les finestres
les finestres
Hola,
Ara que ve el bon temps i la calor aviat voldrem tenir les finestres obertes i els balcons pero a mi em fa molta por. El Marc te 18 mesos i s'enfila a tot arreu i si no te com sap arrossegar una cadira i pujar a on vulgui. Algun truquillo??? Les mares de nens més grans com us vau apanyar?
Petons
Ara que ve el bon temps i la calor aviat voldrem tenir les finestres obertes i els balcons pero a mi em fa molta por. El Marc te 18 mesos i s'enfila a tot arreu i si no te com sap arrossegar una cadira i pujar a on vulgui. Algun truquillo??? Les mares de nens més grans com us vau apanyar?
Petons

Re: les finestres
Hola fox, aprofito perqué jo també m'ho habia rumiat i un altre tema és si no tiraran les joguines pel balcó!!!
gràcies
gràcies
Sócfeliç.cat
Eii és algo que a mi també em preocupa, ni idea de com fer-ho......em fa molta por, si vas un moment a la cuina i ella està sola, que arrossegui cadira i s'enfili..... 

- sandrajuli
- :: pantera

- Entrades: 873
- Membre des de: dt. març 16, 2010 9:46 am
a mi m'ho va fer l'altre dia... va portar la seva trona fins a la finestra i ja hi estava pujant quan el vaig enganxar...
o sigui que si algú té una solució, encantada d'escoltar-la! jo de moment, he optat per no deixar-lo de vigilar ni un sol moment, també he de tancar la porta de sortir de casa amb clau... pq em marxava el tiu...
o sigui que si algú té una solució, encantada d'escoltar-la! jo de moment, he optat per no deixar-lo de vigilar ni un sol moment, també he de tancar la porta de sortir de casa amb clau... pq em marxava el tiu...
Sócfeliç.cat
- pigadeta
- :: dragona

- Entrades: 4871
- Membre des de: dc. jul. 25, 2007 3:10 pm
- Ubicació: Tarragona (xo ganxeta)
- Contacta:
La meva sogre també va fer una cosa similar a lo de l'anunic... li va fer un conegut meu que terballa amb alumini.. i a sobre perque no tiressin coses entre els barrots (cosa que també feien) i va posar un metracrilat també de quita i pon
He trobat un sistema que pot estar be, aixi podriem tenir les finestres obertes un pam suficient per que passi l'aire i que no passin els nens, i no es gaire car, potser ho provo.
http://www.segurbaby.com/p191/seguridad ... deras.html
- tombarella
- :: girafa

- Entrades: 2036
- Membre des de: dc. gen. 20, 2010 10:48 pm
fox ha escrit:He trobat un sistema que pot estar be, aixi podriem tenir les finestres obertes un pam suficient per que passi l'aire i que no passin els nens, i no es gaire car, potser ho provo.
Anava a dir el mateix! Avui m'ho han portat, però encara no ho he pogut instal·lar. Ja us diré com va!
I és que l'altre dia també va agafar un tamboret, el va situar davant de la finestra i la vaig aturar poc abans que s'hi enfilés...

Sort que aquests dies no fa massa calor i podem tenir les finestres tancades, almenys mentre ella ronda desperta per casa...
Tombarella ja diràs com va el tema!
Jo encara no sé com fer-ho i cada cop fa més calor!!!!
Jo encara no sé com fer-ho i cada cop fa més calor!!!!
Sócfeliç.cat
- tombarella

Eps, Pilar, que no vaig respondre!
Doncs ho hem provat. Va bé, però els que va comprar són fixos i no és massa pràctic. Vaja, que no pots obrir la finestra més del que el `"tope" et permet. La mateixa casa en té d'altres que sí que permeten obrir i tancar a voluntat de l'adult. Serà qüestió de provar-los...
Doncs ho hem provat. Va bé, però els que va comprar són fixos i no és massa pràctic. Vaja, que no pots obrir la finestra més del que el `"tope" et permet. La mateixa casa en té d'altres que sí que permeten obrir i tancar a voluntat de l'adult. Serà qüestió de provar-los...

- tombarella

Ah! I vull dir que l'empresa segurbaby es mereix un 10 pel que fa a l'atenció al client. Vaig fer la comanda i, no sé si per un error informàtic o perquè jo ho vaig esborrar sense voler, no va quedar registrat justament aquest producte de les finestres. Quan em va arribar el paquet a casa (abans de 48 hores!) vaig veure que, justament el que més necessitava, no hi era. Hi vaig trucar per comentar-ho. Al cap de poca estona, després de revisar el seu albarà, em van tornar la trucada i em van dir que no constava el producte en la comanda i que, evidentment, no estava cobrat. Em van preguntar si encara el volia i els vaig respondre que sí. Al cap d'una estona rebia un mail demanant-me en quin hora m'anava bé l'entrega i, com que en les hores de repartiment no hi havia ningú a casa, m'ho van dur a la feina. I sense cobrar-me ni un cèntim més en concepte de transport!!!
Només puc dir que han guanyat una clienta.
Només puc dir que han guanyat una clienta.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |

A la primera amb omifin!!!