Experiències Balneari respiratori Dr. Pros (Otitis)
- Ítaca
- :: dinosaure
- Entrades: 7513
- Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Experiències Balneari respiratori Dr. Pros (Otitis)
La meva nena, porta 3 otitis en 2 mesos... sé q estem a portes d'haver-la de fer passar per quiròfan i posar-li un drenatge, cosa q si s'ha de fer, evidentment la farem, però d'entrada no ens fa gens de gràcia això q li hagin de posar anestèsia general tan petita..
Dissabte, aprofitant q passàvem pel davant, vaig entrar a demanar informació al Balnerari Respiratori del Dr. Pros (a Sant Cugat). D'entrada quan li vaig explicar al noi q la Txell tenia otitis de repetició, em va preguntar si portava ja un drenatge (aquí vaig flipar, pq pensava q un cop posat el drenatge la cosa milloraria considerablement i q no tornaria a fer més otitis
), i el noi em va dir q a vegades s'ha de posar més d'1 drenatge pq cauen i no serveixen de res
Em va explicar una mica el funcionament del balneari... amb una màquina q fa vapors amb aigua de mar, i q pel q em va dir, realment sembla q funciona...
M'agradaria llegir alguna experiència real, sobretot si és per otitis... si us ha funcionat, si heu trobat millora, etc... o tot el contrari, q no us ha servit de res i heu hagut d'acabar amb un drenatge
Aquesta tarda tenim pediatre per la revisió del refredat (i de l'otitis q ha agafat des de la darrera visita) i li comentaré, a veure què pensa ell... No em va semblar un pediatre massa partidari dels drenatges (hem canviat de pediatre) però clar, això m'ho va dir el dia 28 i sabent q havia tingut 2... però ara ja ha caigut la tercera...
Gràcies
Dissabte, aprofitant q passàvem pel davant, vaig entrar a demanar informació al Balnerari Respiratori del Dr. Pros (a Sant Cugat). D'entrada quan li vaig explicar al noi q la Txell tenia otitis de repetició, em va preguntar si portava ja un drenatge (aquí vaig flipar, pq pensava q un cop posat el drenatge la cosa milloraria considerablement i q no tornaria a fer més otitis
), i el noi em va dir q a vegades s'ha de posar més d'1 drenatge pq cauen i no serveixen de res Em va explicar una mica el funcionament del balneari... amb una màquina q fa vapors amb aigua de mar, i q pel q em va dir, realment sembla q funciona...
M'agradaria llegir alguna experiència real, sobretot si és per otitis... si us ha funcionat, si heu trobat millora, etc... o tot el contrari, q no us ha servit de res i heu hagut d'acabar amb un drenatge
Aquesta tarda tenim pediatre per la revisió del refredat (i de l'otitis q ha agafat des de la darrera visita) i li comentaré, a veure què pensa ell... No em va semblar un pediatre massa partidari dels drenatges (hem canviat de pediatre) però clar, això m'ho va dir el dia 28 i sabent q havia tingut 2... però ara ja ha caigut la tercera...
Gràcies
Re: Experiències Balneari respiratori Dr. Pros (Otitis)
ÍTACA, HOLA!
Em sembla super interessant el teu post. El meu peque que està a punt de fer tres anys, el vam operar de drenatges i adenoides quan encara no tenia dos anyets.
M'ho vaig pensar molt, però m'ho van recomanar dos dels millors otorrinos de Barcelona... i un d'ells amb relació personal molt estreta amb el meu jefe, que es qui em va aconseguir la visita.
Em van dir, cal que ho facis... també pel desenvolupament del seu llenguatge.
Les otitis no van acabar... que va! Vem haver de fer una segona operació perque un dels drenatges va anar-se cap a dins, que NO PASSA MAI! I li van tornar a posar un drenatge nou en aquesta oïda.
Ja portem tres aquesta tardor-hivern..... hem millorat moltíssim. Pero.... no s'acaba.
Estarè pendent de les respostes que et donin, si funciona... perque jo estic oberta a tot, especialment si es un balneari i realment, negatiu no pot ser. Oi que m'explico?
No m'arrepenteixo d'haver-lo operat, però que no s'acaba, no s'acaba. Es el seu punt dèbil, tot i no tenir mocs al nas... pot ser que li doni una otitis, perque està ple de mocs a les oïdes. Es realment dificil de saber com evitar-ho, que crec que és impossible en el nostre cas,.. perque jo estic pendent sempre de tot( que porti les orelletes tapades, que no surti de la dutxa sense vestir directament per tal que no canvii la temperatura massa.. hem canviat les finestres, perque l'alumini sigui mès bó i la seva habitació estigues mès calentona... imagina't).
Gràcies,
Isa s.f.
Em sembla super interessant el teu post. El meu peque que està a punt de fer tres anys, el vam operar de drenatges i adenoides quan encara no tenia dos anyets.
M'ho vaig pensar molt, però m'ho van recomanar dos dels millors otorrinos de Barcelona... i un d'ells amb relació personal molt estreta amb el meu jefe, que es qui em va aconseguir la visita.
Em van dir, cal que ho facis... també pel desenvolupament del seu llenguatge.
Les otitis no van acabar... que va! Vem haver de fer una segona operació perque un dels drenatges va anar-se cap a dins, que NO PASSA MAI! I li van tornar a posar un drenatge nou en aquesta oïda.
Ja portem tres aquesta tardor-hivern..... hem millorat moltíssim. Pero.... no s'acaba.
Estarè pendent de les respostes que et donin, si funciona... perque jo estic oberta a tot, especialment si es un balneari i realment, negatiu no pot ser. Oi que m'explico?
No m'arrepenteixo d'haver-lo operat, però que no s'acaba, no s'acaba. Es el seu punt dèbil, tot i no tenir mocs al nas... pot ser que li doni una otitis, perque està ple de mocs a les oïdes. Es realment dificil de saber com evitar-ho, que crec que és impossible en el nostre cas,.. perque jo estic pendent sempre de tot( que porti les orelletes tapades, que no surti de la dutxa sense vestir directament per tal que no canvii la temperatura massa.. hem canviat les finestres, perque l'alumini sigui mès bó i la seva habitació estigues mès calentona... imagina't).
Gràcies,
Isa s.f.
Re: Experiències Balneari respiratori Dr. Pros (Otitis)
Post interessant per mi també, si algú té experiencies amb el balneari seria bo saber-ho.
La nostra peque de 15 mesos ha patit en dos mesos tres otitis supurades, un drama. La vam portar a un otorrino pediatric i ens va dir que si no se li netejava el conducte que li haviem de posar drenatges. Jo com la majoria, si s'ha de fer es fa, però si ens en podem escapar, molt millor. La darrera otitis la vam començar a tractar amb homeopatia. Ja sé que en aquest fòrum hi ha molta gent en contra però de moment ens està anant molt bé. Ara per Sant Esteve va tornar a agafar un refredat bestial i l'hem superat perfectament sense acabar amb otitis, o sigui que continuarem amb el tractament.
La nostra peque de 15 mesos ha patit en dos mesos tres otitis supurades, un drama. La vam portar a un otorrino pediatric i ens va dir que si no se li netejava el conducte que li haviem de posar drenatges. Jo com la majoria, si s'ha de fer es fa, però si ens en podem escapar, molt millor. La darrera otitis la vam començar a tractar amb homeopatia. Ja sé que en aquest fòrum hi ha molta gent en contra però de moment ens està anant molt bé. Ara per Sant Esteve va tornar a agafar un refredat bestial i l'hem superat perfectament sense acabar amb otitis, o sigui que continuarem amb el tractament.
Re: Experiències Balneari respiratori Dr. Pros (Otitis)
Hola a les dues!
La meva experiència, hem millorat amb els drenatges, si si.... pero he de dir que trobo que de seguida de seguida, que veuen
que hi han dos o tres otitis, recomanen drenatges.
Nosaltres portavem cinc l'any passat en cosa de tres mesos, vem començar amb antibiotics el 14 de setembre fins mitjans novembre que el vem operar. O sigui, que en el meu cas, alternativa poca.......
Va estar molt clar.
Però penso que els nostres otorrinos, de mutues, de seguida... drenatges! I per mi a vegades també es una mica de negoci...
molta gent de la llar m'ha consultat, i penso que a vegades han recomanat els drenatges amb dues otitis.... crec que es massa ràpid. Els nostres fills s'estan inmunitzant, cadascú té el seu punt dèbil... i ficar-los a quiròfan hauria de ser l'alternativa de desprès. I us ho diu una mare que ja l'ha operat dos cops. !!
Petons,
Isa s.f.
La meva experiència, hem millorat amb els drenatges, si si.... pero he de dir que trobo que de seguida de seguida, que veuen
que hi han dos o tres otitis, recomanen drenatges.
Nosaltres portavem cinc l'any passat en cosa de tres mesos, vem començar amb antibiotics el 14 de setembre fins mitjans novembre que el vem operar. O sigui, que en el meu cas, alternativa poca.......
Va estar molt clar.
Però penso que els nostres otorrinos, de mutues, de seguida... drenatges! I per mi a vegades també es una mica de negoci...
molta gent de la llar m'ha consultat, i penso que a vegades han recomanat els drenatges amb dues otitis.... crec que es massa ràpid. Els nostres fills s'estan inmunitzant, cadascú té el seu punt dèbil... i ficar-los a quiròfan hauria de ser l'alternativa de desprès. I us ho diu una mare que ja l'ha operat dos cops. !!
Petons,
Isa s.f.
Re: Experiències Balneari respiratori Dr. Pros (Otitis)
hola a todas!!!!!!!!!
itaca en cuanto al tema de las otitis a mi hija mayor que ahora tiene 4 años y medio ncuando tenia la edad de la tuya fue horrible en un año hizo como 10 0 12 otitis y varias con perforamiento de timpano,la dimos miles de antibioticos como tratamiento y varios meses dosis minimas como profilaxis ademas de la estilsona varias tandas, por que la verdad queria evitar operarla por todos los medios primero por que no me molaba nada dormirla y despues por que dicen que los drenajes tampoco solucionan a veces el problema.
nuestro otorrino el dr viscasillas me decia que lo mas seguro es que acabara en el quirofano pero que si queria intentarlo el me apoyaba que a veces es un tema de inmadurez de desarrollo y se soluciona con el tiempo y la edad y asi fue!!!!!!!!!!!!!!!!!! no sabria decirte a que edad pero llego el momento que cualquier constipado no acababa en otitis casi sin darme ni cuenta la verdad empezo a dejar de hacerlas y hasta hoy que hace mil años que no las hace
Lo que si me recomendo cuando cumplio los 3 años o asi es hacerle una prueba de potenciales evocados para ver que no hubiera perdido calidad auditiva con tanta otitis y salio perfecta asi que le dio el alta y las felicitaciones por haberse ahorrado una operacion!!!!!!!!!!
te lo comento por que alomejos txell hace lo mismo y te lo puedes ahorrar, ojalaaaaaa!!!!!!!!!!!! dale un poquitin de tiempo!!!!!
y en cuanto al tema del balneario, cuando mi hija era peque todavia no lo habian puesto con loq ue nunca pude probarlo, si no, lo hubiera hecho seguro con tal de no operala je je je je , pero solo puedo decirte que las personas que conozco del cole o de la guarderia que son varias todas estan contentisimas, les ha solucionado sobre todo broqnuitis, otitis y el no constiparse tan a menudo.
Nosotras fuimos a hacer un taller alli y nos enseñaron como funcionaba y las niñas se divirtieron mucho, alomejor me animo a probarlo con la mia peque que tiene 1 añito, esta no lleva el carreron de su hermanita pero ya ha hecho una a ver como va este invierno
pues nada guapa espero haberte orientado un poco, un abrazo!!!!!!!!!!!!!
itaca en cuanto al tema de las otitis a mi hija mayor que ahora tiene 4 años y medio ncuando tenia la edad de la tuya fue horrible en un año hizo como 10 0 12 otitis y varias con perforamiento de timpano,la dimos miles de antibioticos como tratamiento y varios meses dosis minimas como profilaxis ademas de la estilsona varias tandas, por que la verdad queria evitar operarla por todos los medios primero por que no me molaba nada dormirla y despues por que dicen que los drenajes tampoco solucionan a veces el problema.
nuestro otorrino el dr viscasillas me decia que lo mas seguro es que acabara en el quirofano pero que si queria intentarlo el me apoyaba que a veces es un tema de inmadurez de desarrollo y se soluciona con el tiempo y la edad y asi fue!!!!!!!!!!!!!!!!!! no sabria decirte a que edad pero llego el momento que cualquier constipado no acababa en otitis casi sin darme ni cuenta la verdad empezo a dejar de hacerlas y hasta hoy que hace mil años que no las hace
Lo que si me recomendo cuando cumplio los 3 años o asi es hacerle una prueba de potenciales evocados para ver que no hubiera perdido calidad auditiva con tanta otitis y salio perfecta asi que le dio el alta y las felicitaciones por haberse ahorrado una operacion!!!!!!!!!!
te lo comento por que alomejos txell hace lo mismo y te lo puedes ahorrar, ojalaaaaaa!!!!!!!!!!!! dale un poquitin de tiempo!!!!!
y en cuanto al tema del balneario, cuando mi hija era peque todavia no lo habian puesto con loq ue nunca pude probarlo, si no, lo hubiera hecho seguro con tal de no operala je je je je , pero solo puedo decirte que las personas que conozco del cole o de la guarderia que son varias todas estan contentisimas, les ha solucionado sobre todo broqnuitis, otitis y el no constiparse tan a menudo.
Nosotras fuimos a hacer un taller alli y nos enseñaron como funcionaba y las niñas se divirtieron mucho, alomejor me animo a probarlo con la mia peque que tiene 1 añito, esta no lleva el carreron de su hermanita pero ya ha hecho una a ver como va este invierno
pues nada guapa espero haberte orientado un poco, un abrazo!!!!!!!!!!!!!
- Elidé
- :: dofí

- Entrades: 3386
- Membre des de: dc. maig 02, 2007 10:00 pm
- Ubicació: Cerdanyola del Vallès
Re: Experiències Balneari respiratori Dr. Pros (Otitis)
ISASF ha escrit:Vem haver de fer una segona operació perque un dels drenatges va anar-se cap a dins, que NO PASSA MAI! I li van tornar a posar un drenatge nou en aquesta oïda
M'ha sorprès aquesta afirmació perquè jo tenia entès tot el contrari, els drenatges solen durar entre 6 mesos i un any (depenent del nen) i després, si la situació no ha millorat, s'han de tornar a col·locar. A l'Ada els hi van posar el desembre de 2011, el primer li va caure al cap de 4 mesos (dins de l'orella) i el segon aquesta tardor (també dins l'orella). En tots dos casos els hi ha retirat l'otorrino a la consulta sense donar mostres de sorpresa per aquest fet. L'Ada no ha fet mai otitis però com que té sordesa severa és important mantenir el conducte net. No sé si els drenatges solucionen el problema de les otitis, jo crec que el criteri per operar ha de ser sobretot la pèrdua auditiva que pugui ocasionar. Conec nens que fan otitis sovint i els tracten amb antibiòtic sense plantejar-se una intervenció. Com ha dit la Sol, les otitis es resolen amb el temps, quan el conducte que uneix el nas i les orelles es posiciona definitivament. No obstant, no t'espantis si finalment cal anar a quiròfan, perquè realment és una operació molt senzilla, dura menys de mitja hora i no requereix hospitalització.
- Ítaca
- :: dinosaure
- Entrades: 7513
- Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Re: Experiències Balneari respiratori Dr. Pros (Otitis)
AHir vem anar al pediatre, i la va veure força "bé", clar..., ha estat amb antibiòtic fins abans d'ahir... per tant no sabem si la millora ha estat per l'antibiòtic (segons ell li va efecte massa aviat, per tant creu q més q una infecció la febre era per un virus...
) o pq ha funcionat el tractament amb antihistamínics...
Ara estem amb estilsona, durant 5 dies, a veure si aconseguim q li marxi tota la mucositat de l'oïda...
Tenim "sort", pq no és un metge partidari de posar drenatges... ell mateix, ens va dir q esperéssim a una altra otitis, i aleshores en tornaríem a parlar. De totes formes, demanaré hora per l'otorrino pq vull q li miri si està perdent oïda o no...
Li vem comentar això del Balneari, i ens va dir q per bronquitis ell no ho acaba de recomanar però per otitis sí! QUe creu q li anirà mooooolt bé a la baldufa per ajudar-la a desfer la mucositat... A veure si demano hora per la setmana q ve, quan haguem acabat el tractament amb estilsona i segur q estarà ja a tope de mocs, pq avui ha tornat a la llar (i ja anava estossegant
).
Sol, gràcies per la teva explicació! Sé q les otitis a mida q van creixent, acostumen a desaparèixer, però el q em té més amoïnada és la possible pèrdua d'oïda, pq les té seroses i no perfora el timpà (tant de bó el perforés!)
Elidé, sé q l'operació dura poc, però ostres, a menys q realment ens confirmin q té pèrdua d'oïda, fer-la passar pq sí, doncs no... (havent altres solucions)
) o pq ha funcionat el tractament amb antihistamínics...Ara estem amb estilsona, durant 5 dies, a veure si aconseguim q li marxi tota la mucositat de l'oïda...
Tenim "sort", pq no és un metge partidari de posar drenatges... ell mateix, ens va dir q esperéssim a una altra otitis, i aleshores en tornaríem a parlar. De totes formes, demanaré hora per l'otorrino pq vull q li miri si està perdent oïda o no...
Li vem comentar això del Balneari, i ens va dir q per bronquitis ell no ho acaba de recomanar però per otitis sí! QUe creu q li anirà mooooolt bé a la baldufa per ajudar-la a desfer la mucositat... A veure si demano hora per la setmana q ve, quan haguem acabat el tractament amb estilsona i segur q estarà ja a tope de mocs, pq avui ha tornat a la llar (i ja anava estossegant
Sol, gràcies per la teva explicació! Sé q les otitis a mida q van creixent, acostumen a desaparèixer, però el q em té més amoïnada és la possible pèrdua d'oïda, pq les té seroses i no perfora el timpà (tant de bó el perforés!)
Elidé, sé q l'operació dura poc, però ostres, a menys q realment ens confirmin q té pèrdua d'oïda, fer-la passar pq sí, doncs no... (havent altres solucions)
Re: Experiències Balneari respiratori Dr. Pros (Otitis)
Sol, nosotros también la llevamos con el Dr. Viscasillas. Ahora le haremos unos perfiles evocados para ver como está el tema aunque yo confío en que bien.
Com bé dieu és un tema de madurar i punt. Tots els metges m'han dit que és quelcom físic, que tenen el conductes o estrets o massa horitzontals i que no drenen correctament. També l'he portat amb una osteopata i a la primera sessió la va trobar molt rigida cranealment, els ossos no tenien el joc que han de tenir i això també pot influir en el fer de que el conducte no estigui en bona posició.
El nostre otorino ens va donar dosis d'antibiòtic semanals tot i que de moment no li donem. Tinc comprobat que cada vegada que li dono antibiòtic quan acabem agafa un mega refredat i patapam, tornem-hi. Ara estem contents per que sembla que s'està refent i no ens agafa cap refredat, que és l'origen de les nostres otitis. Per tant, per mi tot el que sigui reforçar el seu sistema immunitari i/o combinar amb osteopata, balnearis abans que passar per quiròfan és el nostre plà d'atac !
Itaca, si finalment li porteu ja ens expliques com ha anat.
Isasf, i tant que és un negoci !!! A mi el pediatre de la Seguretat social no m'ha comentat mai posar-li drenatges i en canvi l'altre ui drenatges que no pot ser tres otitis !!! En fi, ni tant ni tampoc...
Gràcies!
Com bé dieu és un tema de madurar i punt. Tots els metges m'han dit que és quelcom físic, que tenen el conductes o estrets o massa horitzontals i que no drenen correctament. També l'he portat amb una osteopata i a la primera sessió la va trobar molt rigida cranealment, els ossos no tenien el joc que han de tenir i això també pot influir en el fer de que el conducte no estigui en bona posició.
El nostre otorino ens va donar dosis d'antibiòtic semanals tot i que de moment no li donem. Tinc comprobat que cada vegada que li dono antibiòtic quan acabem agafa un mega refredat i patapam, tornem-hi. Ara estem contents per que sembla que s'està refent i no ens agafa cap refredat, que és l'origen de les nostres otitis. Per tant, per mi tot el que sigui reforçar el seu sistema immunitari i/o combinar amb osteopata, balnearis abans que passar per quiròfan és el nostre plà d'atac !
Itaca, si finalment li porteu ja ens expliques com ha anat.
Isasf, i tant que és un negoci !!! A mi el pediatre de la Seguretat social no m'ha comentat mai posar-li drenatges i en canvi l'altre ui drenatges que no pot ser tres otitis !!! En fi, ni tant ni tampoc...
Gràcies!
Re: Experiències Balneari respiratori Dr. Pros (Otitis)
Cocosong,
Desgraciadament estic totalment conveçuda de que ho fan una mica exagerat a les mútues.
I soc una mami que ja l'hem operat dos cops, mira el que dic.... ho dic amb total conciència. Pero el que vull dir es que hi han casos i casos... nosaltres portavem 3 mesos, 90 dies... i d'aquests 90 dies.. uns 60 amb antibiòtic .. segur.
I els drenatges no nomès els recomanen a aquests casos... nomes que tinguin dos o tres otitis, Pam!! operació!
Poder no cal.....
Petons,
Isa s.f.
Desgraciadament estic totalment conveçuda de que ho fan una mica exagerat a les mútues.
I soc una mami que ja l'hem operat dos cops, mira el que dic.... ho dic amb total conciència. Pero el que vull dir es que hi han casos i casos... nosaltres portavem 3 mesos, 90 dies... i d'aquests 90 dies.. uns 60 amb antibiòtic .. segur.
I els drenatges no nomès els recomanen a aquests casos... nomes que tinguin dos o tres otitis, Pam!! operació!
Poder no cal.....
Petons,
Isa s.f.
- Ítaca
- :: dinosaure
- Entrades: 7513
- Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Re: Experiències Balneari respiratori Dr. Pros (Otitis)
A mi també em fa por això... q facin operacions per sistema (a les mútues, clar). És q no saps q pensar... els de la SS no recomanen els drenatges, però pq...? pq no són necessaris o pq costen calers??? i els de la mútua q si, però pq...? per guanyar més calers o pq realment són necessaris????
Jo penso q per la setmana q ve sí q demarem hora al balneari... fins dissabte estarem amb l'estilsona, però ja comença a tenir moquets i tos altre cop, o sigui q la setmana q ve estarà plena ja... i potser serà un bon moment pq la mirin allà (potser si la porto ara mateix, q no està del tot refredada, tampoc li veuran gaire cosa), i ens interessa veure, un cop es torni a refredar fort cap on van aquests moquets... Ja us aniré informant!
Jo penso q per la setmana q ve sí q demarem hora al balneari... fins dissabte estarem amb l'estilsona, però ja comença a tenir moquets i tos altre cop, o sigui q la setmana q ve estarà plena ja... i potser serà un bon moment pq la mirin allà (potser si la porto ara mateix, q no està del tot refredada, tampoc li veuran gaire cosa), i ens interessa veure, un cop es torni a refredar fort cap on van aquests moquets... Ja us aniré informant!
Re: Experiències Balneari respiratori Dr. Pros (Otitis)
Hola Itaca!
Jo no sé d'aquest balneari, però nosaltres en varem anar a un pel tema otitis, i oli en un llum!
La Queralt era/es el seu punt feble, cada refredat practicament acabava en otitis... n'em passat unes quantes, ja he perdut el compte... el que em sorpren és que per dues / tres otitis us parlin de drenatges. Nosaltres, ja us dic, n'ha fet moltes, moltes.... no sé podem parlar de mes de 10! i encara ningú ens ha parlat de drenatges.
Quan tenia 1 any i mitg, despres de moltes otits i moltes perforacions, la ultima ja va ser amb sang inclosa i va ser quan ens van derivar a l'otorrino. Li van fer una radioagrafia, i tenia el conductes una miiica petits, pero l'otorrino confia que es maduratiu i que ja passarà.. va ser aleshores quan varem anar al BALNEARI DE TONA. I a partir d'aquí, i conjuntament amb les dosis de medicament setmanal que ens donava l'otorrino durants els primers mesos d'hivern, podem dir que només n'ha fet 1!!!
Ens va anar perfecte!! va quedar molt neta ....
Jo t'animaria a que ho féssiu.. potser es car ( on varem anar valia uns 140 eur.. ) pero val realment la pena!
M'alegra llegir que esta neta... a veure si teniu una treva pobreta Txell!
Jo no sé d'aquest balneari, però nosaltres en varem anar a un pel tema otitis, i oli en un llum!
La Queralt era/es el seu punt feble, cada refredat practicament acabava en otitis... n'em passat unes quantes, ja he perdut el compte... el que em sorpren és que per dues / tres otitis us parlin de drenatges. Nosaltres, ja us dic, n'ha fet moltes, moltes.... no sé podem parlar de mes de 10! i encara ningú ens ha parlat de drenatges.
Quan tenia 1 any i mitg, despres de moltes otits i moltes perforacions, la ultima ja va ser amb sang inclosa i va ser quan ens van derivar a l'otorrino. Li van fer una radioagrafia, i tenia el conductes una miiica petits, pero l'otorrino confia que es maduratiu i que ja passarà.. va ser aleshores quan varem anar al BALNEARI DE TONA. I a partir d'aquí, i conjuntament amb les dosis de medicament setmanal que ens donava l'otorrino durants els primers mesos d'hivern, podem dir que només n'ha fet 1!!!
Ens va anar perfecte!! va quedar molt neta .... Jo t'animaria a que ho féssiu.. potser es car ( on varem anar valia uns 140 eur.. ) pero val realment la pena!
M'alegra llegir que esta neta... a veure si teniu una treva pobreta Txell!

- Ítaca
- :: dinosaure
- Entrades: 7513
- Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Re: Experiències Balneari respiratori Dr. Pros (Otitis)
Ostres, Su! Me n'alegro q us anés tan bé!!!
El problema de la Txell és q no perfora el timpà... bé, em sembla q sols el va perforar en la primera, pq em van dir q tenia una miqueta de sang
(clar, nosaltres ni idea pq era la primera..).
El balneari aquest, ens cobra 40 € per la visita, i després 16 € per cada sessió... potser en necessitarà 2 o3 de seguides i després alguna per fer una mica de seguiment...
El problema de la Txell és q no perfora el timpà... bé, em sembla q sols el va perforar en la primera, pq em van dir q tenia una miqueta de sang
El balneari aquest, ens cobra 40 € per la visita, i després 16 € per cada sessió... potser en necessitarà 2 o3 de seguides i després alguna per fer una mica de seguiment...
Re: Experiències Balneari respiratori Dr. Pros (Otitis)
itaca pues si al final vas ya nos contaras yo tambien tengo claro que si la mia peque vuelve a hacer otra me voy para alli directa no quiero que acabemos como con su hermana con antibiotico pautado meses y meses.
con esta se da una circunstancia positiva que su hermanita pobreta no tenia y es que no va a la guarderia se la queda mi suegra, con lo que ha pasado muchos menos constipados, que su hermana a la misma edad y eso siempre es algo a su favor que duda cabe
asi que a ver si entre unas cosas y otras superamos el tema
bueno pues lo dicho guapa, que vaya muy bien suerte!!!!!!!!!!
con esta se da una circunstancia positiva que su hermanita pobreta no tenia y es que no va a la guarderia se la queda mi suegra, con lo que ha pasado muchos menos constipados, que su hermana a la misma edad y eso siempre es algo a su favor que duda cabe
asi que a ver si entre unas cosas y otras superamos el tema
bueno pues lo dicho guapa, que vaya muy bien suerte!!!!!!!!!!
Re: Experiències Balneari respiratori Dr. Pros (Otitis)
Hola, alguien que le haya hecho efecto con otitis serosa?
Gracias
Gracias
Re: Experiències Balneari respiratori Dr. Pros (Otitis)
Aunque no sea con otitis serosa, alguien con algún tratamiento hecho en el balneario respiratorio con buenos resultados?
Re: Experiències Balneari respiratori Dr. Pros (Otitis)
Holaaaaa! Jo he fet tractament al balneari del dr.Pros. Jo, me germana, el meu germà, el meu fill, i ho recomano a tothom!!!! És una passada. Deveritat. Treus la mucositat i com nou. 100% recomenable. A qui li he recomanat ha tornat encantat!
Sort!
Sort!
Re: Experiències Balneari respiratori Dr. Pros (Otitis)
Gràcies !Pensaba que ningú havia anat. Ja portem dues sessions , a veure com va.
Re: Experiències Balneari respiratori Dr. Pros (Otitis)
Nosaltres acabem de començar, hi porto als dos nens que estem desesperats dels mocs, tos....
La gran sempre està plena de mocs i se li van a l'orella, perd audició, ja m'han dit que si no millora caldrà operar-la. L'otorrino em va dir de provar l'opció conservadora i passar l'estiu amb molts banys de mar, per això vam decidir avançar-nos a l'estiu i començar el tractament amb aigua de mar a veure si fa net.
I amb els seus refredats continuos contagia al petit que ja porta un munt de setmanes amb tractament per bronquiolitis.
El que heu fet el tractament, a partir de quantes sessions heu notat millora?
La gran sempre està plena de mocs i se li van a l'orella, perd audició, ja m'han dit que si no millora caldrà operar-la. L'otorrino em va dir de provar l'opció conservadora i passar l'estiu amb molts banys de mar, per això vam decidir avançar-nos a l'estiu i començar el tractament amb aigua de mar a veure si fa net.
I amb els seus refredats continuos contagia al petit que ja porta un munt de setmanes amb tractament per bronquiolitis.
El que heu fet el tractament, a partir de quantes sessions heu notat millora?
Re: Experiències Balneari respiratori Dr. Pros (Otitis)
Hola, doncs després de fer varies sessions, la prova d'audició ha sortit exactament igual, així que hem deixar d'anar al balneari, suposo que si ho afages al principi, dons va bé però ella porta ja un any amb els mocs a la orella, també el otorrino va deixar pasar l'estiu i estaba millor però va arribar l'hivern i els mocs i torna a estar malament.
finalment l'he de posar els drenatges.
finalment l'he de posar els drenatges.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |





















