d'algun pediatra pro lactancia a Terrassa? M'agradaria seguir fins a l'any! Junt amb l'alimentacio complementaria es clar 

Re: Pediatra pro lactancia a Terrassa
Donc el meu m'ha animat a seguir amb la lactancia. Ara esta a punt de fer un any, i ho veu perfecte. El pediatre es diu Dr. Tobeña i visita a pediatres associats.
Re: Pediatra pro lactancia a Terrassa
Nosaltres anem per SS al CAP St.Llatzer i estem molt contents amb la nostra pediatre I infermera. Dr.Assencio I Infermera Buj.
La meva nena li costava molt guanyar de pes els primers mesos I la infermera em va animar a seguir amb el pit, sense forçar a introduir suplemento de formula. La pediatre sempre que li hem comentat que seguim amb pit, no s'ho posa, no ho veu ni bé ni malament! Ara la meva filla te 22 mesos!
La meva nena li costava molt guanyar de pes els primers mesos I la infermera em va animar a seguir amb el pit, sense forçar a introduir suplemento de formula. La pediatre sempre que li hem comentat que seguim amb pit, no s'ho posa, no ho veu ni bé ni malament! Ara la meva filla te 22 mesos!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |






