20 mesos bronquitis! natació? balneari respiratori Dr. Pros?

Alèrgies, otitis, problemes..

Connie
:: rateta
:: rateta
Entrades: 154
Membre des de: dl. nov. 21, 2011 8:51 pm

20 mesos bronquitis! natació? balneari respiratori Dr. Pros?

EntradaAutor: Connie » dj. abr. 03, 2014 9:53 am

Hola a tothom!!!

El meu fill de 20 mesos ja ha tingut aquesta temporada de tardor-hivern 3 o 4 bronquitis, la penultima va acabar en un principi de neumonia. Comença sempre tossin, després l'hi notem els bronquis super carregats de mucositat, i arriba la nostre estimada amiga, la febre i llavors acaba pobre malaltó i com no fem apiretal per un tubo, també en la majoria de casos hem de fer el salbutamol (ventolín) per obrir els bronquis. (Ve la última bronquitis no ha fet cap falta)
Nosaltres vem decidir no posar la vacuna opcional del prevenar. Però quan va tenir el principi de neumonia fa 3 setmanes, la infermera ens va dir que si lhi posavem que lhi milloraria el tema respiratori, així que com la podiem ficar fins als 2 anyets, vaig decidir posarlhi la primera vacuna de prevenar, que per cert és una pasta, crec que eren 75€ buuff. D'aqui dos mesos l'hi posarem la següent dosi.€€€ :ufs:

Al setembre quan faci P2 fan un cop a la setmana natació opcional, però no se si per nens amb tendència a tenir bronquitis és massa recomanable en epoca d'hivern. Potser millor que faci natació a l'estiu, al juliol quan faci caloreta i durant l'hivern que faci alguna altre activitat, i no natació. Ja tindrà temps d'apendre a nedar no? Què en penseu vosaltres? Ara en aquestes edats les bronquitis son més freqüents i sembla que amb 3 o 4 anys desapareixen. La pediatra ens va comentar q a l'estiu l'aigua de mar els va molt bé, això em va fer pensar en l'ho del Dr. Pros.
Bé ja veurem com va per que potser havent ficat la vacuna no tindrà tan problema de bronquitis de cara al curs vinent.

D'altra banda he mirat per internet el balneari respiratori del Dr. Pros, que es veu que va molt bé per nens amb problemes respiratoris, o bronquitis, asma, etc. Fan respirar vapor de l'aigua de mar, i també netejar els orificis nasals, algu sap que tal va això? Ho heu provat amb el vostre fill/a o sabeu d'algu que ho hagi provat?

Havia pensat fer alguna sessió ara a la primavera, aviam si passem un bon mes d'abril i el mes de maig tranquilets lliure de bronquitis. Imagino que al anar a l'escola i al estar en contacte amb altres nens ho agafen tot també...

Si algu té experiencia en el tema que m'ho digui si us plau, serà de gran ajuda!! :ok: :b-)))

GRÀCIES PER ENDEVANT! ||*||
tristantao
:: gosset
:: gosset
Entrades: 438
Membre des de: dt. juny 14, 2011 9:47 am

Re: 20 mesos bronquitis! natació? balneari respiratori Dr. Pros?

EntradaAutor: tristantao » dj. abr. 03, 2014 2:37 pm

Has mirat aquest post??

viewtopic.php?f=19&t=26721
Marc71012
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dg. set. 22, 2013 8:48 pm

Re: 20 mesos bronquitis! natació? balneari respiratori Dr. Pros?

EntradaAutor: Marc71012 » dl. abr. 07, 2014 3:53 pm

Hola! Si et serveis de consol, al meu nen si que li vem ficar el prevenar, portava 2 dosis e igualment va agafar una pneumonia amb 6 mesos,i no anava a la guarderia.
Tema de natació a mi la pnemologa me la va deseconsellar els mesos d'hivern, tot el que fos humitat o els hi va be.
El que si em va recomanar son sesions de terapia respiratoria, em va dir k els balnearis millor que no per el tema de la humitat.

Torna a “La salut”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::