GRANETS A LES GALTES
GRANETS A LES GALTES
Hola,
La meva filla d'un anys té molts granets a les galtes, a una més que a l'altre. Nosaltres pensavem que era de la calor però ara no ho tenim tant clar. A la llar posen l'aire i a casa també el posem. Li he estat posant una mostra que tenia de la mustela que és una crema per la cara per pells atòpiques. Jo crec que el que ha fet ha sigut empitjorar-la. La setmana vinent demanaré hora al pediatra però vull sapiguer si us heu trobat i quin ha sigut el millor remei. Potser que sigui alergia? Com són els granets de l'alergia.
Gràcies.
La meva filla d'un anys té molts granets a les galtes, a una més que a l'altre. Nosaltres pensavem que era de la calor però ara no ho tenim tant clar. A la llar posen l'aire i a casa també el posem. Li he estat posant una mostra que tenia de la mustela que és una crema per la cara per pells atòpiques. Jo crec que el que ha fet ha sigut empitjorar-la. La setmana vinent demanaré hora al pediatra però vull sapiguer si us heu trobat i quin ha sigut el millor remei. Potser que sigui alergia? Com són els granets de l'alergia.
Gràcies.
Re: GRANETS A LES GALTES
Ei!!
La meva nena també va tenir molts granets i jo, igual que tu, pensava que era com pell atòpica... Vam provar tota mena de cremes i cremetes, doncs resulta que eren una mena de fongs (que en el seu cas, li van passar de l'ull a la galta al fregar-se els ullets) Vull dir que si no et marxa, el millor es anar al dermatòleg sinó...
La meva nena també va tenir molts granets i jo, igual que tu, pensava que era com pell atòpica... Vam provar tota mena de cremes i cremetes, doncs resulta que eren una mena de fongs (que en el seu cas, li van passar de l'ull a la galta al fregar-se els ullets) Vull dir que si no et marxa, el millor es anar al dermatòleg sinó...
Gràcies Xin76, ja tinc hora per portar-la el dimecres al pediatra. Encara que potser ell no em diu res i hauré d'anar al dermatoleg. I quin tractament li van donar per els fongs?
Ja vaig portar a la nena al metge pel granets, m'ha dit que té la pell molt seca i que li haig de possar crema. Això és tot. Que si hagues sigut alguna alergia li sortirien per tot el cos. Gràcies.
La meva
continua amb els granets, dijous vaig un pediatre dermatòleg de pago. La meva cosina només veure-la m'ha dit que això és al.lergia als àcars de la pols, la seva petita ho va tenir. Ara a esperar a veure el diagnòstic del metge. Si és això, ja li val al pediatre de la S.S. el que em va dir pell seca, i això que diuen que és molt bon metge.

continua amb els granets, dijous vaig un pediatre dermatòleg de pago. La meva cosina només veure-la m'ha dit que això és al.lergia als àcars de la pols, la seva petita ho va tenir. Ara a esperar a veure el diagnòstic del metge. Si és això, ja li val al pediatre de la S.S. el que em va dir pell seca, i això que diuen que és molt bon metge. Re: GRANETS A LES GALTES
Vaig anar ahir al pediatre i m'ha dit que és pell atòpica, m'ha donat una cremeta per posar-li que és porta antibiotic i una mica de cortisona. El tractament dura 7 dies, avui ja la veig millor.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |