Retràs en la dentició

Alèrgies, otitis, problemes..

Greta
:: puça
Entrades: 15
Membre des de: dt. jul. 07, 2009 10:40 am

Retràs en la dentició

EntradaAutor: Greta » dt. jul. 07, 2009 11:17 am

Hola a tots i totes.

La meva filla té ja quasi bé 15 mesos i només té dues dents a la part inferior. Estic realment preocupada ja que crec que n'hauria de tenir més.
Aquesta nit ha estat molt neguitosa tota la nit, i penso que potser estem de sort i li vol despuntar alguna dent més. Que li puc donar per calmar el neguit? m'han parlat d'algún producte homeopàtic, algú ho ha utilitzat?
D'altra banda, algú hem pot dir si algún fill/a vostre li ha passat aquest retràs en la dentició?

Gràcies
nurdeu
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3388
Membre des de: dj. març 20, 2008 2:42 pm

Re: Retràs en la dentició

EntradaAutor: nurdeu » dt. jul. 07, 2009 11:22 am

Hola Greta, el meu fill està a punt de fer l'any i també només té les dues dentetes de baix, i fa com mes i mig que li van sortir i encara no les té fora del tot. La meva pediatra em va dir que fins els 18 mesos és normal, però clar, a mi em sap greu perque pobret no li puc donar menjar en trossets, ja que es cansa en un no res!!!
Pel mal de dents jo li vaig donar el chamodent i li va anar molt bé, és homeopàtic.
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
pigadeta
:: dragona
Entrades: 4871
Membre des de: dc. jul. 25, 2007 3:10 pm
Ubicació: Tarragona (xo ganxeta)
Contacta:

EntradaAutor: pigadeta » dt. jul. 07, 2009 12:11 pm

El Roger fins als 14 mesos no en va tenir 4.... i just ara li ha sortit.... un queixal... o sigui que s'ha saltat totes les dents!!! la pedi, ens va dir que cap problema, si arribem als 2 anys i encara en falten farien radiografies pero en principi tiempo al tiempo
petazetas
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2418
Membre des de: dj. oct. 30, 2008 8:51 am
Ubicació: Badalona - Barcelona

EntradaAutor: petazetas » dt. jul. 07, 2009 2:42 pm

Hola, la meva filla té 7 mesos i encara res de res tampoc.
Ja veig que també serà tardana pobre!!
:-D :-D :-D
La Lia ja és tota una princesa!
Momo
Entrades: 4884
Membre des de: ds. gen. 12, 2008 2:09 pm
Ubicació: Andorra
Contacta:

EntradaAutor: Momo » dt. jul. 07, 2009 6:05 pm

Noies no us preocupeu!!! :r) :-D

L'Aleix té 14 mesos i mig i no té CAP dent. :-) :-) :-) ?-)
La pediatra ens ha dit que encara és normal. Fins als 18 mesos és possible que no els surtin les dents i es considera normal. La seva filla és dentista i a aquest tema no li ha donat massa importància.

Ella diu que encara no ha tingut mai cap nen que als 18 no tingués ni una dent.

Així que ja podeu deixar de patir. :ok:
Greta
Entrades: 15
Membre des de: dt. jul. 07, 2009 10:40 am

EntradaAutor: Greta » dc. jul. 08, 2009 2:13 pm

Moltes gràcies a totes!!!

m'he quedat més tranquil.la, i trucarè a l'homeòpata que la porto per comentar-li no hi havia pensat, però si dius que el Chamodent li va ánar bé, ho provarem. La meva nena pren Calcària Carbònica.

Gràcies
minerva2
:: conillet
Entrades: 366
Membre des de: dt. set. 02, 2008 11:58 am

EntradaAutor: minerva2 » dl. jul. 13, 2009 11:38 am

Hola,

la meva nena també te 12 mesos i amb dues dentetes abaix desde fa tres mesos ja. El pediatra l'altre dia em va dir que no m'amoines. De fet parlant entre ell i jo vem comentar que no hi havia cap nen sense dents, oi?

Nosaltres estem tranquils, la veritat ho únic per ho que tenim pressa es per poguer donar-li menjar, pero temps al temps.
mei
Entrades: 13
Membre des de: dv. abr. 04, 2008 10:33 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: mei » dt. jul. 14, 2009 1:07 pm

Hola,
La meva filla que té 18 mesos només té les dues dents de baix i tot just ara li surt una de dalt, tampoc té cap queixal. Igualment li dono menjar a trossets pq se'l menja prou bé, amb les genives fa feina!
No crec que sigui preocupant, com diu la minerva2 no hi ha cap nen sense dents.
Salut!

Mei
Carme74
:: zebra
Entrades: 1478
Membre des de: ds. març 01, 2008 7:08 pm

EntradaAutor: Carme74 » dt. jul. 14, 2009 2:02 pm

HOla!
A la meva nena li ha sortit la primera dent als 15 mesos, i ara, de cop n'hi surten 4 alhora! Tot arriba, i no hi ha nigú sense dents! No t'angoixis, que ja veuràs com li surten sense problemes.
Imatge

Imatge
Carme74
Entrades: 1478
Membre des de: ds. març 01, 2008 7:08 pm

EntradaAutor: Carme74 » dt. jul. 14, 2009 2:03 pm

Ah! I una altra cosa! El retràs en la dentició és hereditari. A tu o al papa us van sotir les dents tard? Doncs ja ho teniu!!
Imatge

Imatge
minerva2
Entrades: 366
Membre des de: dt. set. 02, 2008 11:58 am

EntradaAutor: minerva2 » dv. jul. 17, 2009 2:45 pm

Ostres, ara que parlem de dents. Quin es el proces evolutiu de les dents; es a dir, quin ordre de sortida tenen les dents?

Ahir ens vem a donar que a la nostra petita li ha sortit un altre incisiu d'abaix o sigui que ara té tres abaix i cap a dalt.

Jo pensava que primer sortien les dos d'abaix, després les altres dos d'adalt i seguiem fins que tingues totes. No sé si es molt normal ho que li ha passat a la nostre petita.
pigadeta
Entrades: 4871
Membre des de: dc. jul. 25, 2007 3:10 pm
Ubicació: Tarragona (xo ganxeta)
Contacta:

EntradaAutor: pigadeta » dv. jul. 17, 2009 3:29 pm

Mira jo també ho vaig preguntar, el Roger tenia primer les dos de BAIX i despres les dos de DALT.. lo normal serien les de dalt, aixo hem va dir la pedi, pero que no m'0hi amoines si li sortia una altra.... doncs toma als 2 dies un QUEIXAL!!!!
carpe diem
:: dinosaure
Entrades: 14540
Membre des de: dc. abr. 30, 2008 9:01 pm
Contacta:

EntradaAutor: carpe diem » dv. jul. 17, 2009 3:45 pm

El PAU tb ha anat tard amb la boca,la primera dent li va sortir amb 10 mesos... i poc a poc van anar sortint.

El cas,es que ara ja te els 4 queixals que li toquen i els 4 ullals fora i en canvi abaix només hi te 2 dents :-:) , n'hi falten 2 i queda l'espai... Es raro,pq abans dels ullals haurien d'estar-hi les 4 dents...

La pedi diu que si quan tingui poc més de 2 anys no li han sortit farem radiografies.
Imatge

Imatge

Imatge

Torna a “La salut”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::