CHAMPU, ACONDICIONADOR Y DEMAS.........

Alèrgies, otitis, problemes..

sol
:: girafa
Entrades: 2907
Membre des de: dg. des. 18, 2005 12:36 pm

CHAMPU, ACONDICIONADOR Y DEMAS.........

EntradaAutor: sol » dc. març 25, 2009 3:58 pm

HOLA UNA PREGUNTA...CON QUE LE LAVAIS EL PELO A VUESTROS NIÑOS/AS??????? : lasito : : lasito : : lasito : : lasito : : lasito : : lasito : : lasito : : lasito : : lasito : : lasito : : lasito : : lasito : : lasito :

YO A SOL CON UNO DE KLORANE+SUAVIZANTE PARA NIÑOS DEL VERITAS Y POR LAS MAÑANAS PARA PEINARLA UN SPRAY DE LA CASA JHONSON. PERO ALGO DEBO ESTAR HACIENDO MAL POR QUE NO ME CACABA DE CONVENCER COMO LE QUEDA EL PELITO, NO LE BRILLA Y HAY DIAS INCLUSO QUE PARECE COMO ACEITOSO...UNA COSA MAS RARA!!!!!!
ACEPTO CUALQUIER COPNSEJO GUAPAS!!!!!!!!GRACIAS!!!!!!!!!!!! :ok: :ok: :ok: :ok: :ok: :ok:
Azzure
:: dinosaure
Entrades: 5227
Membre des de: dv. gen. 18, 2008 2:42 pm
Ubicació: Mallorca
Contacta:

Re: CHAMPU, ACONDICIONADOR Y DEMAS.........

EntradaAutor: Azzure » dj. març 26, 2009 11:19 am

Yo con Marta todavía no uso champú, como es tan pelonceta le lavo todo el cuerpo con el gel-champú Nutraisdin.
Podria ser que el spray que usas para peinarla le ensucie un poco el pelo? ?-)
Imatge
Imatge

Imatge
nuriayderek
:: rateta
:: rateta
Entrades: 181
Membre des de: dc. oct. 17, 2007 11:03 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: nuriayderek » ds. març 28, 2009 1:29 pm

Jo quan va neixer vaig utilitzar el de mustela i quan es va acabar li vaig comprar el de nenuco i fins ara, jo utilitzo un que es com un mouse, ho faig perque no li agrada gens l'hora del bany, li agrada jugar a l'aigua pero no que li tiri aigua al cap i el mouse es molt més fàcil d'aclarar i li deixa el cabell molt bé
Imatge
Carme74
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1478
Membre des de: ds. març 01, 2008 7:08 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Carme74 » ds. març 28, 2009 2:55 pm

Jo faig servir el mateix sabó pel cos que pel cabell, sigui el de la Mustela o bé el del Mercadona, tant hi fa! La meva nena té els cabells molt fins i no li cal suavitzant.
Cada quan li rentes el cap? A mi el dermatòleg em va dir que rentar el cap amb xampú, només un cop per setmana, perquè sinó obligues a que el cos fabriqui cada cop més greixet en el cuir cabellut i encara s'embruta més.
Amb la meva gran, que aviat farà 4 anys, li rento el cap amb el xampú Nenuco i el suavitzant sense haver d'esvandir, amb el de dues fases.
Imatge

Imatge
sol
Entrades: 2907
Membre des de: dg. des. 18, 2005 12:36 pm

EntradaAutor: sol » ds. març 28, 2009 3:29 pm

gracias chicas mirare la mousse que dice nuriaderek por que a sol tampoco le gusta lo delagua en la carita, solo quiere jugar y jugar!!!!!!!!!estoy de acuerdo con carme en que la cabeza solo debe lavarse 1 vez a la semana y yo conmigo misma lo hago asi, pero con la niña mi suegra se empeña que le lave y lave la cabeza y es peor..........voy a hacerlo igual con la niña peti qui peti!!!!!!!!!!
y si azzure el spray para los nudos es un asco quita los nudos pero a fuerza de dejar el pelo un pringue!!!!!!!!
gracias chicas un beso!!!!!!!!

Torna a “La salut”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::