Serra molt les dents fent soroll és normal????
Serra molt les dents fent soroll és normal????
noies, necessito ajuda!
la meva cuqueta té gairebé 14 mesos, i per tant un munt de dentetes ((8) i de tant en tant (unes quantes vegades cada dia...) serra les dents, no sé com explicar-ho, fa moure les dents de baix tocant les de dalt i se sent un crec, crec, que fa angúnia i tot de fort que ho fa!!
Potser li fa mal alguna cosa, no sé, igual està nerviosa o només ho fa per fer la guitza, perquè quan més angúnia veu que et fa més fort les serra
És normal? a algú li ha passat o la porto al pediatra? No sembla que es trobi malament, més aviat sembla que l'experiment li agrada però clar... què faig???
la meva cuqueta té gairebé 14 mesos, i per tant un munt de dentetes ((8) i de tant en tant (unes quantes vegades cada dia...) serra les dents, no sé com explicar-ho, fa moure les dents de baix tocant les de dalt i se sent un crec, crec, que fa angúnia i tot de fort que ho fa!!
Potser li fa mal alguna cosa, no sé, igual està nerviosa o només ho fa per fer la guitza, perquè quan més angúnia veu que et fa més fort les serra
És normal? a algú li ha passat o la porto al pediatra? No sembla que es trobi malament, més aviat sembla que l'experiment li agrada però clar... què faig???
- pigadeta
- :: dragona

- Entrades: 4871
- Membre des de: dc. jul. 25, 2007 3:10 pm
- Ubicació: Tarragona (xo ganxeta)
- Contacta:
Re: Serra molt les dents fent soroll és normal????
El Roger també ho feia.... ara ja se li ha passat, la pediatra hem va dir que això també els ajudava a fer passar el malestar.... era com si s'oblidessin del mal que els hi fan les que surten, fent aquest acte... ara el tio s'ho passava teta... perque a més venia a ensenyar-m'ho grrrrrr
el meu peque també ho feia i ho feia tan fort que fins i tot es va desgastar una de les dents de dalt!
sort que són les de llet!!! 
sort que són les de llet!!! 
Hola,
La meva nena també ho fa, serra les dents i fa molt soroll. Cada vegada que ho fa és perque li fa mal la boca. I ara que li surten les canines... és espectacular.
Molt sort!
La meva nena també ho fa, serra les dents i fa molt soroll. Cada vegada que ho fa és perque li fa mal la boca. I ara que li surten les canines... és espectacular.
Molt sort!
pigadeta ha escrit:El Roger també ho feia.... ara ja se li ha passat, la pediatra hem va dir que això també els ajudava a fer passar el malestar.... era com si s'oblidessin del mal que els hi fan les que surten, fent aquest acte... ara el tio s'ho passava teta... perque a més venia a ensenyar-m'ho grrrrrr
Sí, sí, la meva també ho fa i em fa una ràbia.... suposo que deu ser que li surten els queixalets, en fi, paciència....
gràcies maques m'heu tret un pes de sobre!, sou les millors
L'Elna també ho feia: em vaig passar molt temps dient "Eeeeeeelna, les dents" i normalment ho diexava de fer. Però si insistia molt, li posava la pipa una estoneta i ja està!!
- txellchen
- :: dofí

- Entrades: 3903
- Membre des de: dt. nov. 06, 2007 7:02 pm
- Ubicació: Sant Feliu de Llobregat
Ei, ara no vull ser alarmista, eh? Però quan es serren les dents es diu bruxisme. De fet jo en tinc, però ho faig per les nits i he de dormir amb una fèrula per no carregar-me les dents...
No crec que es pugui diagnosticar en bebés tant petits, però vigileu quan siguin més grandets per si ho segueixen fent. No és res greu, simplement es produeix un desgast que si no es corregeix amb els anys pot afectar la salut bucodental. I pel que se molts cops ho pot corregir un hosteòpata.
No crec que es pugui diagnosticar en bebés tant petits, però vigileu quan siguin més grandets per si ho segueixen fent. No és res greu, simplement es produeix un desgast que si no es corregeix amb els anys pot afectar la salut bucodental. I pel que se molts cops ho pot corregir un hosteòpata.Re: Serra molt les dents fent soroll és normal????
Sí però el bruxisme és com apretar les dents dormint no? (perdoneu la simplificació però ja ens entenem...) i el que fa és moure les dents en sentit horitzontal, com rascant i sempre ho fa de dia, no he sentit mai que ho faci dormint. De tota manera, ja estaré al cas per si de cas! merci
txellchen ha escrit:Ei, ara no vull ser alarmista, eh? Però quan es serren les dents es diu bruxisme. De fet jo en tinc, però ho faig per les nits i he de dormir amb una fèrula per no carregar-me les dents...![]()
No crec que es pugui diagnosticar en bebés tant petits, però vigileu quan siguin més grandets per si ho segueixen fent. No és res greu, simplement es produeix un desgast que si no es corregeix amb els anys pot afectar la salut bucodental. I pel que se molts cops ho pot corregir un hosteòpata.
Exactament aixó li passa a ma cunyada i ha de dormir amb una funda a les dents tota la seva vida. Gràcies per la informació, em sembla que totes ho tindrem en compte!!
Perla, la meva també ho fa només desperta i dormint no li he sentit mai.
Pukeko, la meva ho fa també amb el xumet a la boca!!!
neuetes ha escrit:
Pukeko, la meva ho fa també amb el xumet a la boca!!!
L'Elna ho intenta, però com que té la pipa pel mig, com a mínim no rasca les dents...
De fet, ara que en parlem fa dies que no li sento fer
ostres, vigilare en pau, doncs no li havia donat importancia!
- heaven25baby
- :: girafa

- Entrades: 2050
- Membre des de: dc. abr. 30, 2008 10:48 am
- Contacta:
LA MEVA PATUFA TAMBÉ HO FA DE TANT EN TANT I FA UNA ANGUNIA... JO TAMBÉ LI FICO LA PIPA I LI PASSA... ARRRRRRRRRRGGGGGGGGG!!! 

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |