S'ha fet un trau a la llengua!!!!!
S'ha fet un trau a la llengua!!!!!
Hols
Hem passat un ensurt dels grossos. Divendres em van trucar de la guarderia a les 4 de la tarda.
L'Ariadna va caure i es va donar un cop a la barbeta. Fins aquí normal, però va tenir la mala sort de mossegar-se la llengua, BEN MOSSEGADA. Us podeu imaginar...... UN MUNT DE SANG, TÉ UN TRAU PROFUND DE 2 CMS EN FORMA DE Z!!! primer ens van dir que l'haurien d'anestesiar i cosir-li. Jo gairebé em marejo. Després el traumatòleg ens va dir que no, que la llengua és cartíleg i que això no es cus. Total: estem amb dalsy i amoxcilina cada vuit hores. I jo pensava que no voldria menjar, clar,...quin mal pobretaaaaaaa!!! Doncs la veritat és que sí, va fent, sòlid i líquiq. Però quan divendres al vespre es moria de gana i volia mamar i no podia....em queien les llàgrimes.!!!!!!!!!!!
Les que teniu un o més nens...us ha passat? algú sap quan triga a cicatritzar una ferida a la llengua???? Fins dimecres el seu pediatra no torna de vacances i ningú no m'ho ha sabut dir!!! Estem amoinats. Fins ara no haviem tingut cap ensurt.
Gràcies!!!
Hem passat un ensurt dels grossos. Divendres em van trucar de la guarderia a les 4 de la tarda.
L'Ariadna va caure i es va donar un cop a la barbeta. Fins aquí normal, però va tenir la mala sort de mossegar-se la llengua, BEN MOSSEGADA. Us podeu imaginar...... UN MUNT DE SANG, TÉ UN TRAU PROFUND DE 2 CMS EN FORMA DE Z!!! primer ens van dir que l'haurien d'anestesiar i cosir-li. Jo gairebé em marejo. Després el traumatòleg ens va dir que no, que la llengua és cartíleg i que això no es cus. Total: estem amb dalsy i amoxcilina cada vuit hores. I jo pensava que no voldria menjar, clar,...quin mal pobretaaaaaaa!!! Doncs la veritat és que sí, va fent, sòlid i líquiq. Però quan divendres al vespre es moria de gana i volia mamar i no podia....em queien les llàgrimes.!!!!!!!!!!!
Les que teniu un o més nens...us ha passat? algú sap quan triga a cicatritzar una ferida a la llengua???? Fins dimecres el seu pediatra no torna de vacances i ningú no m'ho ha sabut dir!!! Estem amoinats. Fins ara no haviem tingut cap ensurt.
Gràcies!!!
L'esperança és el somni dels que estan desperts
http://www.fertilityfriend.com/home/31aa35
El pacte! El cercle s'ha tancat!! Madrona, Nivaira, Gegar, Bombolla, Ninetapetita, NidiaGi, Mama2010, Pimpam, Martavila, Anoa, i Brownie!!

El pacte! El cercle s'ha tancat!! Madrona, Nivaira, Gegar, Bombolla, Ninetapetita, NidiaGi, Mama2010, Pimpam, Martavila, Anoa, i Brownie!!

- llumer
- :: dofí

- Entrades: 3140
- Membre des de: dv. feb. 09, 2007 6:20 pm
- Ubicació: el vallès occidental
Re: S'ha fet un trau a la llengua!!!!!
Hola madrona!! Quin ensurt!!! Jo no ho se, ho sento! Pero... ja ho diuen ja, que a la que et quedes embarassada... ja comences a patir pels fills!!!! Res, a mimar-la i que mengi el que li vingui de gust!
Madrona,
al post de la Secta ja t'ho he escrit....
La meva neboda de 7 anys, amb uns 4 anyets es va fer el mateix. Era horrorosa la ferida, però ella és molt soferta.
Li feien molt mal els aliments freds o calents, ja és una zona sensible.
NO li van cosir, es va tancar sol i va trigar una miqueta pq està tot mullat a la boca.....primer se li farà una capeta per sobre i desprès ja s'anirà tancant per dins...
Aixx, carinyu...quin ensurt!
A veure que et diuen demà, però es cert que no cal cosir.
Petonets i mimitos per l'Ariadna
al post de la Secta ja t'ho he escrit....
La meva neboda de 7 anys, amb uns 4 anyets es va fer el mateix. Era horrorosa la ferida, però ella és molt soferta.
Li feien molt mal els aliments freds o calents, ja és una zona sensible.
NO li van cosir, es va tancar sol i va trigar una miqueta pq està tot mullat a la boca.....primer se li farà una capeta per sobre i desprès ja s'anirà tancant per dins...
Aixx, carinyu...quin ensurt!
A veure que et diuen demà, però es cert que no cal cosir.
Petonets i mimitos per l'Ariadna
Gràcies guapes!!
És un mal tràngol, però de moment és força valenta. Més que jo
És un mal tràngol, però de moment és força valenta. Més que jo

L'esperança és el somni dels que estan desperts

- mamadiana
- :: tortuga

- Entrades: 341
- Membre des de: ds. set. 15, 2007 9:17 pm
- Ubicació: Vallès Oriental
Tranquila, no t'angoixis, a mi em va passar de petita! Jo tenia 4 anys i estava gronxant a la meva germana de dos. Algú em va cridar i jo vaig girar el cap, amb la mala sort que quan em vaig tornar a girar em vaig "empassar" el gronxador. Imagina't quin ensurt la meva mare de veure'm tota la boca ensangonada!! Ella patia per les dents, però ni em vaig fer res a les dents ni va passar res amb el trau. Em van fer glopejar aigua oxigenada i ja està, ni punts ni res. La llengua cura sola. Només has de tenir en compte que els aliments que li donis estiguin ben trituradets, per evitar que utilitzi la llengua.
No t'amoinis, no queda ni marca ni res!!
No t'amoinis, no queda ni marca ni res!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |