ES MAREJA AL COTXE. SOLUCIONS?
- txellchen
- :: dofí

- Entrades: 3903
- Membre des de: dt. nov. 06, 2007 7:02 pm
- Ubicació: Sant Feliu de Llobregat
ES MAREJA AL COTXE. SOLUCIONS?
Hola guapis!
El Marçal es mareja al cotxe. És agafar 4 curves i vomitada al canto! Ho comentàvem en un post dels nadons de 0 a 12 mesos, però obro post aquí per veure si alguna de vosaltres sap d'algún remei que funcioni.
Vaig preguntar a la farmacia, i em van dir que fins al 2 anys no sels hi pot donar cap medicament tipus Biodramina, i a l'altre post que us comento una noia explica que hi ha uns braçalets per evitar-ho. Alguna ho ha provat? On es pot comprar? Potser hi ha alguna cosa d'homeopatia?
Gràcies per endavant!
El Marçal es mareja al cotxe. És agafar 4 curves i vomitada al canto! Ho comentàvem en un post dels nadons de 0 a 12 mesos, però obro post aquí per veure si alguna de vosaltres sap d'algún remei que funcioni.
Vaig preguntar a la farmacia, i em van dir que fins al 2 anys no sels hi pot donar cap medicament tipus Biodramina, i a l'altre post que us comento una noia explica que hi ha uns braçalets per evitar-ho. Alguna ho ha provat? On es pot comprar? Potser hi ha alguna cosa d'homeopatia?
Gràcies per endavant!
Re: ES MAREJA AL COTXE. SOLUCIONS?
LA MEVA FILLA TAMBE ES MAREJA,
NOSALTRES FEM HOMEOPETIA,
PREN BORAX 30CH
PERO CLAR CADA NEN NECESSITA UNA COSA O ALTRE AMB AIXO DE LA HOMEOPATIA, TAMBE DAPEN DE SI ES MAREJA EN CORVES O FRENANAT, AIXO DE TRIAR LES BOLETES TU DIC PER QUE JO LI VAIG COMENTAR A OMEOPETA I AMB VA PREGUNTAR CUAN ES MAREJAVA I EN CORVES O RECTA
NO SER SI T'HA SERVIT AJUDA
NOSALTRES FEM HOMEOPETIA,
PREN BORAX 30CH
PERO CLAR CADA NEN NECESSITA UNA COSA O ALTRE AMB AIXO DE LA HOMEOPATIA, TAMBE DAPEN DE SI ES MAREJA EN CORVES O FRENANAT, AIXO DE TRIAR LES BOLETES TU DIC PER QUE JO LI VAIG COMENTAR A OMEOPETA I AMB VA PREGUNTAR CUAN ES MAREJAVA I EN CORVES O RECTA
NO SER SI T'HA SERVIT AJUDA
- llumer

- Entrades: 3140
- Membre des de: dv. feb. 09, 2007 6:20 pm
- Ubicació: el vallès occidental
Nosaltrs li donem la biodramina desde l'any... per recepta de la pediatra... informa't a la teva pediatre... la veritat es que un nen que es mareja al cotxe es una tortura...
- tolinso
- :: dinosaure
- Entrades: 5961
- Membre des de: dv. maig 09, 2008 9:41 pm
- Ubicació: Philadelphia, EEUU
va bé anar llepant una llimona per la meitat... però potser és massa petit el teu nen
ma germana i jo ens haviem marejat sempre, i moooooolt!! i em sap greu dir-t'ho però només es va solucionar deixant passar els anys
però aixó.... al ser una mica més grans llepant una llimona anavem millor... però ja deviem tenir 7 o 8 anys quan ho vam provar....
ostres.... sí que és una bona meeeee que se't maregi!! es passa fatal, pares i nen!! espero que trobeu una solució
ma germana i jo ens haviem marejat sempre, i moooooolt!! i em sap greu dir-t'ho però només es va solucionar deixant passar els anys
ostres.... sí que és una bona meeeee que se't maregi!! es passa fatal, pares i nen!! espero que trobeu una solució
- txellchen

Hola guapes! Gracies per les vostres respostes.
Doncs la cosa va a pitjor! Aquest cap de setmana mateix s'ha tornat a marejar, però es que ha estat en un trajecte de 20 minuts i per autopista!!!!
Suposo que com que es mou molt (va aixecant les cames, mira a la dreta, esquerra, amunt, avall....) es va marejar per això, perque de corves NI UNA!!! Estic patint perque a final de juny volem marxar a Andorra de vacances i ME TEMO LO PEOOOORRRR!!!! Suposo que anirem a la pediatre a veure si ens pot receptar algo, sino només podrem agafar el cotxe a l'hora de la seva migdiada perque s'adormi.
Quin rotllo eh? Jo també em marejava de petita. Encara recordo passar la Collada de Toses fent 1 o 2 paradetes per vomitar
El que si que farem serà portar bosses de plàstic al cotxe per quan li agafi l'apretón. A veure si així aconsseguim no pringar toooooota la cadireta, la tapisseria del cotxe i a la mama que seu al costat

Doncs la cosa va a pitjor! Aquest cap de setmana mateix s'ha tornat a marejar, però es que ha estat en un trajecte de 20 minuts i per autopista!!!!
Suposo que com que es mou molt (va aixecant les cames, mira a la dreta, esquerra, amunt, avall....) es va marejar per això, perque de corves NI UNA!!! Estic patint perque a final de juny volem marxar a Andorra de vacances i ME TEMO LO PEOOOORRRR!!!! Suposo que anirem a la pediatre a veure si ens pot receptar algo, sino només podrem agafar el cotxe a l'hora de la seva migdiada perque s'adormi.Quin rotllo eh? Jo també em marejava de petita. Encara recordo passar la Collada de Toses fent 1 o 2 paradetes per vomitar

- llumer

hola txellchen!!!
jo et recomano MOOOOLTISIM la biodramina per nens (que es en xarop). Pregunta al teu pediatra, pero per nosaltres ha estat la unica solucio.
El problema es que no li pots donar SEMPRE... en el cas de l'autopista... t'hagues vomitat igualment, pq jo per 20 minuts no li donaria, pero nosaltres anem molt a la Cerdanya i ha estat un canvi brutal!!! Ademes, la biodramina provoca son o sigui que va tot el cami dormint... Un cop vem sortir de casa al Valles, vem descarregar a Prullans, i vem continuar fins andorra i la vaig despertar al viena d'andorra pq normalment dina a la 1 i eren les 3 i mitja i encara no havia ni dinat!!!!
Un altre dia vam trobar caravana per tornar i va anar 3 hores dormint!!!!
Fantastic!!!
Ara, un consell de mare farta de recollir vomitats.... no portis bosses, és dificil que vagi a parar a dins... busca una gerra de plastic amb nansa de boca grossa... que als xinos segur que n'hi han...i allo va fantastic! Si vols amb bossa a dins, pero el suport rigid! Jo ja he provat de tot, i al final es el millor... i ho vaig copiar d'el que feien els meus pares quan jo era petita, que sempre anava amb el pot al cotxe, perque de castellar a sabadell em marejava, i teniem un pis a Alp i per la collada de tosses... ja havia parat a totes les curves!!!!!
Anim, pero sobretot per anar a andorra.... jo parlaria amb la pediatra... la meva filla en pren desde l'any (14 mesos) mes o menys...
jo et recomano MOOOOLTISIM la biodramina per nens (que es en xarop). Pregunta al teu pediatra, pero per nosaltres ha estat la unica solucio.
El problema es que no li pots donar SEMPRE... en el cas de l'autopista... t'hagues vomitat igualment, pq jo per 20 minuts no li donaria, pero nosaltres anem molt a la Cerdanya i ha estat un canvi brutal!!! Ademes, la biodramina provoca son o sigui que va tot el cami dormint... Un cop vem sortir de casa al Valles, vem descarregar a Prullans, i vem continuar fins andorra i la vaig despertar al viena d'andorra pq normalment dina a la 1 i eren les 3 i mitja i encara no havia ni dinat!!!!
Un altre dia vam trobar caravana per tornar i va anar 3 hores dormint!!!!
Fantastic!!!
Ara, un consell de mare farta de recollir vomitats.... no portis bosses, és dificil que vagi a parar a dins... busca una gerra de plastic amb nansa de boca grossa... que als xinos segur que n'hi han...i allo va fantastic! Si vols amb bossa a dins, pero el suport rigid! Jo ja he provat de tot, i al final es el millor... i ho vaig copiar d'el que feien els meus pares quan jo era petita, que sempre anava amb el pot al cotxe, perque de castellar a sabadell em marejava, i teniem un pis a Alp i per la collada de tosses... ja havia parat a totes les curves!!!!!
Anim, pero sobretot per anar a andorra.... jo parlaria amb la pediatra... la meva filla en pren desde l'any (14 mesos) mes o menys...
- txellchen

Llumer, merci pels consells
Lo del pediatre ho tinc present: demanaré hora a veure que em diu. I lo del pot em sembla una bona idea! La veritat es que encertar la vomitada a la bossa ha de ser complicat
Així que tu també vas a la Cerdanya? Vaja, ja en som unes quantes, eh? Encara haurem de fer una trobada al Llac de Puigcerdà!
Així que tu també vas a la Cerdanya? Vaja, ja en som unes quantes, eh? Encara haurem de fer una trobada al Llac de Puigcerdà!
A mi em van donar dos consells que poden semblar bastant 'tontos' però te'ls dic igualment:
1. Treure-li les sabates, que vagi descalç amb els peus ventilats.
2. Posar-li una tirita de drap, no de plàstic, tapant-li el melic.
Aquest últim no l'he provat!
Jo li vaig demanar a la pediatre si sabia d'algun truquillu i em va dir això del melic, és un consell que li va donar la seva àvia, imaginat!!!
Sort!
Mei
Jo li vaig demanar a la pediatre si sabia d'algun truquillu i em va dir això del melic, és un consell que li va donar la seva àvia, imaginat!!!
Sort!
Mei
- txellchen

Ei guapes! Feia dies que volia passar-me per aquest post i entre pitus i flautes...
Sus explicuuuu!!! Vam marxar de vacances a Andorra a finals de juny i jo ja anava acollonideta amb el tema marejos. Així que vaig anar a la pedi i li vaig comentar.
Em va dir que li donés Biodramina infantil en supositoris: teòricament no és fins els dos anys, mig supositori, així que li vaig fer una mica menys de la dosi indicada per 2 anys i oli en un llum!!!! Ens va costar un ou i tres supositoris posar-li (no m'extranya, a mi tampoc m'agradava gens que men poséssin de petita
), però algo devia entrar perque va anar dormint gairebé tot el viatge d'anada i tornada.
També vaig comprar unes pastilles d'homeopatia que es diuen Cocculine, dels laboratoris Bohiron. Això encara no ho he provat, però em penso que ho farem servir per trajectes més curtets, d'una hora o així, vaja, quan la Biodramina és massa heavy!!!!
petonets!
Sus explicuuuu!!! Vam marxar de vacances a Andorra a finals de juny i jo ja anava acollonideta amb el tema marejos. Així que vaig anar a la pedi i li vaig comentar.
Em va dir que li donés Biodramina infantil en supositoris: teòricament no és fins els dos anys, mig supositori, així que li vaig fer una mica menys de la dosi indicada per 2 anys i oli en un llum!!!! Ens va costar un ou i tres supositoris posar-li (no m'extranya, a mi tampoc m'agradava gens que men poséssin de petita
), però algo devia entrar perque va anar dormint gairebé tot el viatge d'anada i tornada.També vaig comprar unes pastilles d'homeopatia que es diuen Cocculine, dels laboratoris Bohiron. Això encara no ho he provat, però em penso que ho farem servir per trajectes més curtets, d'una hora o així, vaja, quan la Biodramina és massa heavy!!!!
petonets!
- llumer

txellchen!!! Visca la biodramina!!!!! Nosaltres sort d'ella per anar a la cerdanya.... de sabadell a St.Cugat per autopista es capaç de vomitar!!!
Bé, nomes volia comentar-te que la biodramina hi es en xarop i que nosaltres li donem aixi i li agrada i tot...
Bé, nomes volia comentar-te que la biodramina hi es en xarop i que nosaltres li donem aixi i li agrada i tot...
La meva neboda tota la vida s'ha marejat al cotxe. I l'any passatli vaig comprar unes pulseretes que venen al imaginarium antimareo. Vaig pensar per provar que no quedi. Doncs, mai mes ha vomitat al cotxe i ja no es mareja. Aixo si ells continuen vigilant de no pujar al cotxe despres dels menjars per si de cas. A mes son super barates. 

[http://by.lilypie.com/CyZ9p1/.png[/img]
[http://b1.lilypie.com/m7z2p1/.png[/img]
EL POST DEL MARC viewtopic.php?f=71&t=14268&start=0
[http://b1.lilypie.com/m7z2p1/.png[/img]
EL POST DEL MARC viewtopic.php?f=71&t=14268&start=0
- tombarella
- :: girafa

- Entrades: 2036
- Membre des de: dc. gen. 20, 2010 10:48 pm
Òndia! No havia vist aquest post! I mira què n'hem arribat a patir, de vòmits al cotxe, aquest estiu...
Era apujar al cotxe, començar a fer mala cara i... patapam! No importava que fos carretera o autopista. Al cap d'un quart d'hora o 20 minuts, vomitera assegurada. L'única manera que vam trobar d'evitar-ho era viatjant al migdia (hora de la migdiada) o a la nit. Així, tant bon punt s'asseia a la cadireta, es quedava fregida i així la cosa anava bé. I ella mateixa se'n devia adonar, ja que en trajectes més curts, ja mirava d'adormir-se encara que no fos l'hora de fer-ho.
Però si el trajecte era superior a les dues hores, maaaau! Aleshores la segona part del viatge... ja sabíem que tocaria netejar el vòmit.
El més curiós és que sempre vomitava cap al mateix costat. El tirant dret del cinturó de la cadireta mai va rebre ni mitja gota de vòmit. Tot anava a parar a l'esquerre!
I parlo en passat no perquè ja ho haguem superat (cosa que espero poder dir ben aviat!
), sinó perquè quan no estem de vacances agafem el cotxe ben poquet. Sortosament per ella!!!!!!
Tindré en compte això de la biodramina (ho preguntaré al pediatra) i això dels braçalest de l'imaginarium. Merci!!!!!!
Era apujar al cotxe, començar a fer mala cara i... patapam! No importava que fos carretera o autopista. Al cap d'un quart d'hora o 20 minuts, vomitera assegurada. L'única manera que vam trobar d'evitar-ho era viatjant al migdia (hora de la migdiada) o a la nit. Així, tant bon punt s'asseia a la cadireta, es quedava fregida i així la cosa anava bé. I ella mateixa se'n devia adonar, ja que en trajectes més curts, ja mirava d'adormir-se encara que no fos l'hora de fer-ho.
Però si el trajecte era superior a les dues hores, maaaau! Aleshores la segona part del viatge... ja sabíem que tocaria netejar el vòmit.
El més curiós és que sempre vomitava cap al mateix costat. El tirant dret del cinturó de la cadireta mai va rebre ni mitja gota de vòmit. Tot anava a parar a l'esquerre!
I parlo en passat no perquè ja ho haguem superat (cosa que espero poder dir ben aviat!
), sinó perquè quan no estem de vacances agafem el cotxe ben poquet. Sortosament per ella!!!!!!Tindré en compte això de la biodramina (ho preguntaré al pediatra) i això dels braçalest de l'imaginarium. Merci!!!!!!
mei ha escrit:A mi em van donar dos consells que poden semblar bastant 'tontos' però te'ls dic igualment:
Sort!
Mei
En serio!!! Ho provaré, no hi perdo res.
- tombarella
- :: girafa

- Entrades: 2036
- Membre des de: dc. gen. 20, 2010 10:48 pm
Jo vaig provar de treure-li les sabates i la bramada que em va fer...
"Abates, abates!" anava dient...
I no es va calmar fins que les hi vaig tornar a posar. Que no li agrada anar descalça, vaja!
De moment, el que millor ens funciona és viatjar a les seves hores de son (migdiada o nit). Així cau rendida i el viatge va com una seda.
"Abates, abates!" anava dient...
I no es va calmar fins que les hi vaig tornar a posar. Que no li agrada anar descalça, vaja!
De moment, el que millor ens funciona és viatjar a les seves hores de son (migdiada o nit). Així cau rendida i el viatge va com una seda.
Hola! aquí una experta en marejos
Jo sempre desde petita m'he marejat en cotxe i fa dos anys , per anar en barco,vaig provar les pulseres anti-mareig i em van anar bé. Crec que les venen també a les farmàcies en versió infantil.
Per sort, l'Adrià no es mareja i dóno gràcies perquè és un bon pal, pobrets. Ànims!
Jo sempre desde petita m'he marejat en cotxe i fa dos anys , per anar en barco,vaig provar les pulseres anti-mareig i em van anar bé. Crec que les venen també a les farmàcies en versió infantil.Per sort, l'Adrià no es mareja i dóno gràcies perquè és un bon pal, pobrets. Ànims!
[quote="mei"]A mi em van donar dos consells que poden semblar bastant 'tontos' però te'ls dic igualment:
Sort!
a mi em funciona!!!
Sort!
a mi em funciona!!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |