REACCIÓ A LA TRIPLE VÍRICA
- mafalda75
- :: zebra

- Entrades: 1077
- Membre des de: ds. juny 14, 2008 2:10 pm
- Ubicació: Des de la terra ferma
REACCIÓ A LA TRIPLE VÍRICA
Hola noies!
Als vostres peques els hi ha fet reacció la vacuna triple vírica?
Nosaltres li vam posar al Marc fa vuit dies, i just avui m'han trucat de la llar d'infants per a que l'anés a buscar, perquè estava a 38,3
.
Total, que està super moix i aixafadat, però la febre tampoc li ha pujat més ni té cap altre símptoma aparent. Aquí on vivim només hi ha pediatre pels matins, i amb tant "poca" febre em feia cosa portar-lo a les urgències del CAP.
També he de dir que les altres vacunes sempre li han fet unes dècimes de febre, però el mateix dia, normalment.
Us ha passat a alguna de vosaltres? Gràcies
!
Als vostres peques els hi ha fet reacció la vacuna triple vírica?
Nosaltres li vam posar al Marc fa vuit dies, i just avui m'han trucat de la llar d'infants per a que l'anés a buscar, perquè estava a 38,3
Total, que està super moix i aixafadat, però la febre tampoc li ha pujat més ni té cap altre símptoma aparent. Aquí on vivim només hi ha pediatre pels matins, i amb tant "poca" febre em feia cosa portar-lo a les urgències del CAP.
També he de dir que les altres vacunes sempre li han fet unes dècimes de febre, però el mateix dia, normalment.
Us ha passat a alguna de vosaltres? Gràcies
Re: REACCIÓ A LA TRIPLE VÍRICA
Al Pol aquesta és la única vacuna que li ha fet reacció. Va tenir unes décimes de febre i li va sortir una granissada com si tingués el xarampió... Bé, com té la pell atópica encara va ser més exagerat...
Ni tant sols la de la varicela li ha fet això
Ni tant sols la de la varicela li ha fet això

Hola Mafalda! així que ha estat amb febreta el nostre Marc??? aixxx pobret
Doncs no et puc ajudar perquè a l'Adrià encara no la hi hem posat la triple vírica (per cert que el pediatre em va dir que li posaria als 15 mesos
)
Bé, espero que sigui poqueta cosa i que demà estigui més animadet, un petonàs pels dos
Doncs no et puc ajudar perquè a l'Adrià encara no la hi hem posat la triple vírica (per cert que el pediatre em va dir que li posaria als 15 mesos
)Bé, espero que sigui poqueta cosa i que demà estigui més animadet, un petonàs pels dos
A l'Ona li va fer reacció ben bé una setmana després d'haver-li posat...
El mateix... és va llevar de la migdiada a l'escoleta i em van trucar que hi anes ques estava a 38,5º...
Va estar 2 o 3 dies amb febreta i res més.
SOrt i que no sigui res!
El mateix... és va llevar de la migdiada a l'escoleta i em van trucar que hi anes ques estava a 38,5º...
Va estar 2 o 3 dies amb febreta i res més.
SOrt i que no sigui res!
Hola, estigues tranquil·la, a mi em van avisar que li podia fer reacció al cap d'una setmana i així va ser. Li va pujar la febre fins a 39 i va estar un parell de dies xafadeta, però després tot perfecte.

- Vilma

- Entrades: 1481
- Membre des de: dc. feb. 06, 2008 7:34 am
- Ubicació: SUPER ENAMORADA DEL MEU MARIT I EL MEU FILLL!!!!!
- Contacta:
Pots estar molt tranquila , la triplevirica dona reacció dels 7 als 10 dies, a l'Oriol li va passar exactament el mateix, va estar tres dies amb febre a partir del 9è dia!!!!!!
Es del tot normal!!!!!!
Es del tot normal!!!!!!
Et dic el mateix que les altres, amb la triple vírica és normal que faci reacció a la setmana de posar-li. Hi ha nens que els hi passa i n'hi ha que no, a la meva no li va passar, li va fer efecte el mateix dia i també va arribar als 38. M'estranya que no t'avisesin quan li van possar, normalment ho fan.
Ves-li controlant la febra que ja veuràs que no serà res.

Ves-li controlant la febra que ja veuràs que no serà res.
- mafalda75

- Entrades: 1077
- Membre des de: ds. juny 14, 2008 2:10 pm
- Ubicació: Des de la terra ferma
Hola guapes! Moltes gràcies per les respostes
!
Doncs sí, crec que és la reacció a la vacuna, amb alguna cosa de panxa també, perquè té les caques lletjes i molt poca gana.
Avui està la mar d'eixerit, però s'ha tornat a aixecar de la migdiada amb febre, però no em preocupa, perquè tampoc li passa de 38,5.
Sí que m'ho va dir l'infermera que li podia fer reacció, però no tanta...
És que amb les altres vacunes va ser molt més light
!
Laure, és que em sembla que a Catalunya és l'únic lloc on la posen als 12 mesos, a la resta de les comunitats és als 15. Tu vas al pediatre per Mutua? És que a mi em van dir que ara la revisió dels 15 mesos l'havien tret aquí
, potser per això l'avancen!
Doncs sí, crec que és la reacció a la vacuna, amb alguna cosa de panxa també, perquè té les caques lletjes i molt poca gana.
Avui està la mar d'eixerit, però s'ha tornat a aixecar de la migdiada amb febre, però no em preocupa, perquè tampoc li passa de 38,5.
Sí que m'ho va dir l'infermera que li podia fer reacció, però no tanta...
!Laure, és que em sembla que a Catalunya és l'únic lloc on la posen als 12 mesos, a la resta de les comunitats és als 15. Tu vas al pediatre per Mutua? És que a mi em van dir que ara la revisió dels 15 mesos l'havien tret aquí
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |