MUSSOL
MUSSOL
HOLA! US VOLIA FER UNA PREGUNTA...JA SE QUE NO ES RES GREU, PERO AL MARC FA UNS DIES SE LI VA POSAR LA PARPELLA VERMELLA I TENIA L'ULL PLOROS...EL VAM PORTAR A LA PEDIATRA, PERO CASUALMENT AQUELL DIA EL TENIA MILLOR I ENS VA DIR QUE NO ERA RES...
ALS DOS DIES LI VAIG VEURE EL BONYET A LA PARPELLA...EM PENSAVA QUE ERA UNA PICADA O ALGO AIXI, PERO AVUI, A LA REVISIO DE L'ANY M'HA DIT QUE ERA UN MUSSOL QUE SE LI HAVIA ENQUISTAT...I QUE PROBABLEMENT ES REABSORVIRA SOL...
A ALGU MES LI HA PASSAT? REALMENT MARXARA SOL?
ALS DOS DIES LI VAIG VEURE EL BONYET A LA PARPELLA...EM PENSAVA QUE ERA UNA PICADA O ALGO AIXI, PERO AVUI, A LA REVISIO DE L'ANY M'HA DIT QUE ERA UN MUSSOL QUE SE LI HAVIA ENQUISTAT...I QUE PROBABLEMENT ES REABSORVIRA SOL...
A ALGU MES LI HA PASSAT? REALMENT MARXARA SOL?
Re: MUSSOL
Jo n'he tingut molts, de mussols al ull i acaben marxant sols. Si em molesten a vegades em faig una infussió de "tomillo", que és desinfectant i amb un cotonet me'n poso al ull (calentó però que no cremi). Em sembla que la "manzanilla" també va bé, en aquests casos
GRACIES, BUH!

- thankyou78
- :: poltre

- Entrades: 647
- Membre des de: dg. jul. 19, 2009 10:13 am
Holaa! Just volia obrir un post amb aquest tema
A l'Arnau li va sortir un fa uns deu dies a un ull i ara li ha sortit un altre a l'altre ull. Alprincipi pensavem també que era una picada, però com no li marxava el vam dur a la pediatra i ens va dir que sobretot màxima higiene de les mans del nen i de les mans dels que tractem amb ell i que li podem rentar amb camamilla.Li va receptar també una pomada antibiotica per posar-li durant 8 dies. Em va dir però que de vegades els mussols triguen en marxar i que no em preocupi encara que després d'acabar el tractament tingui una mica de mussol.
A l'Arnau li va sortir un fa uns deu dies a un ull i ara li ha sortit un altre a l'altre ull. Alprincipi pensavem també que era una picada, però com no li marxava el vam dur a la pediatra i ens va dir que sobretot màxima higiene de les mans del nen i de les mans dels que tractem amb ell i que li podem rentar amb camamilla.Li va receptar també una pomada antibiotica per posar-li durant 8 dies. Em va dir però que de vegades els mussols triguen en marxar i que no em preocupi encara que després d'acabar el tractament tingui una mica de mussol.

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |