Caca de vaca...
Caca de vaca...
Bé, no de vaca exactament...
La Martina té gairabé un any i ultimament li costa molt fer caquetes, aquest cap de setmana ha estat tres dies sense fer i al final perque li vam ajudar perque la veiem fer força però allà no sortia res, que si punteta del termòmetre, massatges, suc de taronja... va ser molt dura i crec que li va fer mal...
Sabeu quan de temps sense anar de ventre es considera normal en nens d'un any?
Quins "truquillos" teniu per quan passa això??
Gràcies!
La Martina té gairabé un any i ultimament li costa molt fer caquetes, aquest cap de setmana ha estat tres dies sense fer i al final perque li vam ajudar perque la veiem fer força però allà no sortia res, que si punteta del termòmetre, massatges, suc de taronja... va ser molt dura i crec que li va fer mal...
Sabeu quan de temps sense anar de ventre es considera normal en nens d'un any?
Quins "truquillos" teniu per quan passa això??
Gràcies!

Re: Caca de vaca...
Hola Ruth...
Que li agraden les panses a la nena? Ho dic pq al nen que jo vaig cuidar a Dinamarca li donavem un grapat de panses durant un parell o 3 dies quan anava restret...a ell li anaven be!!!
Que li agraden les panses a la nena? Ho dic pq al nen que jo vaig cuidar a Dinamarca li donavem un grapat de panses durant un parell o 3 dies quan anava restret...a ell li anaven be!!!
- llumer
- :: dofí

- Entrades: 3140
- Membre des de: dv. feb. 09, 2007 6:20 pm
- Ubicació: el vallès occidental
Jo li poso prunes a la verdura i a la fruita! les del rostit (sense pinyol) i escaldades uns segons (gairebé un minut) en aigua bullint
A les meves cosines que tenen ara dosanyets, quan eren petites anaven molt sovint restretes, i li posaven la punta del julivert amb una mica d'oli al culet, i elshi anava moltbé. 
Moltes gràcies! probaré això de les prunes... de moment ahir li vam ficar un munt de bledes pel pure i aquesta nit ha fet caques sense ajuda 

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |